-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28198 üzenetére
paniban milyen a villa? jobb, mint a mi öhlinsünk?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28201 üzenetére
Ez a fotón az alap V4. Nem tudom melyik lehet a jobb. Keményen oda kell rakni a motort hogy kevés legyen a villa ezeken a motorokon. És ha kevés, lehet a beállítás a gond. Átlag halandónak bőven elég az ami neked van.
A Tmax-é az mindenkébb gyengébb
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28202 üzenetére
mi v4? a supercorsa? vagy villa?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
-
bajnokpityu
félisten
-
Madball
csendes tag
válasz yodamastah #28198 üzenetére
Azért nem ugyanolyan gumi van a két motoron, lehet más dőlésszögnél ér véget a futófelület
-
Zodiacus
tag
Honda Forza 300-350- nél 12 ezer km írnak olajcserére. Nem sok az egy kicsit? Robogóba 3 ezrenként szoktam Tigerben 6 ezer.
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Kiütötték alólam az SH-t a minap, az illető elismerte felelősségét.
Semmi komoly, takarásból jött elém, miután én már a szabad jelzésemen beértem a kereszteződésbe. Az első kerék fékezés közben a B-oszlop környékén ért a kocsihoz, kofordult jobbra, a motor pedig követte. A kormányvégsúly valahol a C-oszlop mögött támasztotta meg a motort, nem feküdt el, kb 60°-os szögben állt meg, én pedig beestem a kocsi és a motor közé. Nekem kb semmi bajom nem lett, a bal lábam volt a motor alatt, de nem volt rajta a motor súlya, hiszen állt a kerekein.
Aki gyalogos odajött segíteni, egyből kiabáltam, hogy állítsa le a motort. Egyrészt ne járjon döntve, másrészt nehogy járó motorral kezdjék el ráncigálni a gázkarnál fogva.Na, kormányvégsúly kicsit kopott (garázsajtó), a fékkar végén nincs semmi, a bal oldali tükör lelazult, a motor hátulját lenyomva az első kereket megpörgetve egyenesen és szabadon forog, szemből és fentről is belenézve szimmetrikus, függőleges, menet közben nem húz semerre.
Viszont a kormány bal szára kicsit lóg és hátrébb áll, kb úgy, mint az oktató motoron, amit egyszer alám adtak, illetve az idomon lévő nyílás sem középen van már.Ki lehet ezt igazítani, vagy csere?
A biztosítási része folyamatban van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
Topikgazda
válasz macilaci78 #28214 üzenetére
valoszinuleg igen.
Nem csodalkozom, ma extrem idiota nap van, sztem a front. -
atomanti19
aktív tag
válasz Zodiacus #28212 üzenetére
xmax-ban én is 3 ezrenként cserélem, 80% város. Látszik is az olaj színén, hogy 2500 km környékén már sokkal sötétebb. Lehet még jó és csak magam csapom be De konkrétan egy büfés kajálás ára a csere...
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
atomanti19
aktív tag
Valakinek van pro tippje, gumitömítésekre? Nagyfaternak van egy készlete, amivel munkagépekhez készítettünk tömítéseket, de nincs benne olyan apró ami nekem kéne pl. xmax olajbeöntő tömítés. Lehet venni valamilyen készletet, amiben jó sanszal benne van pl. ez a méret ? Nyilván még sok máshoz is kellene, magasnyomású, autók, kerti permetező etc.
Bp.-en műszakiztatós helyet tud ajánlani valaki? 9. ker környéke
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
macilaci78
nagyúr
válasz atomanti19 #28219 üzenetére
Ajánlás alapján a Kaptásba vittem eredetvizsgára, 15 perc alatt megvoltak vele. Műszakit is vállalnak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
Topikgazda
válasz atomanti19 #28219 üzenetére
Keszlet csak metrikus meretekbe van, es nem mindegyik keverek jo mindenhova.
-
bajnokpityu
félisten
válasz atomanti19 #28218 üzenetére
Milyen olajat raksz bele?
Azért az 5w40 már literenként valami. Markaszervizben 10w40volt a szokás.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #28224 üzenetére
Uh, ez fájt. Nem, ez a Madison akkuja (volt és lesz), hivatalosan egy hete már keresőképes vagyok (számítógépet nyomni itthonról is lehet jeligére), egyre jobb a bal vállam is (jövő héten talán már autót is fogok vezetni), csak éppen gyógytornára nem sikerült még eljutni... Nade ami késik, maga esik bele. Amúgy minden fasza.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28223 üzenetére
Na kérem szépen. A 100A BMS röhögve elég, hiszen akkora áramot csak akkor ránt(ana) be, amikor (ill. ha) "megszorul" az indítómotor, de egyelőre ilyet nem tapasztaltam, nagyon simán pörgeti a korábban is kimért 57A áram fogyasztás körül. Ez amúgy nem csak az indítómotor magában, megy a benzinszivattyú (~2.5A), meg a lambaszonda fűtés (~1.7A). Apróság*, tudom, de azért mennek... És igen, egy gyári Madisonban membrános szivattyú van, és nincs lambdaszonda.
Lassú reagálású a BMS szoftvere, ilyen 5 mp-enként frissít, de bátran tudtam nyektetni az akkunak meg se kottyan, attól meg nem kellett félni, hogy beindul, mert hiába van benzinnyomás, el van dugulva a karbi a 3 éves benzintől. Következő projekt, hogy karbi ki, és megy befelé az ultrahangos mosóba...*: a xenon már odabaszósabb, az olyan +8A, ha bemelegedett, de amúgy nem szoktam felkapcsolt lámpával indítózni, nehogy túlterheljem az akkut, na ezt nem fogom. Az egy dolog, hogy 36Ah**, de amúgy elméletileg tudna 330A indítóáramot, és a mellékelt ábra szerint ennek ötödét ha le kell adnia, amit mindössze 0,5V körüli feszültségeséssel megcsinál. Szerintem baromi jól bírja. Más kérdés, hogy mennyire lesz barátja a zord környezet, ilyen szempontból egy műanyag dobozba csomagolt ólom-savas lehetőleg AGM akku egész biztos, hogy igénytelenebb.
**: és ezt nem úgy értjuk, mint a 24Ah a sárga akkun, hogy 20 óra alatt kiszenvedi. Nem, ez nagy terhelésen is közel ezt tudja, bár csak 10A-rel tudtam meríteni (pici a tesztelőm), de simán leadja folyamatosan több, mint 3.5 órán keresztül. Ennek mondjuk nincs különösebb jelentősége, de mondjuk egy generátor hiba esetén egy full töltésről még simán elmenne ennyit, kivilágítva, meg minden. Nem rossz, na.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Ha levonjuk az apróságokat, akkor kijön hogy 52,6A, ami 12,5V-on 657W.
Láss csodát, 3 évvel ezelőtt is ilyesmit számolgattam. Csak akkor még az
ólom savas akku belső ellenállását becsültem 20mOhm-ra. Ez meg 10. -
atomanti19
aktív tag
válasz bajnokpityu #28222 üzenetére
5100-ment bele egyszer, mert mikor vettem a robit, olyanom volt otthon. De egyébként Scooter Expert. Minden gyári szervizén is 10w40-et kapott, gondoltam nem én kezdem el vékonyabbal etetni 30k km után.
Egyszer annó itt olvastam, hogy talán ha hidegebb lenne, akkor jobb lenne az 5w, de nem mentem bele jobban, mert nem vagyok szakértő.[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
xmad
őstag
MB vagy MA2 olajat használtok?
-
bajnokpityu
félisten
válasz atomanti19 #28228 üzenetére
Jelentősen drágább az 5w. De nembaj. Nem kell sok. Én azt használok.
J300 gyári előírást elirtak a könyvben. Aszongya 0w50 a default, amitől elterhetsz bizonyos hőmérséklet tartomány esetén. Köszi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28230 üzenetére
5w50-et ír a manualja, legalábbis amit én láttam, viszont ami nekem érdekes, hogy MA or MA2 olajat ír elő.. robogóba minek??? nem nedves kuplungos.. a hőmérséklet táblázat viszont teljesen idejét múlt. ( gondolom vízhűtéses a gép nem? ) ha igen akkor egyforma melegen a hőfok télen és nyáron is..
ha léghűtéses, vagy lég-olaj hűtéses akkor van jelentősége a hőmérséklet táblázatnak.. -
astrojoe12
tag
Sziasztok!
A gyári lvl2 térdvédőnél mennyivel puhább anyagúak ezek az újak az alsó sorban? Nagyon nyomja a térdkalácsomat a gyári és nemrég ezeket ajánlottátok. Már rendelés előtt vagyok.
És szerintetek melyik a jobb, a bevágott, vagy a teli?
Gyári:
Új:
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Jelentem annyira dzsuvás volt a karbi, hogy arra nincs megfelelő kifejezés...
A fúvókák karbitisztító, ultrahangos mosó, kompresszor (!) kombóval lettek
végül átjárhatók, szó nincs arról amikor a szerelő csak belefújt az út szélén.Leengedtem a benzint is, jó pár pici apró törmelék úszik benne, ám a végén
csak kíváncsi voltam, hogy beröffen-e. Nos abszolút nem, de a lifepo4 bírja.Egyelőre ennyi: pár másodpercig dohogott szóval kell legyen szikra, viszont
mintha benzin nem lenne. Igaz üresnek jelzi, de a nyomás még felépül.
Apropó nyomás... konkrétan a lezárótű bele volt rohadva a helyére, szóval a
korábban látott nyomás vélhetően csak a karbi előtt épült fel, benne semmi.Az úszó meg full sárga már, de talán még úszik valamennyire. Semmi se jó:
erre mondják, hogy a Jurrasic Worldben a 20-30 éve ott rohadó alias "fellelt
állapotú" autóban nem biztos, hogy elég egy akku csere... Nyehehe. -
yodamastah
őstag
válasz astrojoe12 #28233 üzenetére
Elég puha a sas-tec, de hogy a gyárihoz képest milyen azt mi honnan tudjuk? A sas tec vékony, még a level2 is. Szetinem a kényelemmel nem lesz gond. Térdhez lehet a bevágott lenne jobb. Én csípőhöz vettem, oda nem kellett bevágás.
Rendelj meg több félét, és ami nem kell, küldd vissza.
-
xmad
őstag
válasz yodamastah #28240 üzenetére
nem tudtam, alapvetően arra a robogóra gondoltam aminek száraz kuplungja van, hogy oda az MB olajat szokták előírni.. elvileg annak jobb az üzemanyag takarékossága is.
-
xmad
őstag
válasz yodamastah #28241 üzenetére
nekem az oxford farmeromban ilyen sas-tec van, nem a bevágott. kényelmes, teljesen jó
-
csongi
Topikgazda
Igen. A 400nak csak a CVT-je van, legalábbis a 2010-12 évjáratig. Utána nem követtem mit fejleszetttek.
Raktam én is MA-s olajat robogóba, az volt éppen polcon.
A scooter szokták beltenni a manualba. de hogy az mit is takar nem tudom pontosan. Sztem olyan minősítés nincs, Fogyasztás gerjesztés lehet?[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csongi #28244 üzenetére
ezt nem tudom, nekem a hondába az MB van írva.. de robogó nyilván mehet MA -val is. csak abban a nedves kuplung miatt valami súrlódás növelő vagy valami ilyesmi adalék van, hogy ne csússzon meg a kuplung.. MB olajban meg ugye ez nincs, mert nem kell. ezért fogyaszthat kevesebb benzint is, de hogy ez mérhető-e azt nem tudom
-
atomanti19
aktív tag
Hivatalos Yamaha kereskedések új / használt motor vásárlásánál dobnak vmi akciót vagy ajándékot? Pl. doboz vagy ilyenek? Érdemes puhítgatni őket, vagy több helyet megkérdeznem?
Xmax 300-al nincsenek jó tapasztalataim a márkaszervizekkel, kereskedésekkel ilyen téren. De pl 3-4 Mft értéknél már azért csak rádobnak a bolondnak valami kis plusszt nem?
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #28238 üzenetére
Jaja, de aki fordítva rakja össze a szívatót, magára vessen.
Mondom talán nincs szikra: oké, gyertya ki, szopás, mert ugye a
másik oldalon van, a motor meg le van rakva a fal mellé, annyira
meg nem vagyok jól, hogy mozgassam... korom fekete, tisztítás,
utána teszt, oké, szikra van. Rögtön el is kapta, de meg is állt.
Szegény a keverék. Szívatót neki. Nem reagál, sőt, rosszabb lett.
Levettem az úszóházat, hátha kevés a benzin, de nem, az is van.Mondom mintha a szívatót fordítva raktam volna be. És tényleg!
Helyre raktam, rögtön indult, de most meg nagyon dús + nagyon
gyanús erős benzinszag kezdett terjengeni (az az "áramtalanító"
kapcsoló felé kapkodó érzést kiváltó fajta), és valóban... Biztos,
hogy mikor félredobtam a karbit, hogy még egyszer megnézem
az alapjárati fúvókát, megnyomta az úszót. A túlfolyó dolgozott.Tipikus egyet előre, kettőt hátra történet. De mentségére legyen
szólva, hogy nagyon kijöttem a gyakorlatból (kihagyott évek).
De már nincs más hátra, mint az úszó beállítása, aztán a többi...
Alapjárati keverék leginkább: amúgyis meg kellett volna csinálni.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz atomanti19 #28246 üzenetére
szerintem nem.. új autónál se nagyon jellemző ma már.. legalábbis én amit vettem 2 autót egyiknél se adtak semmit.. vagyis utóbbinál igen de csak mert ismertem az értékesítőt. de ott is annyi volt hogy ingyenesen rá dobta a meghosszabbított 8 év garit
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #28246 üzenetére
18ban én kaptam egy dobozt az xmaxhoz. Persze ha nem kérdezek rá, akkor nem kaptam volna semmit Konzolt már nekem kellett megvenni.
-
kcsa
veterán
válasz atomanti19 #28246 üzenetére
Már 10 éve se nagyon járt ilyen kis értékű jármű mellé semmi sajna.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #22340 üzenetére
Lassan 5 év után újabb menet. Nagyjából erre a szintre sikerült vissza hajtogatni
az úszót, megnyomtam az indítógombot, azonnal röffent, és van alapjárat, töltés
is van alapjáraton bár nem sok*, xenon mellett merülne. Ez egyelőre nem számít.
Ami viszont számít, hogy az átmeneti rendszer megint szar, de most nagyon...
Feltételezem, hogy alacsony a benzinszint, relatíve, a múltkorinál alacsonyabb.Ui: viszont már nagyon unom ezt a kísérletezgetést, annak ellenére, hogy vannak
segédeszközeim, mint pl. lambdaszonda, így látom, hogy milyen a keverék...
Úgy érzem, már nem benzin folyik az ereimben, inkább fárasztó a szarakodás.Kell majd egy bátor tesztpilóta, aki ki meri vinni egy körre (ill. a vizsgaállomásra),
magamat nem érzem alkalmasnak erre: jó lenne ilyenkor egy könnyebb motor.*: 5-6A körül lehet, ennek elviszi a felét a szivattyú, a lambdaszonda, a műszerek.
Szerk: az alapjárati csavart 1 fordulatra tekertem ki, attól indult "túl könnyen"...
(Hidegen illene azért szívatót kérnie, legalábbis valamennyit mindenképp...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Trollok komolyan
- Politika
- Parfüm topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs