-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz viktorhu #102614 üzenetére
"Telekomos optikán a Voda is 1000/1000-es netet ad."
És melyik településen engedélyezi számára a Telekom, hogy rákapcsolódjon az ő optikai hálózatára?
Mert a mi utcánkban biztosan nem. Pedig tavaly nyár végére mindkét oldalon behúzta a Telekom az optikai kábelét, de nemhogy a Voda nem használja azt... még ők, a Telekom is sajnos csak ilyen ajánlatot tud produkálni:
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Krystal_s #102746 üzenetére
"Nálatok minden ok? Este fél 10-kor minden elment, tv, net..."
Ez mennyire gyakori a Yettel szolgáltatási területein?
És amennyiben ilyen probléma jelentkeik, milyen gyors a megoldás általában, és milyen a cég hozzáállása a panasz kezeléséhez, (jogos) kötbérigényhez, stb, és általánosságban?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz 4Grider #102772 üzenetére
Köszönöm a választ mindkettőtöknek!
(A Telenor mobilnet példát gondolom általánosságban írtad; és egyébként valóban jól hangzik az a rendelkezésre állási idő. Bár a Yettel kapcsán nem feltétlenül releváns, hiszen másik szolgáltatóról van szó. Vagy mégis?)
A kötbérre egyébként azért kérdeztem rá, mert a Vodafone-nak sajátos elképzelése van a szolgáltatás rendelkezésre állásával kapcsolatban. (Elődje, a UPC is így volt ezzel.)
Elméletileg, ha például egy adott hónapban, minden egyes napon reggel 6 órától éjjel 11-ig nem üzemel a vezetékes szolgáltatás, akkor teljesítették azt a vállalásukat, hogy "a hibát 72 órán belül elhárították".
A teljes havidíjat természetesen egy-egy ilyen hónapra is elvárják.
A hálózatuk elavult, a szolgáltatásuk minősége gyalázatos, amit 1989 óta Kábelkom-UPC-Vodafone TV, és vagy 20 éve UPC-Vodafone internet előfizetőként most untam meg.
Azért kezdtem el olvasni ezt a topic-ot tegnap... Már két oldalt visszaolvastam, de lesz még néhány kérdésem.
A Yettel most meghirdetett 90 napos kipróbálási akciója (és mindaz, amit írtatok a szolgáltatásról) nagyon csábító.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz donjohnson #103000 üzenetére
Ezeket a "sávokat" hol lehet megnézni Windows10 operációs rendszert futtató asztali számítógépen?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz donjohnson #103027 üzenetére
Igazából mindkettőre, ha megoldható. Most először van mobil net-em, pár órája vettem át, és üzemeltem be.
Én egy "TP-Link NX510v" típusú 5G Router-t kaptam a Yettel irodában, amely kapcsán elmondta a hölgy, hogy ez a legújabb; csak néhány napja érkezett meg az irodájukba.
Szóval mindazokat a "sávokat", amelyekről Krystal_s fórumtárssal beszélgettek, hol tudom ellenőrizni, megnézni, kérlek?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz donjohnson #103884 üzenetére
"persze, mert 3 hónapig vissza lehet vinni és nem kell furkálni a falat."
Vagy azért is, mert - mint én - megelégelték a korábbi szolgáltatójuk által nyújtott szolgáltatás minőségét.
Én most már 1 hónapja tesztelem a Yettel TV + Internet csomagot, és az eddigi tapasztalataim felemásak.
Az internet az megdöbbentően jó. Az 500-as (a gyakorlatban inkább 200-250-es) Vodafone kábeles internetem sebessége, stabilitása UTP kábelen a fasorban sincsen azzal, amit a Yettel a Wi-Fi, vagy UTP kapcsolattal produkálni tud. Olyan szinten meg sem tudja közelíteni, hogy nem ellenfele a Yettel-nek.
Ráadásul a Wi-Fi az 5G kapcsolattal együtt is, ~10 méter távolságban, 3 helyiségen, és egy 60 cm-es, illetve két 20 cm-es téglafalon keresztül is még ~35-50/20 letöltési/feltöltési sebességeket produkál egy régi laptopon. Ez pedig nem semmi!
Számomra az internet munkaeszköz, ezért fontos a stabilitás is, amit a Vodafone/UPC soha nem volt képes produkálni. (És akkor még rendkívül finoman fogalmaztam.)
Az ügyfélszolgálati tapasztalataim is abszolút pozitívak. A Vodafone "szarunk a fejedre" hozzáállása után, és a helyi Vodafone iroda jellemző 1-2 órás várakozási idejéhez képest, a Yettel irodában pár perc várakozás után fogadtak, és mind az ottani ügyintéző hölgy, mind az előzetesen telefonos tájékoztatást adó ügyintéző hölgy végtelenül türelmes, és rendkívül barátságos, kedves, segítőkész volt.
Mindezek után a legnagyobb örömmel adnám vissza nem csak a Vodafone internet, de televízió szolgáltatást is, ám itt jön a dolog kevésbé pozitív része.
Nagyon klassz dolog, hogy a legnagyobb csomagban a csatornák zöme HD, és olyan tartalmak is elérhetőek, amelyek a Vodafone kínálatából hiányoznak... még a visszatekerés, adásrögzítés funkciója is jó volna (bár Ti is beszéltetek róla itt korábban, hogy a televízió csatorna tulajdonosainak döntése alapján ez sajnos egyre kevésbé előny, illetve lassan már nem elérhető sehol)...
Ám az adás minősége érezhetően, sokkal rosszabb HD adás esetén, mint a Vodafone (réz-alu) kábeles digitális HD csatornák esetében.
Pixeles, mosott, recés... Mindez egy SONY 65AG8 OLED televízión. Ráadásul többször előfordul 1 órán belül, hogy néhány másodpercre "homokórázik" az adás; megakad, majd folytatódik.
- A kérdésem az, hogy mennyire általános mindez? (És lehet számítani szignifikáns képminőségbeli javulásra a nagyon közeli jövőben is?)
A másik probléma a Yettel alkalmazás. Az egy dolog, hogy a televízió hardverével (a készülékre telepítve) lassú, de sajnos a Yettel által adott médiabox sem egy "gyors versenyző"!
Csiga lassú a csatornákat listázó "gyorsmenü" előre, vagy hátra lépkedésnél. Rendkívül lassú a műsorújság tartalmának "kirajzolása". A menü behívásakor a képen látható pár adás tartalma viszonylag gyors, de ha gördítem lefelé, vagy felfelé, hosszú másodperceket kell várni, hogy megjelenítse a kínálatot. (És rendkívül lassan lehet lépdelni a műsorújságban bármilyen irányba.)
És olyan furcsaságokat is tapasztalok, hogy előző napon nézek egy adott csatornát (mondjuk 51-es), másnap elindítom az adást, legyen mondjuk a 35-ös csatorna... belépek a műsorújság menübe, és nem az "ÉLŐ" sávot látom, az aktuális csatornán, hanem az 51-es csatornán áll, a tegnapi időpontban.
Ez talán egyeseknek apróságnak tűnhet, de rendkívül bosszantó.
Ahogyan a másik, hogy nézem az adott csatornát, ahol véget ér az adás, jön a következő, és minden egyes következő adás esetében a tévé kép előterébe ugrik az adás visszatekerős/info gombot/felirat gombot is tartalmazó navigálósáv...
Ez is bosszant.
- Mindezeket valahol be lehet állítani megfelelőre, vagy "by design" ilyen, el kell fogadnom?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz 4Grider #103921 üzenetére
Köszönöm a választ, de kicsit olyan hangsúlyt érzek szavaidban, hogy "az én jó, édes nénikémet", amiért rá mertem mutatni a nyilvánvaló problémára...
Lehet tudni, hogy a Yettel tévé adások milyen bitrátával rendelkeznek?
Illetve a műsorújsággal kapcsolatos "anomáliákra" van érdemi megoldás? Esetleg "belsős" info, hogy a Yettel dolgozik rajta, vagy sem...?
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 24
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- World of Tanks - MMO
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest