-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
zombinyul
addikt
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Na ez igy mondjuk eleg nagy szemetsegnek tunik... Nem[sokakat szivatnak ennyire, vajon mitol fugghet?
Mellesleg en nem kaptam semmifele SMS-t barmilyen valtozasrol. Se a tabletos mobilinternetes elofizetesemre, se a telefonosra. Lehet a MyTariffos elofizetoket nem erinti semmifele valtozas? Vagy szimplan "elfelejtettek" tajekoztatni?
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
club1
veterán
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Ha az, amit leírtál, tényleg így történt, az sokmilliós bukta a Telenornak. Az ÁSZF-ben ui. az aktuális jogszabályok miatt van bent az a pont, a szerződésmódosításban pedig egyértelműen kétoldalú módosításról írtak. Innentől kezdve már csak az NMHH-s bejelentésed hiányzik, mert ez így tuti helyzet...
-
-
sifarr
senior tag
válasz Duke11 #33026 üzenetére
üfsz: Tudja, hogy van ez a pont, de mégsem tudnak szolgáltatni az eredeti díjjakon, ezért ő két dolgot tehet: elfogadom az egy évig tartó különbözet kedvezményt, vagy megszünteti a számot.
Azért attól a megszüntetéstől én nem félnék. Inkább féljen a Telenor, hogy bepanaszolod őket a felügyeletnél.
Ugyanis az előfizető (az ÁSZF-ük szerint is) bármikor, indoklás nélkül is (!) felmondhatja a szolgáltató felé a szerződést. Viszont a szolgáltató felmondás esetében köteles (!) megindokolni a felmondást. (Nem véletlen, hogy a Telenor ÁSZF-jében nem szerepel a szolgáltató indoklás nélküli felmondási joga.) Az indok azonban akármi nem lehet. Soha nem merné a felmondásban a Telenor leírni, hogy a felmondás oka az, hogy az előfizető nem fogadta el a kétoldalú szerződésmódosítást. Akkora büntit kapna érte, hogy arról koldul. Valamint simán perelhető is lehetne.
A szolgáltató csak nyomós, az előfizető szerződés szegése vagy a szolgáltatás használatának megsértése esetében mondhat fel. Ellentétben az előfizetővel, aki indoklás nélkül is.
Ugyanis az előfizetőnek nem kötelessége a szolgáltatást igénybe vennie. Viszont a szolgáltatónak nemcsak joga, hanem kötelessége szolgáltatnia és a szolgáltatásból nincs joga tetszése szerint, diszkriminatív módon kizárni senkit. Csak indokkal, nagyon nyomós indokkal, jogilag megalapozott indokkal. Ez az eset azonban jogilag nem megalapozható.A Telenor ügyfélszolgáit sajnálom, kapnak most eleget.
De az ügyfélszolgálatnak minden esetben igaz és hiteles tájékoztatást köteles adni. Mindegy, hogy a tájékoztatás azért félrevezető, mert az ügyfélszolga nem elég felkészült, vagy azért, mert a főnökeitől "rossz protokollt" kapott, a lényeg az, hogy az ügyfélszolgálat nem tévesztheti meg az előfizetőt.
Ha megtéveszti az előfizetőt, akkor a hatóságnál bepanaszolható.
Ha megtéveszti és az előfizetőt emiatt hátrány éri (pl. mégis elfogadja a számára hátrányos módosítást), akkor kérheti az eredeti állapot helyreállítását és a kára megtérítését.
Nem vagyok Telenoros, de a hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy rendszerszinten megy itt a félretájékoztatás.
Én panaszt tennék. -
ntomka
nagyúr
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Ez így ordas kamu, vagy át akarnak verni, esetleg tényleg nagy gondok vannak a szolgáltató rendszerben. Legközelebb is védd meg az igazad, ha akkor is ezt mondják, hadd szóljon az az NMHH feljelentés, rögzített híváskikéréssel, pontos időpontokkal amikor beszéltél velük.
ツ Headphones on - World off
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIO Új lenovo thinkpad T14 gen 3 Gyári magyar nyelvű világítós billentyűzet
- AKCIO Lenovo ThinkPad T490 - i5 8365u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/ Számla és Garancia HUN
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen