- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Simán lehet, hogy tavaszig meg lesz. Nem tudom, hogy ki vesz off szezonban robogót
Amúgy benzinnel megy, nem jogsival Május elején vettem, szeptemberbe lett meg a jogsim
Minden (!) hétköznap használtam, ezzel jártam melóba, jó kis gép, egyszer sem volt olyan, hogy nem indult volna.
-
lac1
csendes tag
Bazi hidegben nem akarok és nem is fogok motorozni, de volt olyan ezen az őszön is, hogy reggel 13 fok, délután meg 23, és munkába haladáskor az az 5 perc (annyira lakom tőle) sem esett jól, délután meg pólóban mentem haza.
Csak ennyire kell.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
Grillo
senior tag
Ha gondolod, tudok abban segíteni, hogy megnézd hozzá az én 125ösömet. Egyébként a 100al előzés nem lehetetlen, úgy tudom elképzelni, hogy utol érsz egy 90el haladót, és leelőzöd. Ott egyszerűen az enyém már nagyon kicsit, és mérsékelt gyorsulással növel sebességet, a 150es sem lehet sokkal bikább.
Ez egyébként a fészlift előtti, csak rotaxos van, képek alapján a kasztni jó állapotú, a tükrök nem eredetiek, a doboz igen. Ha a srác megbízható, és valóban azért ennyi, mert gyorsan akarja eladni, akkor szerintem érdemes kipróbálni, de egy szerelő ajánlott. Kopó dolgokon kívül érdemes az olajfogyasztásról érdeklődni, láncot/láncfeszítőt megnézni, bár az kicsit sok így vásárlás előtt. Minden esetre ha ketyeg, mint az óra, az jó esetben kopott láncra, a láncfeszítő max állására utal, ami nem baj, de cserélni kell. A szelephimba csapágya lehet még probléma, ha kikopik, akkor nem emel ki rendesen, szar lesz a szelephézag, és a hozadékai, meg ha szétesik, akkor szétver egykét dolgot még.
Amúgy kényelmes, jó kis motor, én szeretem, ha ez elmegy majd a háztól, és nem váltóst veszek helyette, akkor lehet egy 250est megnézek, de nem biztos, hogy rotaxost.
-
üszök
őstag
Kínálj rá vagy 130-at,ha tényleg el karja adni,lehet oda adja érte.
Amúgy szerintem egy forinttal nem ér többet a meghirdetett árnál.Ilyesmi árakon szokták ezeket árulni azok akik el is akarják adni. Ennek is a jogsi kategória miatt nincs értéke.
kcsa
(PH! addikt)
Az enyém szép tiszta lett tegnap,és az aksija bejött a melegre."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
én annyit tudok róla hogy olajra kifejezetten kényes. Ami nem lenne gond, ha a motorok előző tulajdonosai nem olaszok és/vagy magyarok lettek volna hanem mondjuk svájci orvosok
szerk.: és aprilia (leonardom volt) új alkatrészárak horrorisztikusak. Szó szerint úgy, ahogy mondom.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Mondjuk a 80k-s gyári kipufogó nálam leverte a biztosítékot... Annyiban 4Road volt a Majára. Gyári 30k körül van... A többit annyira nem is néztem meg. Mondjuk a nagyobb kerékkel drágább gumi jár... Stb
Tact mellé kell egy szopóroller, amiről írni tudsz... Trololo.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hátööö, a 250-es Maja egyáltalán nem durrog vissza... Mint írtam, simán jár.
Autósokat se tolom le - bár ma ledudáltam egyet, mert ott akart feltétlenül balra
sávot váltani, ahol teljesen felesleges volt, mert mind a két sáv kanyarodott LOL.Tötymörgésnek egyáltalán nem nevezném, amit csinál: simán lehet vele haladni,
lámpától kilő, utazósebessége bőven elegendő a városban. Ha majd kimegyek
vele országútra, ahol 90-et kéne tartani, ott dől el, hogy valóban mi a kényelmes?Valós 90-ről beszélek, az autósok általában 85 körül mennek... a 180-as Maja pl.
ezt a tempót (valósat, SpeedoHealerrel korrigálva) szerette 7000-es fordulatszám
körül hosszú távon előzni onnan már necces vele, mert nem indul meg annyira.
(Persze gyári órával ez "óra 100", ami egybevág huszi túrázós tapasztalataival...)nincsenek különösebb elvárások: ezekből nagyon jó kis szopóroller jöhet ki.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nos, ha ennyire országút a fő cél, akkor szerintem 400 alá ne add.
Csak egy 400-ast nem kapsz meg 300K-ért. Vagy ha mégis, az olyan is.
A Madison 340 volt+alku+átírás. Ütött felnivel... gatya lengéscsillapítóval.
Vállas féktárcsákkal, fos fékbetéttel. De állítólag cserélt vezérműlánccal,
ami +7000 km után teljesen megnyúlt... (Bár olajcsere nem ártott volna.)
Szóval nem mondanám, hogy 380-ért tip-top patika gépsárkányt kaptam.
És a Madison kifejezetten olcsó típus a 400-asok között: gondolom főleg
az ismert vezérléspara miatt. De ami ennél olcsóbb, az milyen lehet?kcsa: puff neki, sikerült ellentmondanom: a 250-essel még nincs országúti
tapasztalatom, ráadásul pont egy olyan gépen ülök, aminek ismerten kicsi
a gyári végsebessége. Nem azért, mert gyenge! Valamiért úgy áttételezték.
(Mondjuk a Dr. Pulley-n kívül még szóba jöhet a véglehajtás tuningolása.)HGabor89: bazz, ez nagyon kemény. Ghost Rider!
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
Még mindig az a 150-es b*zirózsaszín Scara a jelölt? Isminek ne mondd.
Amúgy meg az, hogy mi mennyit nyújt... Nos ki kell próbálni. Idén már nem
hiszem, hogy arrafelé kerülnék, jövőre simán - próbakör nem kerül semmibe.Nekem az állati nagy csomagtartó pl. nagyon bejön a Maján: a Scarán ilyen
nincs, az ziher - azt rendesen fel kell dobozolni, hogy annyi cucc beleférjen.
Nem beszélve a pipec műszerfalról*, meg a jó világításról. És úgy en bloc jó
ránézni a gépre. Nekem. Nem egy lelakott motor, ha érted, mire gondolok.
Kényelmes ülés, magas embereknek kifejezetten kell a lábtér: nekem éppen
jó, bár el tudnék viselni egy kicsit nagyobbat. A Scara? Nem az én motorom.*: vérszívók ellen: meg lesz csinálva addigra a km óra, nem kell félni.
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
Ezekkel a feltételekkel én egy GS500-ast vennék, vagy egy Sor4 400CBF-et.
Egyik sem elromlós, japán, szerelhető és szerethető. Visszapakolsz megindul rendesen, de még nem kell vagyonokat költeni rá.utóbbi nem biztos, hogy van 300k körül...
A 250-es Maja alkatrész árait nézted? Alig drágább mint a 125/180-asé, sőt... Végtelen alkatrész, bontottan se lehetetlen szerezni. Scara árait nézve... Szerintem nem drágább. Ha nem akarsz kamionokat előzgetni állandóan, akkor elég lesz az a teljesítmény is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább vegyél normálisat, amit rendbe teszel, és sok-sok évig használod. 250ccm alatt nincs pénz benne, lehetetlen eladni.
Szerk.: Lehet, hogy öregek, de pár hete 2000 körüliek is voltak fent ennyiért.
Érdemes még egy kicsit várni szerintem... Bejönnek a fagyok...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Elvileg a henger szabadon cserélhető... Lehet, hogy papíron 125-ös, de később rárakták a 180-as hengert. A többsége a cuccoknak egyforma. Bár az idomozásban lehetnek különbségek.
Meg a 125/150-est szerelték 2 féle karbival, míg a 180-asba csak az egyiket tették.www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Rokakszos, ja, erre mondta a szerelő, hogy ez igazából egy kapálógép motor, csak nagyobbak rajta a kerekek.
Egyébként az ő elmondása szerint is kurva jól megy, már amikor kap benzint...Vedd meg. Jó lesz.
Mennyi benne a km? Szerelő szerint ezek elmennek egy jó 30-40k-t, aztán lehet beléjük önteni a pénzet. Eddig nálam ez működik, csak mínusz 10k km. Persze lehet ennyit visszatekerve. -
DigitXT
félisten
LED-es bizony! Huszi tanúsíthatja, hogy ez mini-Goldwing (fotel: kényelem).
Mondjuk a "kis" Maja ahhoz képest brutális erőgép! Úgy seggberúg az égbe
emelve a fordulatot mind a 15 ló egyszerre lép. "Nagy" Maja ~ugyanannyi
lovat szabadít a hátsó kerékre nyélgázra, viszont nehezebb konstrukció. De
azért idővel ébred mind a ~21 paci: nem megy rosszul/kiegyensúlyozottnak
mondanám a nehezebb görgőkkel. Kevésbé lódul meg, de jobb a vége.
Már önmagához képest... 180-as Maja inkább városi seggrakéta! PEDIG, és
hangsúlyozom PEDIG annak idején azt is baromi kényelmes NAGY dögnek
éreztem! Megszokás kérdése. Na most el lehet képzelni a Velvet 400-at, az
milyen lehet, ha olyan érzés volt ráülni, mint most a 250-esről a 180-asra.
Csak még nagyobbat lépett + még inkább majom a köszörűkövön érzés volt.Tehát a 250-essel lehet lazán közlekedni, a 180-as kívánja az állatkodást.
Főleg a 4Road-dal. Saját régi méréseim szerint is jobban húz a 180-as, s
ez a setup még durvább: teljes* Malossi tuning/hézagolóval. Csak hát gyilok:
olajfogyasztás, egyebek. Ha fel lesz újítva a motor, lehet, érdemes "kímélni".Amúgy ez a GPS-es gyorsulásmérés néha teljesen használhatatlan, sajnos.
Pl. használhatatlan a 7000 rpm-ig teszt a 250-es Majával: felugrik 50-re, mi?*: már ami a variót, görgőket, és kontrasztrugót illeti. Motorikusan nem, és
a kuplung sem versenykuplung. Van is most vmi nyűgje finom indulásnál...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Halkan jegyzem meg, hogy a kis Maja is Rotax, és egy lelakott szar olasz
import volt. Minden ki lett cserélve rajta, csak egy valami nem, a motor...
Leginkább azzal van most a nyűg: szívató, olajfogyasztás/a többi kismiska.
Szerk: mondjuk én abszolút nem értek ehhez, ezt Runner írta annak idején.MÁS: bejelezte a nagy Maja, hogy éhes. Nosza, begurultam a kútra.
Elsőre elcsattant a pisztoly ~6-nál, aztán 8,5 körül, végül 9,1-re már kilötyi
felé kezdett orientálódni. Úgyhogy abbahagytam a tömését. Ez így most
4,3, ami már egész normális. (Biztosan elszámoltam telefon halál miatt.)VÉGÜL: simán eltört a rotor annak idején a km óra meghajtóban. (9 pénz.)
Minta:
Ennyi:
Kb. 15 perc a csere, ha megvan az alkatrész, szóval innentől már sima liba.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyre kevésbé értem, hogy miről is van szó, de sebaj!
Szerintem vedd meg a b*zirózsaszín Scarát: jó lesz!Ui: nagy Maja lassan összeáll, szóval 300 alatt felejtős.
Talán rakok be szivargyújtó csatlakozást a kesztyűtartóba.Barna
Bocs, akkor biztos elnéztem. Attól még lehet szar.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Kis Majával tényleg sok szopás volt... De ha megnézed mivel kapcsolatban?? Kurvasok km, nem megfelelő szervizelés, szakbarbár szerelők... Ez okozza a legtöbb szopást... Ha a motor felújítása meglesz, akkor össze kell, hogy álljon...
Ugye a csapágyak elkopása... sok km, szar utak...
A szíj szkadás, ugye a hézagoló miatt volt, vitte magával a szabadon futót.
Gumik elkoptak, 4 évesek voltak, csere.
A kipufogó megrepedt, robogó, nagy rugózatlan tömeg, benne van a pakliban... A szerelők odabaxtak neki, megtépték a csavarokat, ezért nem lehetett rendesen rögzíteni... szopás, lengőkarcsere.A szívató szétesése a tegnap mutatott műanyag xar törése miatt, azt mi okozta, passz...
Index elmenetele kérdéses, majd kiderül, ma szétszedem.
Néha jó, néha nem, kontakthibára gyanakodnék...Ülés kiszakadása, no comment.
Eddig úton még nem hagyott, lelke van... Olajszintet figyelni kell, mert eszi... viszont amikor szerelő tanácsára olajjal próbálták javítani, hát... rontott az állapotokon. Amióta gyári előírású olaj van benne, az olajfogyasztás felére csökkent.... A generált meg kell csinálni, de szétesni nem fog a motor.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Óra topik
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs