-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
orsib78
tag
Hali. Aktiváltattam a VoWIFI-t az előfizumon. Egy iPhone 13 Pro telefonom van. A szolgáltatást van amikor nem is tudom altiválni a telefon menüjében, mert hibaüzenetet ír ki, néha sikerül, de egy idő után megint azt veszem észre, hogy ki van kapcsolva az opció a telefon menüjében. Próbáltam a hálózati beállításokat resetelni, de ugyanaz. Írtam a Yettel üsz-nek is, de bájosan csak ennyit írtak: "Nyilvántartásunk szerint a VoWifi szolgáltatás sikeresen aktiválódott az előfizetésén, ennél több információval nem tudunk szolgálni."
Hehe... Hát ez marha, jó szerintük minden rendben van
Akkor mégis miért kapom a képen látható hibaüzenetet? Én vágom, hogy valószínűleg jelenleg béta teszteljük a szolgáltatást, de azért legalább kamuznának már valamit, hogy "továbbítottuk a műszaki kollégáknak, vagy ilyesmi...".
-
orsib78
tag
válasz sfdrakex #104982 üzenetére
Digi a netszolgáltatóm. Unifi AP-im vannak, PfSense routerem... Korábban a Telekommal hibátlan volt a VoWIFI ugyanezzel a telóval, ugyanezen a Wifi-n... Ha kikapcsolom a Wifi-t, akkor sem tudom aktiválni a VoWIFI-t, akkor is ezt a hibaüzenetet kapom, szóval nem értem, hogy a funkció aktiválása, hogyan függ össze azzal, hogy milyen WIFI-m van itthon. Ha mondjuk elmegy a netem, akkor max. visszavált rendes yeti hálóra, de attól még nem deaktiválódik a korábban már sikeresen bekacsolt VOWIFI fukció nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs