-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Van egy Simsonom, régóta nem használtam, biztosítás sincs rá kötve. Szétszedtem, kipucoltam, most már megy mint a szél, gondoltam akkor kipróbálom, nem a városban, hanem Szeged-Baktó egyik földutas részén a kiskertekben, ahol nincs nagy fogalom, de járnak rendszeresen civil autókkal. Ha a rendőr megfog úgy hogy nem tudom igazolni a biztosítást (mert ugye nincs) illetve az Adás-vételi is elkallódott valahova, tehát az sincs nálam, akkor mi lehet ennek a következménye?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Brogyi #11551 üzenetére
Miért adnám el? Jó kis motor, akárki akármit mond. Jogsi van, rendszám meg minek? Személyt nem szállítok, arra meg hogy letrafizzanak, kell a halálnak.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Killing #11552 üzenetére
Azt elfelejtettem elmondani hogy leszurkoltam 20 km-ert a simsonnal, pedig tegnap az istenért sem akart indulni. És ami a legfontosabb, hatóságmentesen.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #11554 üzenetére
"Szétszedtem, kipucoltam, most már megy mint a szél"
Állt vagy két évet, tegnap előtt nem akart indulni, ezért szétszedtem a karburátort, tele volt olajjal, kipucoltam, a gyertya szar volt benne, kicseréltem azt is, meg beállítottam a megszakítóját mert szar volt. Tegnap pedig minek toltam volna ha ezek után már ment magától?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #11557 üzenetére
18 alatt vagyok, akkor nincs gond.
Adás-vételiben meg majd a szomszéd lesz az eladó.Tothgera: Dobtam bele 1000 forinért naftát, ezzel még pár garnitúrát azért el lehet füstölni.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #11559 üzenetére
Amennyit használom, hidd el elég. Meg még régebbről maradt benne ~fél liter.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #11561 üzenetére
Akkor azért füstölhetett annyira? Én meg már azt hittem elcsesztem a keveréket. Semmi baj, mostmár kifüstölte magát.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Adott egy simson ami 2 éve nem volt használva, csak ezidő alatt elkallódott az adásvételije (Biztosítás van). Most akarok egy újat írni, az nem feltűnő hogy ha fater adja el nekem? Az azonos lakcím nem fogja szúrni a rendőrök szemét? Vagy valamit nem lehet írni hogy pl.: elajándékozta nekem?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz GabN73 #12494 üzenetére
De azt nem tudja hogy kinek a nevén van a biztosítás. Adásvételi vagy motorigazolvány kell. Nos egy huszon valahány éves simsonnak nem nagyon van motorigazolványa.
Szerintem nem véletlenül kérdezte hogy faterodé-e a motor.
Ja, péntekenként mikor 10-es bandába motorozunk, nem ennyire elnézőek.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz bajnokpityu #12519 üzenetére
Simsonon? Majd kerítek rá egyet, addig marad a biciklizár.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Van Peugeot SV50 robogóm, minden induláskor, még nyáron is szaggat, dadog, rángat. Száz-kétszáz méter múlva megszűnik a probléma, de idegesít, pedig nem is húzom neki hidegen. Ez ellen mit lehet tenni? Próbáltam hogy beindítottam, járt üresen vagy 10 percig és akkor is csinálta.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Ha két személlyel megfognak egy simsonon, akkor milyen retorzióra számíthatok?
Amúgy most csinálom az A1 jogsimat, kihatással lehet rá, nem kapok eltiltást? (M-es jogsi van)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz koshmar #13251 üzenetére
Ez kb. olyan mint amikor a gátőr fateroméknak régen leszakította simson gyertyapipáját mert nem volt behajtási engedélyük, azt toljátok haza.
Amúgy köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Mi a különbség a Yamaha DT125 és a DT125R között? Amúgy mennyit mennek ezek a gépek?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Köszi!
A DT-Rnek mennyi a végsebessége? Tehát egy kis autópályázást bírna ha arra kerülne sor véletlen? (amúgy nincs tervbe véve)
Ja és a másik:
Sok 125-ös DT-t 50-esként használnak. Ha veszek egy ilyet akkor forgalomba tudom helyezni 125-ösként, rendszámmal, vagy bebuknék okirathamisítással? Ez menniybe fájna?
További probléma hogy A1 jogsival 11 Kw-ig vezethetek, a többsége pedig 20-30 Kw között van. Ezt hogy lehet kiküszöbölni a legegyszerűbb módon, vagy nem szólnak érte a rendőrök?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Tavaly május óta van M-es jogsim, most csinálom az A1-et. Ugye kezdő jogsi az első megszerzett vezetői engedély után 2 évig van. Csak azt nem tudom hogy ez csak az első nemzetközi kategóriára vonatkozik vagy a nemzetire is?Most kezdő lesz az A1-es jogsim? (Mivel ez már a 2. megszerzett jogsim lesz, viszont az első nemzetközi kategória)
Ja és még valami: Az iskolavezető olyasmit mondott hogy ha meglesz az A1 jogsim akkor azonnal mehetek külföldre motorral, mert a 18-at csak az autó külföldön vezetéséhez kell betölteni, a motorra ez nem vonatkozik. Igaz ez? Nagyon megkavartak...
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
A peugeot sv motorom nagyobb sebességnél (55-től felfele) mély csilingelő hangot ad (nem találtam rá jobb szót, ezt nem lehet leírni, hallani kell ) amibe az egész motor beleremeg. Nem tudom honnan jöhet és miért, alacsonyabb sebességnél nem csinálja. Amúgy 80-at megy a gép, se nem lassabb, se nem gyorsabb emiatt. Hogy lehetne ezt megszüntetni? Elég rég óta csinálja már csak eddig lusta voltam megkérdezni.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
A motoromban az első féknél a fékbetét nagyon elkopott, már a fém súrolta a tárcsát, ami nagyon idegesítő, ciripelő (fémes) hangot adott. Ki lett cserélve a fékbetét, minden nagyon fasza lett, eddig. A fékbetétcsere óta mentem vele olyan 300 km-t, most megint csinálja, igaz nem olyan élesen, de menet közben hallható, és nagyon zavar. Ennyi idő alatt kétlem hogy elkopott volna...
Mi okozza ezt a ciripelő hangot?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz DigitXT #13553 üzenetére
Igen, lyukacsos, de még semelyik másik motornál sem hallottam ezt a hangot.
Tothgera30: Majd megpróbálom mégegyszer, mert fékbetétcsere után olyan 100 km-rel már próbálkoztam satufékekkel hogy bekopjon a fékbetét, de akkor még nem csinálta ezt. Majd most akkor megpróbálom újra és beszámolok a fejleményekről.
Köszi a segítséget!Ja és van egy másik problémám ami miatt már írtam de nem jött válasz, most lusta vagyok újra leírni, inkább bemásolom:
A peugeot sv motorom nagyobb sebességnél (55-től felfele) mély csilingelő hangot ad (nem találtam rá jobb szót, ezt nem lehet leírni, hallani kell ) amibe az egész motor beleremeg. Nem tudom honnan jöhet és miért, alacsonyabb sebességnél nem csinálja. Amúgy 80-at megy a gép, se nem lassabb, se nem gyorsabb emiatt. Hogy lehetne ezt megszüntetni? Elég rég óta csinálja már csak eddig lusta voltam megkérdezni. Motorféknél erőteljesebben hallatszik.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Elsőnek is leszögezném, hogy tudom hogy hülye vagyok.Van egy Peugeot SV50-em, a nyári terv hogy lemegyek vele a balcsira (Szeged-Balatonföldvár) a következő útvonalon:[link]
60-at megy, az óra jó sokat csal, 80-at mutat mikor 60-nal megyek, (de mikor 60-at mutat akkor 50-el megyek, fene érti ezt)Naszóval, majd 500km-en keresztül bírná a tartós 50-et? (városban is ennyivel hajtom)
Az oda-vissza út nem azonnal értendő, 1 hétre mennék le.
Januárban fellett fúrva kompresszióhiány miatt, azóta bejárattam, majd 2000 km van már benne. A gép '94-es gyártmány. Nagyon szeretem, szerintem kényelmes hosszútávon is.
Tippek ötletek hogy mit vigyek magammal, mi legyen rendben a gépen, esetleg felújítva?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy (még színre is), ugyanilyen, régi Honda lead 125-ös motort. A hangjára rá lehet fogni hogy 50-es, a kinézete is (habár kicsit csúnyácska ), csak az órája 100-ig van skálázva (na és persze akasztja is), és nem sok ilyen motor rohangál az országban. Nagy az esélye hogy lebukok? Amúgy A1-es jogsi van, csak 50-esként lesz használva amint kap egy kis felújítást.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy (még színre is), ugyanilyen, régi Honda lead 125-ös motort. A hangjára rá lehet fogni hogy 50-es, a kinézete is (habár kicsit csúnyácska ), csak az órája 100-ig van skálázva (na és persze akasztja is), és nem sok ilyen motor rohangál az országban. Nagy az esélye hogy lebukok? Amúgy A1-es jogsi van, csak 50-esként lesz használva amint kap egy kis felújítást.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Sziasztok!
125/50-ért mit kaphatok a fejemre?
Egy kis robogóról van szó, csak 125-ös henger van rajta (gyárilag) és 120-ig van skálázva az óra. (Ez az egyetlen árulkodó jel.) A hangja szinte full 50-es. Nagyfater szerválta valahonnan, eleve 50-es papírokkal adták, 110-120-at megfutja. A1-es jogsim van, csak nem tudom hogy le lehet-e vizsgáztatni (mert a biztosítási rendszerben benne van 50-esként, továbbá se forglami, se törzskönyv, csak egy adásvételi). Szívem szerint költségkímélő 50-esként használni.
Ha ne adj isten megfognak vele, akkor jogsi nélküli vezetésért ugye nem kaphatok a pofámra?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15358 üzenetére
Egy Honda Lead NH125 (asszem 1985-ös évjárat).
Szakasztott ugyanilyen a motor, még színre is, és milyen meglepő ez is 50-es papírokkal van fent.
Itt egy videó a hangjáról, szerintem bőven 50-es hangja van neki:[link]Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15360 üzenetére
Ha nem is egy óvodáscsoport közé hajtok, de kisebb baleset esetén nem fog kiderülni?
Biztosító fizetni fog? (Komolyan kérdezem)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15362 üzenetére
Hinnye, ideje alkalmazni a defenzív vezetés fortélyait.
Köszi srácok, sokat segítettetek!Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15364 üzenetére
Hál istennek nekem csak egy koccanásos balesetem volt eddig, az sem az én hibámból, a mögöttem jövő volt figyelmetlen. Nem is akarok nagyobbat, napi szinten vezetek, tudom hogy a motorozás veszélyes üzem. Ezzel vált el tőlünk a vizsgabiztos is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz slynevem #15368 üzenetére
Én is ugyanígy közlekedek, mintha autóval mennék. Kivárom a sorom, nem előzgetek, kivéve ha kurva nagy dugó van, akkor még a járdázást is bevállalom. Szegeden nincs olyan nagy forgalom mint pesten, általában nincs szükség az efféle mutatványokra. Én is így érzem biztonságosnak. A pizzafutárokat viszont csodálom, úgy tépnek a scarabeoval a legkisebb sorok között is hogy még a szőr is feláll a hátamon.
Tothgera: A 60-at viszont cáfolnám, mivel annyi a gépem vége, és igencsak elszoktak mellettem húzni még akkor is ha nyélrehajtom a gépet. Ilyenkor jön a szar puklis, kátyús és egyéb futómű gyilkoló nyalánkságokkal megáldott külső sáv használata.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz slynevem #15370 üzenetére
Pizzafutáros verseny nekem is volt egyszer a péntek éjszakában.
Megnyeleztem hídról lefele, 60-65 között lehettem, erre ez lefordul. Sok hűhó semmiért.
Olyan fej-fej mellett mentünk.Na majd 125-ös honda lead ellen legyen pofájuk muhahaha
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
De, az A1 kategória 11 kW-ig, és 125 ccm-ig szól, ezért nem lehet vezetni vele az olyan 125-ös 2T mocikat, amiket nem papíroztak le 11 kW-ra (forgalmiba van beleírva). Van amelyik 30kW-os, és ha most belegondolsz, ezekhez már korlátlan A jogsi kell.
Persze van alapból 2T 125-ös ami 11 kW alatt van, pl.: MZ, de az már régi technika, most már sokkal többet kihoznak egy 2 ütemű blokkból.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Ja, és olyan nincs hogy 2 éven belül újra kell az elsősegély vizsga.
Ha azt egyszer megcsináltad akkor már soha nem kell vizsgáznod belőle.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
No, szombaton nekivágok a Balatonföldvárnak a kis peugeot-tal.
Reggel megyek, este jövök.
Szeged-Balatonföldvár-Szeged, egy 50-es robesszal 1 nap alatt, nem lesz semmi az biztos, majd 500 km.
Ha 100-150 km után pihenőt tartok akkor nem lesz túlhajtva ilyen melegben, ugye? Vagy sűrűbben álljak meg?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz DigitXT #15527 üzenetére
Felfoghatjuk egy modernkori Iron Man versenynek is, amúgy 5 óra alatt kényelmesen lent vagyok.
Lehet példát venni a mopedrallysokról is, Szeged-Budapest táv, szar robogókon, motorokon, betonút nélkül, és mégis megcsinálják.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
-
Killing
addikt
Veszélyes, tudom. Persze hogy az. A vizsgabiztos is így vált el tőlünk anno. Kis távon is veszélyes, csak itt nagyobb távon vagyok kitéve neki, amúgy pedig a hajnali órákban megyek, akkor még nincs akkora forgalom.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
A kedvetekért készítek beszámolót, és lesz 1-2 fotó is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
-
Killing
addikt
Ennyit a balatoni útról, folyik a hajtóműolaj, így én nem indulok neki 500 km-nek.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz mokus1 #15720 üzenetére
Én ezért megyek mindenhol csukott plexivel, akár 40 fokban is. Idén 2 darázs a bukómba szállt be, egy meg a kabát alá, a rohadék, ez fájt a legjobban, vagy két napig sajgott.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Egy időben nyomattam én is a 100-as benzint, jobban megy tőle egy kicsit. A tisztítós móka meg nem 1 tank alatt megy végbe, pár tankot el kell ahhoz motorozni hogy levigye az összes szutykot (már ha leviszi). Javaslom hogy használt 1-2 hónapig. De ha leszedte az összes szutykot a tankról, benzincsőről, karbiból, az mind a fúvókákat fogja eltömíteni, és egyszer csak megáll mint a szög, aztán lehet karbit pucolni.
És hogy kicsit csökkentsd a költségeket, javaslom az OMV maxxmotion benzint (régi carrera) amiből van 100-as és 95-ös is. A 95-ös maxxmotion olyan +5-10 Ft/liter, de a 100-as benyájuk is sokkal olcsóbb mint a Shellé, ráadásul ugyanolyan jó, attól is jobban húz a motor. Személy szerint én 95-ös maxxmotion-t használok és nagyon bevált eddig. Mindkettőben van ilyen motortisztító adalék, ráadásul több km-t mehetsz elvileg egy egy tankkal a jobb égés miatt (nem mértem, elvileg).
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Minden kút a MOL-tól kapja a naftát, még a Shell is, csak ők nagyon büszkék az adalékanyagukra. Amit én pont leszarok.
Az OMV a kakukktojás, mert ők valami osztrák olajfinomítóból hozzák a benyát, tán csak a nagyon keleti kutakon árulnak MOL-os benzint.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs