-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fer
őstag
Sziasztok!
Szelephézag ügyben kérném valaki hozzáértő tanácsát! Most lett cserélve hengerfej, szelepfészek marás, szelep köszörülés, síkolás lett elvégezve rajta, a gépműhelybe kérdeztem a szakit, hogy 1000Km után újra kell-e szelephézagot nézni, ő azt mondta nem! Na mindegy én azért csak meg néztem, és nem hiába, a 10-ből 2 kisebb lett, korrigáltam! A kérdésem: a következő szelephézagot legközelebb mikor ajánlatos nézni? Vagy az első 1000Km elég volt a szelepeknek, hogy össze illeszkedjenek a szelepfészkekkel, és akkor már a manuall szerinti intervallumot vegyem alapul? (TDM 850 4tx)''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz Topiccsendőr #108532 üzenetére
Közben tanácskoztam a hengerfej felújítást végző céggel, és lehet meg lett a probléma! Szelepfészket csak martak csiszolásról szó sincs, ellenben volt egy problémám, mikor visszakerült hozzám a hf., és mivel szívó szelepek, hossza eltérő, de ezt a műhelyben nem vették figyelembe, nekem változtatnom kellett a szelepek sorrendjén, nem úgy kerültek beszerelésre, ahogy a gépműhely megmunkálta! Beszéltem a szakival és ő is azt mondta, hogy újabb 1000Km-es ellenőrzés kell!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz Mentolka #108547 üzenetére
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz bajaki #108804 üzenetére
Szerintem semmi értelme túlárazott olajokra pazarolni a pénzt, én ezt használom, nem vagyok Mannol fan csak nem szeretek 2X annyit kiadni egy olajért ami ráadásul nem is 2x olyan jó! Ha olcsóbb olajat 3000Km.-ként cserélném sokkal többet tettem a motorért, mintha drágábbat 6000km.-ként!
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz V.Stryker #108809 üzenetére
Nálam ilyen gond eddig még nem volt, tökéletes olaj, ugyan olyan a motor mint a drágább olajjal!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz etnies #115430 üzenetére
Én a napokban fejeztem be a láncolajzót, egy hetembe telt mire összeállt a dolog, már csak az adagolás beállítás van hátra eddig 30km-t sikerült vele mennem.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
Ja az öreg nagyon vágja a témát, az sem volt semmi amikor a benzinszint merore azt hitte, hogy hofokmero.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
Ma megjött az első gumim is, a hátsót már korábban beszereztem olcsóbban, lenne két kérdésem, nem találok rajta szelep jelölést, valamint a hátsó futófelületén van egy X, az vajon mit jelenthet? Először arra gondoltam, hogy a gyár így jelöli a szelep helyét, de most, hogy megjött az első is és azon nincs X, így nem tudom mi lehet. Ja és van valakinek tapasztalata ezzel a gumival? Jelenleg még BT023 van fent (ez már a második garnitúra), amivel már 15000-et mentem és még van a kopásjelzőig bő 1 mm.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz bacus #135573 üzenetére
Jó dolog ez a láncolajozó, 2 éve amikor felszereltem nem kis vesződség volt amíg kitapasztaltam a megfelelő beállítást, de nem bántam meg, már több mint 7E van az új láncban de még nem kellett utána állítanom. Egyszóval bőven megérte a ráfordított időt.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz Micsurin #135614 üzenetére
Régi blokkokhoz valóban felesleges a full szint. olaj, csak felesleges pénzkidobás (pláne motul). Én mindig azt mondom, hogy bármely olcsó (de azért nem márkátlan) olajjal többet teszünk a motorért, mint ezekkel az agyonárazott mocskokkal! Én már jó ideje elf 10w-50-et használok, fele annyiba kerül mint ez a szutyok motul és ua. tudja, ha nem jobb, mivel ez nem észteres, az meg ugye a korosabb motorokba nem ajánlott.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
Még hogy minden vezérműtengely más és más méretű és nem lehet cserélni egyiket a másikkal? Hát ekkor marhaságot sem hallottam még, az lenne még csak az igazán drága előállítás! Azért mert egy bontott főtengely szorul annak más oka is lehet, mondjuk leejtették és görbült, hogy csak a legegyszerűbbet említsem, vagy másik lefogatót raktak fel, amit viszont nem lehet cserélni. Vezérműtengely csapágyról sem hallottam még motoroknál (ami nem azt jelenti, hogy lehetetlen) helyette a vezérműtengely alagút kifejezés a helyes.
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz csongi #135663 üzenetére
Akkor olvass vissza itt semmilyen teljesítmény korlátozásról nem volt szó, ha már itt tartunk a "kis" kawában ez amúgy is a karbiban van! Az meg akkor is baromság, hogy nem lehet vezérműtengelyt cserélni egy hf.-ben. Még ha ott is van a fojtás akkor is ki lehetne cserélni olyanra, ami már leadja a teljes teljesítményt, csak gondolj bele, hogy mekkora munka lenne ez a gyártás során, ha még a tengely átmérő sem stimmelne!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz Micsurin #135676 üzenetére
Lefogató cseréről nem volt szó, mert ha igen akkor felejtős a dolog mivel azt együtt fúrják a hf.-el és ott már jelentős eltérés van ha cserélik a GS kapcsán ez volt a téma! Mellesleg úgy szerelitek a roncsaitokat ahogy akarjátok, és a külföldi fórumon is akadnak épp olyan észosztók mint itt, akik csak fotón láttak megbontott motort azt is 20 méterről! Tisztelet a kivételnek ami szerintem közelít a nullához.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
A Visegrádi témához annyit, hogy ha a tilalom után sem szűnik a zajszennyezés, akkor nem indokolta a motorosok kitiltása, de ha igen akkor le kell nyelni a békát a sok f*s*k*l*p, hangos kipufogós motoros miatt. Ezt majd az idő eldönti. Én mindig is utáltam a hangos nem gyári kipufogókat, semmi értelme, mellesleg többségük semmi hozzáértés nélkül rakja fel, és amit hoz teljesítményben (ha egyáltalán hoz) elhanyagolható. Tudom, most majd jönnek a, de életet ment, meg hallják az autósok ha jössz hsz.-ek. Bla bla bla.
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
fer
őstag
válasz vlevi #144704 üzenetére
Az nagyon kicsi, a 30-40mm-t azért nem árt beállítani. Ha nem jó, úgy is hallani a váltó csapkodásán: A picit lazább jobba feszesnél.
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen