- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Alkoholista nevelde
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Augusztus végén érkezik az Enotria: The Last Song
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #16935 üzenetére
Üdv a csapatban.
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #16935 üzenetére
Üdv a csapatba
-
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Ülés gázrugó. Lehet hosszabbat/picit erősebbet is ha kell. Eger Moliton Kft.[link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Vagy RVP Technik. Itt ha bemondod, hogy X-Max-hoz kéred, tudják már a pontos adatokat, az erőssségével lehet variálni.
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Szep vas Sok sikert, es baleset mentes km-t hozza-vele .
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Szép! Milyen sztorival nyugtattak meg az évi 600 km-es (2 tankolás ) futásteljesítményről?
Nekem az SH-ban 33 ezer km van, 2011-es, kívülről és belülről is újszerű, második gumiszett van rajta, még egyáltalán nem cserések.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #16957 üzenetére
Persze, vannak ilyen kivételek, csak gondoltam mesélsz valami érdekeset.
(#16958) Mosquito34: 20 ezer km-t kibír a citygrip, versenypálya, satufék, erős gyorsítás nincs, nagy része nem is megvalósítható.
Amúgy most voltam a RedBaron-nál motorokat próbálni, az egyik eladó ott is az ABS mentesség híve, olyanokat mondott, hogy véleménye szerint megháromszorozza (!) a fékutat az ABS, stb... vagy, hogy egy kezdő motoros jobban megérzi a gépet abs nélkül, nem ajánlja az abs-t. (Még jó, hogy nem telik új motorra, azokon kötelező évek óta.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #17004 üzenetére
Ja, csak én ezt nem így értelmeztem anno, amikor indult. Még a leírás sem erről szólt emlékeim szerint. De spongyát rá, éjszaka egyébként is hajlamos vagyok bealudni, szar lenne ha ez egy robogón lenne egy balos visszafordítóban
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #17009 üzenetére
Abszolút igazad van egyébként. De már a versenykiírás is utcai embereknek utcai emberekről szólt, aztán kapásból az első évben megjelent egy robogóalkatrészeket forgalmazó cég csapata, és mellettük pár félprofi- vagy ex-versenyző. Itt álltam le az esemény követésével.
Amíg lelkes egyetemisták (lásd Burt féle BME-s csapat a padlásról lehozott robogóval) vannak, nem is lenne gond.
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #17009 üzenetére
A komolyabb versenyzők kizárására az jó, amit írsz. A motoroknak meg lehet hozni egy olyan szabályt, hogy kizárólag alapméteres henger és dugattyú csatornamunka nélkül, gyári forgattyús tengely, gyári karburátor, gyári kipufogó, gyári méretű szíj, gyári tömegű görgő plusz/mínusz valamennyi határérték. Verseny előtt és után ellenőrizve.
Verseny alatt csak gumit és fékbetétet lehessen cserélni, kivéve, ha pl. elszakad a szíj, de ebben az esetben is csak gyári méret jöhet szóba csereként.
Lehet, hogy ilyen feltételek mellett csak SR50 lesz a mezőnyben, de legalább a gépek egyenlőek.
De szerintem a TC-nek nem érdeke a full amatőr verseny, mert abból nincs pénze.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Az van itthon, viszek, ha kell.
Nekem egyelőre jónak tűnik a kedd, estig még véglegesedik.
Nézegettem a használt oldalakat, hátha van fent a felénak harmadáér multivar, de nem látok sehol (képesmotor, jófogác, racingbazár, vatera). -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Persze, persze, azt is tolni kell bele. És jó esetben
a Scarabeoban gyári zsír van, nincs összekeverve ki
tudja mivel, és nyakonöntve motorolajjal, "mer'azjó".Nekem az az iszap borzasztó volt, sűrű dzsuva.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17079 üzenetére
A végsebesség is nőni fog. Ez a Dr. Pulley csodája, hogy kisimítja a ráncokat...
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Ez egy teljesen racionális hozzáállás. Nekem is eddig érte volna meg csinálni.
Bár ha nem próbálom ki a többi lehetőséget, sose tudom meg, mit veszthetek.Leginkább pénzt.Szerk: 1 másodperc amúgy bizony nagyon más élmény + beugrásoknál számít.
Nyilván nem lesz emiatt 1000-es motor belőle, de ha önmagához képest sokkal
jobb lesz, jobb érzés vele motorozni, simán megéri azt a 10-15-20K-t... ami egy
szett görgő: ha elsőre eltalálod a súlyt, akkor kész is vagy, nincs pénz locsolás.Persze, ebben a topikban szokás kiröhögni azt, aki elsőre "majdnem" találta el.
De a leghangosabbak is végigjárták a tuningpoklot - és akár robogójuk sincs.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Megcsináltam a dr. pulley végsebesség tesztet. GPS-el mérve 134km/h a vége, előtte 130 volt. Többször, több irányban is mértem, ne befolyásoljon enyhe emelkedő, vagy a szél, és a 134 megvolt minden esetben. 130 felett már nagyon lassan vánszorog felfele
Összességében elégedett vagyok azzal ahogy a 250es megy. Pedig a léc eléggé magasan van, mertugye van mellette egy 150 lóerős motorom is, és az tényleg jól megy
-
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17124 üzenetére
Oszt ez is megy pályára?
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17124 üzenetére
Mondtam, hogy nőni fog... Nagyobbat emel = hosszabb az "utolsó" fokozatod.
Egyet viszont érdemes megnézni! Látsz-e kopást a szíjon, vagy érzel-e bármi
rendellenességet "nagy tempónál". Torpan-e a fordulat/ilyesmi. Mert ha beleér
a deklibe a szíj, az nem jó. Huszi anno a Kecsós túrán nyírta ki, mert mentek
mint a meszes. Értelemszerűen, ha nem hajtod annyira, nem jön ki annyira a
hiba, és nem muszáj nagyon kihézagolni, el lehet vele lenni úgy is. Óvatosan.
Én egyszer kimentem filc-tesztelni egyet. Azaz berajzoltam a varióra a csíkot
és a teszt után megnéztem, hogy mennyi maradt belőle (addig ment ki a szíj).Dr. Pulley ajánlás szerint bukta. Nagyon kiment a szélére. Mondjuk épphogy
csak beleérhetett, mert most is alig van rajta kopás, de néha-néha hozzáér...
Ja mindezt kb. 150-nél, de nem ment többet, pedig nem az elektronika tiltott.
Na ehhez képest az a GPS 134 kegyetlen jó eredmény! Főleg egy 250-estől!
(Említettem már, hogy a 250-es Majám nem nagyon kúszott 100 fölé se?)
Szerk: de 80-ig kifejezetten jól ment. Valahogy elfogyott az áttétel, túlpörgött,
elgyengült, s ha 110-ig fel tudta magát szenvedni, akkor már túl is dicsértem.Az a baj, hogy a Dr. Pulley ajánlás arról is szól, hogy ha nagyon kimegy, hát
vegyél könnyebb csúszógörgőt, pedig ez nem oldja meg, csak elodázza...
Mondhatni tüneti kezelés. Ha durván beleér, ki kell hézagolni, rendesen.Ja igen, majd kérnénk a köridőt a Hungaroringen Dr. Pulley-val, meg gyárival.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17130 üzenetére
azt hittem ehhez legalább 400ast kell vennem
Mások meg lehurrognak, hogy a 400-as ide (Bp) overkill. Én meg imádom.
Amúgy tényleg overkill, legalábbis sokat fogyaszt, de szeretem, ahogy megy.
Persze azért hangolgatom "héba-hóba"... hogy legyen mit szerelni rajta.400+-szal szerintem az a baj, hogy a túl nagy test nem ideális a sorok közé
csapatni. Nyilván ez nem is nagyon ajánlott, de azért ha a helyzet kiadja, én
megyek. (Csakis így lehet Varadero-t "verni" a városban. Piros rugóval nem.)Igazából én is szeretnék 400+-t, és ABS-t, de ennél nagyobb testet azt nem:
ez sem nagyon kicsi, és amikor tolni kell, hááát... Nem is könnyű. 250-es
Madisonja van egy kollégának, az is - majdnem - tudja ezt a menetdinamikát
pusztán azért, mert könnyebb. SW600-zal akartam volna összevetni (szintén
kolléga), mert az 50LE, 2 henger, ABS, de sajna elkelt*, mire összejött volna
a tesztkarika. Pedig már készítettem a kamerákat, hogy hátha megeszem...
Tudom, hogy sokkal erősebb, de gyári hajtással tudjuk, hogy lomhább, nincs
kihúzva belőle a maximális teljesítmény, ahogy az X-Max is gyorsult a Pulitól.
Ahogy egy gyári hajtású, kehes öreg T-Max sem tud ANNYIVAL többet, sőt...
Pedig az a robogó non-plus ultra. Ennek megfelelő árazással sajnos.*: miattam meg nem törte magát, mert közöltem, hogy megvenni nem tudom.
(Bár lehet, hogy ha annyira meggyőző a menetdinamika, akkor? Volt 850K...)Szerk: láttam a lassú csoportban burgmant
Qrvalassú csoport nincs?Pl. az ilyen kombináltfékes kezdőknek, mint én?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17132 üzenetére
Dehogy szeretnék én. Csak mindig megkapom itt, hogy csak a technikás
egyenes megy...Ami persze igaz is, elég csak megnézni a gumim kopását.
Szóval én is szoktam ostorozni magam emiatt. De Kakucsot amúgy mások
is emlegették, hogy ott lehetne döntögetni... A Hungaroringet meg szimplán
szeretem, és ahogy írod: poén lenne végiggurulni rajta... Semmi több.A kombinált féket meg arra értettem, hogy ha belekorrigáltam a hátsóval a
szerpentinen Dobogókő felé, az megfogta picit az elsőt is, s egyenesedett
fel az egész hóbelevanc, az meg nem buli. Mondjuk az is igaz, hogy sose
volt teljesen rendben a futóművem: mindig kopik rajta ez-az. Talán most:
mostanában sokkal stabilabb a gép terhelésváltásoknál - igaz, hogy ehhez
kért magának 2x25K-ba kerülő (nyilván aranyozott, vagy mi) szilentblokkot. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #17272 üzenetére
...és az is egy gagyi műanyag motor....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dugynok
senior tag
válasz yodamastah #17287 üzenetére
Sokan csinàljàk ìgy autóval pl.
( #17286 ) DigitXT:
"Pedig elég lett volna 2 grammal könnyebb görgő.
Vagy eladni a retekbe,
és megvenni a 650-es Burgmant."Lehet neked is jobb lett volna egy erősebb gép...
Talàn Mzet is újonnan vette (de Mosq jobban tudja), utàna àttért vàltós erősebbe.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17287 üzenetére
az elején sz*r betolni az 1.8at
Hajjajj... Vesd össze: soha nem volt két millám egyben motorra.
Amúgy természetesen igazad van, a rendszámról is sokminden kiderül.
Többekközt onnan is tudtam, hogy a Madison a Majával együtt jöhetett.
Nagyjából. Aztán MMSK-n olvastam az előző tulaj kálváriáját a fogyival,
és utólag csak röhögök rajta, hogy egy jó karbibeállítással rendeződött.mindíg van egy fasza újszerű motorod.
Amíg rommá nem töröd egy jaszkarizásnál. Az meg az új gépnél fájós.
(Mondjuk a lefosott olasz importnál sem kellemes utána rendberakni...)Terminátor kinézet? Ez kiborg. (És így vittem kormánycsapágycserére.)
runner 125: "De a lényeg, h akkor ezek szerint a Majesty-d már nincs meg."
De nincs ám. Sőt, már a topikban sincs hálistennek. Volt közben másik.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17304 üzenetére
Mosquito34: nem b+, hiszen épp most bosszantottál fel. Megint.
Egy darabig szvsz hanyagoljuk egymás hozzászólásait. (Megint.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #17355 üzenetére
Nekem az E460N-es Givi dobozhoz nem kis pénzért vett gyári LED-es kiegészítő féklámpa konkrétan sz*rt sem ér nappal....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #17382 üzenetére
Gyári teló, vagy színtereztetted?
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #17385 üzenetére
Fél milla rá lesz loccsantva
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17385 üzenetére
Van egy tippem, hogy melyik topiktag az, aki ezután rá se bírna nézni a gépre.
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #17382 üzenetére
Komoly az első PM futómű. Gondolom sok PM tuning alkatrész megy bele.
A 180-ason egyébként a nagy változást egy variátorral és egy nagyobb sűrítésű hengerfejjel már el lehet érni.Haveré, vagy nem ismered h kié lesz?
Videót megnéznék, ha elkészül.DigitXT
Jah nem, nincs gondom ezzel, sőt, annó én is nagyon benne voltam a tuningban, aztán rájöttem h nem sok értelme van számomra, a lóerőket ccm-ben kell keresni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17394 üzenetére
Amilyen bontószökevények* gurulnak nálunk, már a gyári
állapot helyreállítása is felér egy hatalmas tuninggal.*: tisztelet a kivételnek.
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #17394 üzenetére
Nem tudom mennyire ismeri a maxi Runner-eket, de érdemes tudtára adni, h a bokkelfüggesztést is tegye rendbe.. gyengepontja még egy keveset futott 2T-nek is. Hiába pakolja tele PM cuccokkal, ha nem tud egy jót kanyarodni vele.
Akkora a blokk rezonanciája, h szétveri a központi és a kis perselyeket is.
Ha nem repedt a gyári központi nagy gumi szilent (és a perselyek is rendben vannak, az-az nem lóg a blokk), akkor érdemes fekete szilikonnal az egész rést kinyomni. Már ez a barkácsmegoldás is nagyon sokat javít a kanyarstabilitáson."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17397 üzenetére
Na rákérdeztem és a válasz az volt hogy a blokk szilenttel kezdték
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #17398 üzenetére
Az a blokk szilent kemény dolog. Nálam is súlyos kiadások követték.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #17547 üzenetére
Jó, de ilyenkor sokat számít, hogy ki mikor közlekedik. Tavaly 10re jártam be, kicsit hamarabb is jöttem haza. Most 8ra járok be (fél8kor indulok) és este 8 körül jövök haza. Ilyenkor már hideg van.
-
nyogo83
senior tag
válasz yodamastah #17611 üzenetére
Nekem pont tegnap szolt be egy ilyen kisebbsegi komplexusos a lampanal.
Buszsavban elsokent alltam, aztan eltorzult fejjel kikiabal mellettem:
- Mi a faszt keresel a buszsavban?
Rohogve mondom neki : A kresz konyvedet te majomTenyleg eleg sokan nincsenek tisztaban az elmult jopar ev modositasaival, pedig nem ma tortentek.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #17611 üzenetére
Nem tudom, én robogóval mindig azt tapasztalom, hogy lehúzódnak, elengednek, ahhoz képest, hogy mennyit megyek, nagyon kevés az olyan, aki nem enged el szándékosan, egy-két vén toyotás persze figyelmetlen és a vonalon, vagy átlógva megy, őket nagy ívben kell előzni.
Az más kérdés, hogy ez a reggeli csúcs, délután már nem ilyen figyelmesek az emberek.
Illetve most már fixen látom, hogy Budán sokkal rendesebbek, mint Pesten. -
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #17755 üzenetére
Hááát, a 400-as Burgman sem egy erőgép, legalábbis, amit én vezettem.
-
balagedebr
tag
válasz yodamastah #17762 üzenetére
Úgy nézem, hogy 500E-ig inkább a régebbi karburátoros Xmax-ok vannak. Van egy első gazdás 2006-os, de az sztem karbis, mert ha jól néztem 2007 folyamán volt a váltás injektorosra. Amit találtam teszt abban 5-6l-es fogyiról beszélnek karbisnál. Kérdés, hogy a karburátoros vajon mennyire jó, az injektoros újabb modellekhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
balagedebr
tag
válasz yodamastah #17765 üzenetére
Huuh köszi a részletes infókat, nagyon jó hogy leírtad! Neked gondolom az injektoros változat van?
90 km/h fölé nem tervezek vele menni, tényleg a bóklászókat akarom vele az országúti szakaszon otthagyni.
(#17766) kcsa:
Neked konkrétan az Xciting 500Ri volt? (gondolom a nyitólapról) Akkor ezek autópályázásra valók? olyanban nálam nem lesz része. Sok szívás/meghibásodás volt vele? Fogyasztása mennyi volt? Nagyon nem ajánlod? Azért kérdezem, mert ez az amiből még értelmes választék van. Bár úgy érzem, hogy az Xmax 250 és a Xciting 500Ri pont a két véglet... :-(Kicsit tanácstalan vagyok, mert nem tudom felmérni, hogy a 2. kerületi emelkedőket (pl. Kapy) mennyire abszolválná a 250-es, mert tetszene benne hogy kisebb és könnyebb, biztos ügyesebb vele a manőverezés. Ellenben a 400/500-asok robosztussága és erőtartaléka is vonzó.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17773 üzenetére
Hm ha jól látom az xcityből csak injektoros volt (2007ben jelent meg)
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #17776 üzenetére
Jogos, jogos, bocsanat felre olvastam .
Automatikusan az xcyting rogzult a fejembe .
Es meg raadasul mas a gyarto is.
Belgabalyodtam mint macska.
Toroltem is a baromsagomat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #18035 üzenetére
Erre megy egy +1: eszembe nem jutna soha ledobni a 47 lityós kis dobozkámat,
csak azért, mert akkor egy kicsit jobban gyorsulna, meg talán stabilabb lenne.
Oh wait, jobban gyorsulna? Na jó: tényleg nem. Sőt, a Cygnusra is gondolkodom
a platni ideiglenes cserélésén, mert a rajta lévő kínai doboz botrányosan kicsi. A
sisakom konkrétan csak egy bizonyos pózban fér bele - és akkor is cipőkanállal,
az ülés alatti rakodótérről ne is beszéljünk, jelképes: gerincvédőt kabátot viszem.Ui: ma megfigyeltem, hogy a tompított kontaktos. Kollégám mondta, hogy refivel
szokott járni. Hát én azt nem kultiválom. Bár ezen annyira a földet világítja az is,
hogy nagy bajt nem okoz: szerintem nézek egy izzócserét, mert ez nem állapot.
(Bár Huszi nem kért rá, hogy javítsam is meg a gépet, de pár dolgot érdemes.) -
veterán
válasz yodamastah #18478 üzenetére
Most már a jobb hüvelyk ujjamat is érzem, pedig nem is emlékszem, hogy odavertem volna...
Hát ja....a húszas éveimben mondjuk kijutott nekem az esésekből a crosspályán. Három évvel ezelőtt dupla esésem volt. Június elején jött az egyik, épphogy felépültem valamennyire belőle utána meg rá július elején a másik. Tönkre ment az egész nyaram ami magával vitte a szeptembert is. Abban az évben abba is hagytam.
Utcai nagygéppel aszfalton eddig kb semmi komoly dolog nem volt, ez volt az első, hogy kiment alólam a vas. Természetesen én is magamat nézem, hogy nem lett komolyabb bajom, a motor ilyen szempontból csak másodlagos. Ettől függetlenül idegesít a dolog, mert kb a runner-om ára rámegy a javításra mire ellesz tüntetve minden. De inkább több. A kipufogóm is megsérült.runner 125 Az egyik haver motorja tőlünk kb 8 kilométerre szervizben volt. Megkért, hogy vigyem el, de az én ötletem volt, hogy motorral menjünk. A baleset már hazafelé történt, amit egy kis kitérővel tettünk. Kb 3-4 fok volt nálunk. Persze nem a legjobb dolog ilyenkor menni, de én nem fogom a hőmérsékletre, én voltam a balfék. Máskor is mentem már ilyen időben (persze csak rövidebb távon). De most már kicsit kezdek lenyugodni, nem idegesítem inkább magam rajta.
Hauptmann Nincs egyenlőre bedagadva, szerintem csak meghúzódott.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #19111 üzenetére
És akkor kérlek ezt írd le odaát is, nagyon áll már ott a víz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #19114 üzenetére
Egyetértek veled, nem is ezért írtam (Bár szerintem robival hamarabb lehet taknyolni.). Csak odaát rég nem volt már szóban a téma.
És mióta persu eltűnt senki nem is akarja felhozni.Én robival taknyoltam egy hónapja másfél kb, olyan hamar átvágott a Foresight a túloldalamra mint a villám, éppen, hogy behúztam az első féket már csúszott is az eleje, én meg utána. Pedig egyszerű szitu volt, postától jöttem vissza, pont a sajátomhoz jött kintről szívócsonk, szóval apumét vittem, vissza felé jövök el a gyógyszertár előtt, jobbra végig parkoló autók, fél sáv maradt szabadon, szembe semmi, ezért tempósabban akartam elmenni a patika előtt, mintha a magaméval lettem volna, szemből bekanyarodott az utcába a szőkeség a suvval, a sávjának a bal szélén persze, elsővel nagyobbat fékeztem (<- mielőtt mellém ért volna ; nem tudom miért éreztem neccesnek... volt helyem..) és már csak arra lettem fegyelmes csúszok a mocival, de még a bal lábam is alá került amit nem is értettem.
Negyedik éve gurulok, első esés, már "vártam"...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19111 üzenetére
Tavaly októberben vettem egy x-max 300-ast, szuper jó gép.....ha teheted ne várasd magad túl sokáig... 😉
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19114 üzenetére
Mr.Deluxe.
ABS.Szerintem kicsi kereket konnyebb csuszarsa kenyszeriteni.
Illetve kormany elfordulasos fekezesnel hatvanyozottan konnyebben all be a fek.
A nagyobb kereken jobban erezheto es adagolhato a fek eddigi tapasztalataim szerint.
Ettol fuggetlenul az a jo ha van ABS. .
A ketto kozott telepszik az integralt fek. Ha jol mukodik, es a kezelese is begyakorolt, nekem jobban tetszik mint amelyiken ez sincs beepitve. A Foresighton erzem, hogy fekezesnel az egesz motor kezd beulni, es nem csak orra akar bukni. Amelyikbe nincs benne, eleg nehez megtalalni az aranyos fekezo erot a ket kerek kozott.Gs-el en is staura fekeztem a hatso kereket, nem volt idom megerzni sem,hogy blokkolt. Anyit sikerult korigalnom, hogy melle erkezzek, de a hatso doboz fennakadt a suzuki lampajan. Mert okoska belso savba zold lampa gyorsit, majd a sargara valtaskor satufek. Meg keresztezo forgalom sem volt, mert koztes lampa, csak a villamos sineket vedte, hogy a 20 meterre levo keresztezodesbol ne maradjanak a sineken.
Szerencsere nem kozeppen mentem, hanem a nyomsavba, igy tudtam mellette landolni. .Micsurin:
Hova lett persu?Digitxt:
Hazudik!
Nem kihasznalatlan, hanem ki lesz tilva a belvarosbol.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19119 üzenetére
Nem kötöttem. Mennyi egyébként?
Szerintem városon belül is szuper....[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19141 üzenetére
Melyik kereskedésből hoztad ki, és milyen ajánlatot kaptál rá?
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19141 üzenetére
Ekkora a különbség?
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kupon kunyeráló
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen