-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mentolka
senior tag
Nem tudom, melyik az, de én a tavalyi szezon elején vettem egy noname topcase-t a kepesmotor oldalról. 20eFt alatt volt asszem, 2 sisak belefér, Givi monokey platnira rámegy, és semmi problémám vele.
Vittem már benn majd 20kg-nyi cuccot is (sőt). A kialakítása ugyanaz, mint a Givi vagy Kappa dobozoké (zár, felfogatás, duplafal, stb).
Ha jól nézem, most is árul a csóka. -
HSM
félisten
Ugyanakkor "típushibának" tartott jelenség, hogy kb. 50 000 megtett km-nél elkezdi csipegetni az olajat, illetve a váltó kenését sem tartották néhány "szétszedős" teszten tökéletesnek. Ez az általad felvázolt "tökéletes működés". Nem tartom kizártnak, hogy mindkettő komoly összefüggésben legyen ezzel az olajhőfokos jelenséggel.
Illetve ami engem zavart, hogy túlhűtött olajjal olyan a váltás érzete, mintha a falat vakarnád körömmel, néha makacskodik is bevenni a fokozatot, messze van a sima és kellemes váltási élménytől. Ehhez képest jó hőfokú olajjal olyan a váltás, mintha egy svájci óra lenne, szinte magától behuppan a sebesség a legkisebb ellenállás nélkül.
(#99650) Gaboman: Lehet, hogy túltolom kicsit, de minimális erőfeszítéssel sikerült kikísérletezni, hogyan tudom úgy működtetni, hogy hidegben és melegben is öröm legyen használni. Sajnos engem nagyon zavar, ha valami cuccom nem nyújt 100%-ot. Főleg, ha olyan fos a váltási élmény, mint amilyen volt "törődés" nélkül hidegben.
(#99651) etnies: Én azért javasolnék egy próbát a 7100-al. Ha nem válik be, max kap legközelebb 5100-at újra. Nekem először 5100 volt, alig vártam, hogy lecserélhessem [link].
7100 10W40-ből nálam volt benne eddig 12 000km-nyi, egyszer sem kellett rátölteni, szval ha csipegette a DL, akkor annak más nyűgje volt. Majd megnézem, így bő 2000km alatt csipegetett-e a 10w30 7100-ból, de mikor legutóbb kb. 1000km-nél néztem még semmi hiányt nem tapasztaltam....Amúgy a kuplungos hangot szerintem hidegen is csinálja az enyém, amikor viszont még nagyon sűrű az olaj, szval nálam szerintem nem ezért van, de majd ezt is megnézem, ha legközelebb megyek vele.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz JoinR #102956 üzenetére
Igazából sarkítás az is amit én írtam. A helyes megfogalmzás nyilván az, ha a gyártói előírást követjük. Ha 0w40-et javasolnak annak valami oka van, de tudtommal a 0w olajokra nem véletlen szokták ráírni, hogy csak akkor használják, ha ezt követeli meg a gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #103698 üzenetére
Az 1.2-es árát telibe kifzettem a németnek előre tavaly. Ugyanezt a szitut játszottam végig, minden papírt bekértem tőle másolatba. Haverom szivatott és végig az odaúton, h odamegyünk a címre, aztán azt se tudják mit akarunk.
Van egy rendszámom, millió fotóm, szkennelt forgalmim, rajta a lakcím, mentett fb profil, meg jellemzően jó emberismerő vagyok. A foglalót nem ő kérte, hanem én mondtam.
Egyébként elkeserítelek, de 100k környéki csalásnál a rendőrség tudod mit csinál? Semmit. Sőt, bármennyire fájdalmas, a 100k a mai világban már nem az a 100k, mint 15 éve.
Olyan embernek, aki 2 összetett mondatot képes elmondani telefonban és nincs dikkmáh akcentusa, úgy vélem nem ér meg 100k-ért kockáztatnia bármit is.
Konkrétan még házhoz menni kopogtatni se érné meg, ha ne adj ég elfutna vele, az út és a ráfordított időm többe kerülne.
De ez persze (és most tényleg az ) csak feltételezés, nyilván nem is agyalok ilyeneken, mert tisztességes a fazon.geresics
Tény h jól néznek ki az MX bukók (bár én abból is minél visszafogottabb vennék, kb. 1 színűt), de ez nekem túl hard.. folyton szemüveget rávenni, ami szétnyomja az arcomat, szűkíti a látóteret, nyáron csak izzad alá az ember, párásodik, stb. Áh, nekem nem komfortos, ez a teli plexi megoldás jobban tetszik.
Oké, köszi, nézek akkor ilyen térdprotektort.
ath
Köszi, jah, amúgy szerintem se csúnya. Nyilván van ennél menőbb enduro, meg újabb, de nekem az elsődleges érv a megbízhatóság és a nem üzemórás konstrukció volt.
Ez fillérekből fenntartható, üzemeltethető, relatív könnyű, tengernyi van belőle, így alkatrész is. Meglátjuk milyen lesz. Ha mégsem jön be, 100% h bukó nélkül ki tudok szállni belőle, de szerintem amire nekem kell, arra elég lesz.z123456789
Köszi!
Ezzel tuti nem fogsz látni Győrben, a Kisfaludyban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz JoinR #104307 üzenetére
De neki nem ez volt a fő célja a motorral, hanem endurózni szeretett volna venni komolyabb gépet.
Sajnos ahogy látom pont ez nem fog megvalósulni vele, ha már ettől félti hogy sáros lesz akkor nem volt jó ötlet ez a fajta motorozás.
Pont ezek a dolgok amik a sava, borsa az endurózásnak.
Ha a motor tiszta akkor nem is voltál vele terepen!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #104494 üzenetére
Használtam 3 évet, beleraktam 17k km-t, a pénz pedig nem inflálódott %-ban kifejezve annyit (kumulált 5,58%) , mint amennyivel a motor értéke csökkent 3 évvel öregebben, 17.000km-rel többel az órájában.
Tehát, ebben benne van, h eleve jó áron vettem 2015-ben, vigyáztam rá, az állapota ugyanolyan maradt, tartalmas hirdetésszöveget írtam hozzá (télen, 1 hét alatt elment), illetve h a használtmotorok árszintje az új motorárak extrém (bőven inflláció fölötti) drágulása miatt folyamatosan megy fölfelé.zgospel
Persze, kell hozzá kitartás, szerencse, türelem h az ember jót vegyen, meg talán némi tapasztalat.
De ez általános tapasztalatom egyébként, h iszonyú sok az impulzus, érzelmi alapon döntést hozó vásárló a piacon. Ezért találnak sok a gatya darabok is hamar gazdára. Nekem is van néhány ilyen cimborám.. eldöntik egyik h nekik hétvégére motor KELL és vesznek is..
A tudatos vásárló meg figyeli a piacot folyamatosan, sok mindenre rájön magától is az ember ezen időszak alatt, és ha potenciális jelölt kerül képbe, akkor pedig azonnal cselekedni kell. De tényleg.
Endurot szerintem simán kerestem aktívan fél évig..Az meg megintcsak ritka eset, h valaki megvesz 7-10 évre egy nagymotort. Mindig lesz jobb, újabb, vagy szimplán más kategóriát próbálna, stb.
vlevi
Az átfogó használtmotor drágulás szerintem nem csak az utóbbi 3 évben ment végbe, hanem az elmúlt jó 6 évben.
vendingo
Ok, de ez egy szélsőséges példa.. kuriózum, unikum, komoly történelmi felmenők, kevés megmaradt példányszám, megbízhatóság, stb. Pláne ahogy OT közeli korba ér 1-1 típus, gyors mértékben elkezd nőni az ára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz JoinR #104943 üzenetére
De a videóban azt mondják, hogy sokkal jobb a friss verzió, mint az eddigiek voltak, főleg a light terepes képességei. Na én erre a tulajdonságára vágyom leginkább - a jó öreg GS 500 után. Azzal nem lehet még egy murvás úton, földúton sem végig menni az instant pofára esés veszélye nélkül.
szerk: a GS földúton csúszkál, tolja az elejét, a legkisebb huplin is felüt - horror!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#31733248
törölt tag
válasz JoinR #105066 üzenetére
Érdemes azért figyelembe venni, hogy a bevezető ár gyakran magas és még nincs komolyabb árengedmény. Az SH árából minimálisan engedtek másfél éve, helyette (valószínűleg ez az általános) kaptam lábtakarót, három fokozatú markolatfűtést, hátsó dobozt is (lehet, hogy a plexi is így lett?). Így az ügyfél is elégedett, meg a cég is eladhatja komolyabb árengedmény nélkül a járgányát. Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy egy normális hozzáállású szakkereskedéstől nem sajnálom az árrést, hobbifotósként például némi ártöbbletet is elviselek, hogy egy kellő hozzáértést mutató szaküzlet fennmaradását ezzel is támogassam a kizárólag neten kereskedő cégekkel szemben.
Más példám rögtön kettő is akadt, a Suzukinál lelkes FB-követőim dolgoznak, amikor bementem az üzletbe azonnal megismertek és rögtön egy komolyabb árengedménnyel kedveskedtek. Tavaly ősszel pedig magánszemélyként kaptam 30 százalékot(!) a Fordnál.
A CB500X miatt elmentem két helyre is, a Szallerbeck kissé szét van (felújítják), a Dream a szokásos, de az új modell csak a jövő héten lesz.
(#105067) zgospel
Köszi a választ, bitang gép lehet. Az MT-09 ergonómiája tényleg véleményes (191 magas vagyok), de nálam azon kevesek közé tartozik, ami képes lenne felülírni az ilyen jellegű megfontolásokat. Áldom a józan eszem, hogy nem veszek hasonló gépet, nem bírnám megállni, hogy ne húzzam csutkáig, pedig már nem mai gyerek vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #106167 üzenetére
Ha valakinek közlekedési eszköz (főleg első számú), akkor már ott el van rontva, h 600-as motort vesz ilyen célra. Naponta A-B-be, OLCSÓN ingazáni nem motort kell venni, főleg akinek fontos a + - 1 liter költségek tekintetében (és nem azért mert ez a hobbyja), hanem egy 250-300-as robogót, városon belül meg 125-öst, vagy valamilyen új 125-ös 4T váltóst.
Itt megvan a 2-3 literes fogyasztás, és a fennartási költségek is töredékét képzezik bármelyik nagymotorhoz képest."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
envagyok
veterán
válasz JoinR #106752 üzenetére
Nálam 4 motor van.
BMW R1150R - 5 év alatt 6ekm
Honda CRF250 - újan vettem, most van benne 1000km
Puch 350GS 1939 - évi 500km max
plusz a gyereknek vett DT125, hogy néha végre motorozzunk együtt.Szóval nem ördögtől való a kevés km. Főleg ha az embernek van 2 gyereke, egy motorozni nem szerető feleésge
Más: A most vett Yamaha DT125MX-et elkezdtem átnézni, váltóolaj helyett valami világosszürke trutyi jött ki belőle
Ennek mi az oka?
Mindenesetre most lecseréltem.
Légszűrő jól kiszáradva, azt is kimostam benzinben, és befújtam légszűrő olajjal (Szivacs) -
akos727
senior tag
válasz JoinR #107692 üzenetére
Jaj erre nem is gondoltam, köszi : ))))))))))))))) Lehet rosszul fogalmazok. Tehát a motor jelen pillanatban külföldi papíros és forgalomba szeretném helyeztetni itthon. Lesz egy reg adó és egy átírási költség, ezeket írtam az első postban, illetve erre kaptam most a linket, amit mégegyszer köszönök . Mivel a motoron nincs érvényes külföldi műszaki, így műszakira kell vinni. Tehát ezen a 3 dolgon kívül milyen költségek vannak még? Aki intézi, olyanokat mondott, h van pl honosítás.
-
Shin Chen
tag
válasz JoinR #110106 üzenetére
Tulajdonképpen a két gép között vacilálok, kinézetre a TRK jobban bejövős.
(#110107) persuader most nézem tényleg full multistrada koppintás
(#110109) intruder77 Az hogy nehezebb pár kilóval (60 ) nem tudom mennyire érzékelhető, de kényelmesebbnek és jobban felszereltnek tűnik. Elsőre. Laikusként.
Szervizelés miatt én is fázok, összeszerelési hibákat szoktak felhozni első körökben, de sajnos 20-40 ezer+ km-t még nem láttam egyikben sem neten, így valóban kérdéses a tartósság. Na meg ,ha neadj' Isten lerohadok út közben valahol akkor ki tudja hol találok hozzá értő szakit...Napi használatra gondolom a Honda ,túrázás szempontjából a TRK?
(Szerk:
Elfelejtettem hozzátenni, hogy naponta azzal mennék melóba, meg amellett városban-város körül karikáznék. Kb min 30km/nap (hóban fagyban is )[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Gaboman
nagyúr
válasz JoinR #110717 üzenetére
Lehet hogy igazad van, de akkor az miért van hogy akik használták terepen és közúton is üzemórás gépeiket előbb kellett nekik blokkgenerált végezni közúton mint terepen?
Mi az oka hogy oda nem igazán ajánlotta egyikük sem, mindegyikük azt mondja terep, nem közút!hroberto 690 szuper lenne endurózni!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz JoinR #110717 üzenetére
Beszéltem Honda szerelő ismerősömmel, mondom lekérdem már ezt a témát hogy én is teljesen képben legyek.
Azt mondta teljesen mindegy hogy terep vagy közút, üzemórában ugyan annyi lesz amikor bontani fogják, bármelyik célra (SM vagy enduróra használja.)
Csak a megtett kilométer nagyon nem lesz ugyan az, terepen ugye sokkal kevesebb lesz benne, mivel ott nehezebb nagyobb tempót menni.
Ő csak a Honda versenyenduróiról tud tapasztalatokat mondani, 100 üzemóra után dugattyúcsere érettek általában, 2-3 dugattyú után egy hajtókar.
Terepen 15 üzemóra átlagban 600-700 kilométer, szorozzuk be 7x hogy megkapjuk a 100 üzemórát egy kicsivel több is lesz ha számolunk 700 kilométerrel akkor 4900 amikor elő van írva.
Közúton a duplája kb amit bírnak az akkor durván 10000 kilométer, cseréig.
És itt új motorról beszélünk, aminek rendesen betartják a kötelező karbantartásokat, cseréket, ellenőrzéseket.
Ezek szinte minden üzemórás gépre igazak, kisebb eltérésekkel.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz JoinR #110722 üzenetére
míg terepen nem tudnak motorozni és 10-20%-on mennek. Pont ezért is mondják, hogy ezek az üzemórák versenykörülmények közé vannak belőve, és a hétvégi földutas bóklászással simán min. duplázható az élettartam.
Szerintem is így van, persze az ellenőrzéseket érdemes az előírás szerint megnézni rajtuk, mivel sokkal érzékenyebben a hanyagságra.
Ilyen gépet újból arra vennék ha havi pár órát mennék vele, enduró túrára sem ahol hétvégente akár 100-150 kilométert lenyomunk.szerk: a szerelőnek nyilván mindegy, hogy hogy kerül bele az x üzemóra, ha annyi az előírás a karbantartásra, akkor cserélnek, amit kell...pont ez a lényege az üzemórának ő nem az élettartamról beszél, hanem a garantált megbízhatóságról x óráig.
Ő arról beszélt amit tapasztalt, hogy ott már csere érettek voltak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Vismajor01
addikt
válasz JoinR #112201 üzenetére
Teljesen jol ved egy is, ugyanolyan vizsgan ment at mint 50 ezres tarsai. Meg teszteltem is, 80-nal dobtam el a motort, szalagkorlat fogott meg fejjel elore :)
Es amugy utasnak eddig csak sima robogosisak volt, mostmar lesz nekik is rendes :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #114818 üzenetére
..ok, cimborám itt környéken 6-7 faluban járkál a 250-es YZF-fel rendszám nélkül, felőlem lehet az is a 20%..
z123456789
Az a baj, van egy olyan sejtésem h az álmok kergetésének vesszőfutását látjuk most...
Itt 300.000-ig kell majd találni rendszámos endurot, ami persze ne 12 lovas legyen, mert az "rendes használatra" alkalmatlan, hanem 30-40.
mod.
Pedig eskü nem láttam a fölöttem lévő postot.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
őstag
válasz JoinR #114823 üzenetére
egy kdx 250 volt kivagva a kepesauto?( hogy hivtak azt az autohirdetos ujsagot?) ujsagbol, nalam a garazsba jo 20 eve. azok a 90 evekbeli szinek..
siman becserelnem egy olyanra az exc-meteladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #115745 üzenetére
Ezekkel a tipusokkal egyaltalan nem vagyok tisztaban, abba nem is pofaznek bele, csak az jutott eszembe, hogy a szethajtott 10-20-30 eves japanok azok azert nem ezen az arszinten mozognak, a 10 evesek 350e kornyeken indulnak, a 20-30 meg 200e kornyeke.
600e ert egy 20e km alatti 10 eves kornyeki japant kapsz, amik az en olvasatomban nemeppen szethajtottak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #115761 üzenetére
Ertem a szempontodat, de szemet szurt nekem, hogy osszehasonlitottal egy majd duplaannyiba kerulo motort, ha szethajtott japannal hasonlitod ossze :D
Nekem spec ezzel a 350 essel sem lenne bajom, egy hanyas ahogy kinez, de olyan hatalmas penztemetot nem tudom elkepzelni, hogyan lehetne kihozni belole, hogy eljuss 600e ig. Ennyiert 125 ost, ugye tudjuk, hogy fustolos olaszt vennek, tehat semmi koze ezekhez az en izlesemnek, de 600 ert akarmennyi km van azokban a japanokban, azt nem jelentenem ki, hogy annyira szethajtott zsakbamacskak lennenek. Szoval csak ramutattam a kognitiv disszonanciara. De tokeletesen igaz, hogy endurobol nagy valasztek nincs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #115765 üzenetére
Asszem elkanyarodunk, nem szaporitanam a szot, csak mindig kiegeszulnek valamivel a felsorakoztatott ervek :D
ugyanannyiert a szethajtott japan. Ezt nem ertettem.
"Számomra nem volt opció a sok széthajtott 10-20 éves japán ugyanennyiért"
Nekem mindegy milyen kinai, mint mondtam nem ertek hozza, es nem is szeretnek :D
Erosen ketlem hogy korszerubbek lennenek, de tenyleg mindegy, jo, hogy leirtad a tapasztalataidat, az tenyleg segitseg a forumtarsnak, en csak kotoszkodok :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz JoinR #115765 üzenetére
Keeway. 125. Olaj levegos, futar motor.
130ezer felett van. A belso cuccok gyariak.
Fekek, lanc... st periferiakat kellett cserelni.
Azt hajta vak vilagtalan. Birja.
Mondjuk a blokk kivulrol joval nagyobbnak tunik mint 125. A hutest betyarosra mereteztek.:).Mondjuk en korbe neznek a kymco vilagaba is. Ebbe a kategoriaba, ennyi idore az is jo szolgalatot tehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hálózati / IP kamera
- Eredeti játékok OFF topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Jövedelem
- Ukrajnai háború
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen