Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Milán

    tag

    LOGOUT blog (1)

    Vagy inkább kezdjünk el egy olyan energiahatékony, és kényelmes tömegközlekedési módszert kidolgozni, ami olyan alternatívát teremt, ami miatt az emberek 700 kilós akkupakkok hordozása helyett azt választják utazáshoz.

    K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆

  • V.Milán

    tag

    LOGOUT blog (1)

    válasz E.Kaufmann #7 üzenetére

    Hát igen, ez itt a fő gond... Nem értem mit várnak az okosok, hogy ki fogja a tömegközlekedősdit választani, amíg 3x annyi idő, és literálisan egy szenvedés az egész... Szerintem nem a trendi szövegektől, és pl a MÁV/BKV "szuper" marketingjétől függ, hogy ki ül buszba, hanem attól, hogy ki mennyire tud alább adni az igényeiből párszáz forinttért. Szerintem ezeket az óriási pénzeket, amiket szgk gyártás fejlesztésébe (+akksi) ölnek elkölthetnék mondjuk egy vállalható vasút kiépítésére is, hogy ne az legyen, hogy pl Pestről tapolcára 3ó+ az út.

    K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆

Új hozzászólás Aktív témák