-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #42061 üzenetére
Sziasztok! Én is nézelődöm megane 1 ph2-k után. Van erről valami videó/kép, h mit/hol kéne nézni hátul a hídnál?
Ezt az autót néztem ki. Sajnos eléggé behatároltam magamnak, mert csak a classic tetszik, viszont 1.6-os kéne. Gyújtótrafók márkája látszik ha leveszem a motorburkolatot?
-
lsebestyen
addikt
Hali. Adott egy megane 1ph2 2002-es 1.6 16v, az alábbi problémával: jobb hátsó ajtót csak akkor zárja a központi, ha kinyitom majd becsukom az ajtót. Ha parkol az autó a hiba nem jon elő. Valami mechanika elmozdulhat menet közben?
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #71995 üzenetére
Egyelőre úgy tűnik megoldotta. Kövi héten megy a kipufogóshoz, flexicső csere (kifúj) + középen le van szakadva. Korábban írtad, h konstrukcióból adódóan felveri a dobra a vizet a kerék. Ilyen prevent hőálló festék sprayvel megküldhetem?
+1: ez az alátét kell a leeresztő csavarhoz? Elring jó belőle?
Lassan rakok fel képet a verdáról (bár szépnek nem szép), hogy legálba írhassak ide.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #72354 üzenetére
A visszatérésed hetét le is stoppolnám
Tegnap megvolt a középen leszakadt kipufogó rendberakása. Pluszban cserélve lett a flexicső is, mert el volt rohadva, meg ki is fújt rendesen. 35k volt a művelet. Győrben is kértem árajánlatot, ugyanúgy 35k-t mondott az ürge, de inkább vittem a megszokott helyre, mert ott tudom, hogy jól dolgoznak a srácok (17. kerület Bujákhida utca, Proex). B opciónak maradt volna a Janó dob, Robi ajánlotta őket, meg neki talán 18k volt a flexicső csere (ebbe benne volt az anyag is?).
Jövő héten lámpa polír, utána lövök képet a gépről.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Mannol Dexron II vagy MOBIL ATF 220 mehet szervóolajnak? Megane 1ph2 1.6 16v k4m700
-
lsebestyen
addikt
Szerintem ezekhez is kell beépítő keret. Megane 1-be legalábbis kell, és ezeknek hasonló a formája, mint a megane gyárija. Ilyesmire gondolok (bár lehet nem pont ez kell).
szerk.: gyárihoz nyilván nem kell, csak a szabvány 1 din-hez.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Jól gondolom, hogy a purflux ls280a olajszűrő nem lesz jó a megane 1ph2 1.6 benzinre? Szemmértékre sokkal nagyobb...(még nem szedtem le ami most van rajta) Holnap muszáj vagyok megcsinálni már az olajcserét, a boltban holnapra csak mann szűrőt tudnak adni cserébe. VW konszernél mondjuk bevált, de itt nem tudom mennyire jó. Purfluxból mi a helyes cikkszám?
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Elég láma kérdés, de megane 1ph2-n be lehet hajtani a tükröket? Kialakítása olyan, mintha lehetne, de nem nagyon mozdult (erőltetni nem akartam, nyilván). Expression felszereltség, ha számít valamit.
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #73009 üzenetére
F Astrán pl nem lehetett. Octávián meg nem is kell erőlködni a behajtással. Akkor egy kis zsírspray-t nyomok neki.
diablo1984: az szép...
-
lsebestyen
addikt
Halódik a féklámpakapcsoló. Műszer is azért látta, mert ha már egyszer nem helyes jelet küld a kapcsoló, akkor azt eltárolja az autó. Skodánkon volt hasonló, ott világított is az EPC pilács, viszont a márkaszerviz csak 1 hétre rá tudott volna adni új kapcsolót, pont karácsony volt. Kiszedtem, befújtam kontaktspray-vel, s amíg meg nem érkezett meg az új alkatrész nem is volt vele baj.
-
lsebestyen
addikt
Nem értek hozzá csak tipp, de a rudazaton ezeknél nem lehet állítani, hogy hol fogjon?
-
lsebestyen
addikt
Hali,
Elkezdtem nézelődni nyári gumik után, Megane 1ph2-re. Azon kívül, hogy csalna a kmóra lenne bármi hátránya, hogyha a gyári méret (185/60 R15) helyett 185/65 R15-öt raknék fel? Amit kinéztem Hankook Kinergy Eco2 K435-öt, abból nem is nagyon találok /60-at, vagy drágább és 425, ez gondolom valami korábbi széria.
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #74090 üzenetére
Ennél keskenyebbet nem raknék fel, az /55-ös pedig még drágább nagy átlagban.
Másik jelöltem a Bridgestone T005, szintén nagy az árkülönbség...Amivel vettem az autót az /65 volt, de azokkal max 50km-t mentem, cseréltem is le.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz csababarca #74641 üzenetére
Szia!
Így. Nekem CD-s volt benne, ott talán csak két lyuk volt.
-
lsebestyen
addikt
Hali!
Renault Megane 1ph2 classic (4 ajtós) bal hátsó külső lámpatest hogy jön ki? A csomagtérből látok két csavart, ezen kívül fogja még valami? Valahogy elrepedt felül és ennek köszönhetően alul lötyög benne a víz...
-
lsebestyen
addikt
Hali!
Megane 1ph2-ben a napellenző tartófüle letörött (illetve bele volt kókányolva ) Valahol árulnak még ebből újat, ami nem hitvány minőség?
Amúgy jól sejtem, hogy ebbe a tartófülbe belemenne egy csavar, és tkp tipliként működik a dolog?
-
lsebestyen
addikt
Hi! Sct ablaktorlobol melyik a jó? Kauffernel három féle is van. A hybrid jó? Most valeo first van, de 110km/h felett nagyon darálva működik.
-
lsebestyen
addikt
Köszi a válaszokat, megvettem én is a sima flexibilist.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Megane 1ph2 jobb egy ajtóhatároló iszonyat idegesítően nyikorog. Kiszedhető az ajtó leszerelése nélkül? Az ajtóban látok két csavart, csak azok tartják?
szerk.: gépzsír, zsírspray-n túl vagyok
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz sparklyth #76524 üzenetére
Szia!
Bár nem vagyok dízeles, de pl az EGR és a kettőstömegű is olyan alkatrész ami nem egységesen "kopik" a használat során, nagyban függ a vezető stílusától (pl ha alacsony fordulaton jár vele, akkor a kettőstömegű előbb megkotlik), sokat városozik akkor hamarabb koszolódik el az EGR, konkrétan rátapad a korom. Ez főleg városi használatnál fordulhat elő, mivel nincs lehetősége rendesen kiégnie a rendszernek.
Mindkettőnek van előjele. Kettőstömegűnek a legszembetűnőbb, ha leállításkor "becsörög" a motor. Ha az EGR már kokszos, akkor alapjárati problémák lehetnek, illetve a műszerfalon megjelenik a sárga lámpás is.
Műszakin ezeket amúgy annyira nem szokták nézni, ha igen akkor az már nagyon a végét járja. Nyilván check engine-es kocsi alapból bukó.
Szóval attól még, hogy 120k van a gépben simán lehetnek még jók ezek az alkatrészek.
-
lsebestyen
addikt
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Pff, ezt még simán kikerülhette volna, nem volt mellette senki. Külön bónusz, ahogy besorol, leszorítva két autót is.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz forceberg #76668 üzenetére
Így videóról nekem úgy tűnik, h még a tükörbenézés is belefért volna, de lehet csal a látószög. Nyilván ha nincs idő/jönnek mellette inkább ne rángassa a kormányt. Ellenben biztos, hogy nem ezért nem húzta félre, hiszen a csatt után, mikor kisorol simán leszorít két autót is.
-
lsebestyen
addikt
válasz DonThomasino #77386 üzenetére
A pumpa hűtését az üzemanyag látja el. Ha kevés van benne, akkor nem tudja hűteni. Van még pár negatívuma: Totalcar cikk a témában.
-
lsebestyen
addikt
Megane 1ph2 1.6 16v fogyasztás:
44L litert tankoltam: 6.21L/100km lett a fogyim. Elégedett vagyok, Robi mondta, h lehetséges egy jobb érték a gyertyacsere után, igaza volt. Pedig eddig sem volt rossz, 6.5-7 között járok. Maxxmotion 95-öt szoktam tankolni.
Mostanában sajna csak a budapesti forgalomban kínzom, de azt hozzátenném, hogy a csúcs előtt és után.Utoljára a régi F Astrával voltak ilyen jó értékeim városban, de az 60 ló volt, ez viszont megy is.
-
lsebestyen
addikt
Nekem is expression 1ph2 van, viszont nekem a vezető oldali nyílás is le van dugózva. ez gondolom utólagos átalakítás lehet... Elég bosszantó, mert ha lemerül annyira az akkum h már nyitni sem tudom távval, akkor eléggé meg leszek lőve.
-
lsebestyen
addikt
válasz IMIIKE1998 #77677 üzenetére
A laguna 2 biztos nem a legolcsóbban fentartható autó lesz... pláne ha dízel. Hogyan, mire szeretnéd használni az autót?
-
lsebestyen
addikt
válasz IMIIKE1998 #77682 üzenetére
Én dízelt csak úgy vennék, hogy jön velem valaki akinek van hozzá diagnosztikája, és tudja is mit kell nézni. Belenyúlsz egy olyanba amin fos a turbó, nagynyomású stb. az rögtön a belefuthat 2-300k-ba is.
Miért nem nézel inkább benzinest? Megane 1ph2 1.6 szerintem jó lenne ennyiért. Mondjuk pont saját tapasztalat, hogy ez is tudja vinni a lóvét, de lehet csak belenyúltam.
Rozsdára nem igen hajlamos, 1.6-os motor pedig kimegy a világból. Hátsó híd meg tud szivatni (80k a javítás felújított híddal), illetve a vezérléscsere ami picit drágább egy másmilyen szívó benzineshez képest.
Persze ha sokat pályáznál, és nem gond egy nagyobb összegű szerviz kiadás, akkor vegyél dízelt. Autópálya tempónál már elég zajos az egyes megane.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz IMIIKE1998 #77691 üzenetére
Ismerős vagy a bringás topikból. Bringázni sokkal veszélyesebb.
-
lsebestyen
addikt
válasz Smith Ügynök #77701 üzenetére
Helló! Én a megane-hoz az Unixból vettem levegőcsövet. Impergom márka.
Szerintem abból a szempontból is számít, h ha rajta van a cső, akkor hidegebb levegőt tud beszívni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen