Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
őstag
PSPlay -en keresztül csatlakozva bármit lehet használni PS5 játékokhoz is. Persze 3rd party alkalmazás, és nem ingyenes (egyszeri költség, nem előfizetéses), meg nyilván nem közvetlen csatlakozás.
Viszont én múltkor Xbox Series kontrollerrel nyomtam a GT7 -et.
Szerk.:
Egyébként én továbbra is tartom, hogy számomra a PS5 -ös kontroller a legkényelmesebb az összes Sony generációt nézve.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Nem tudom pontosan, de csak GT7 -et toltam vele. Kicsit jobban kézreáll az aszimmetrikus analóggal a fogás. Saját hálózaton, WiFi -n keresztül.
Valószínű pontosabb, mint a cloud. Viszont nekem ez ott sem okozott problémát.
Egy online fps -nél gondolom más lenne a helyzet, de olyanokkal én nem játszom.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Dicker
őstag
Akkor semmi új hiba nincs a kontrollernél. Nekem a ds4 géppel együtt is bírja még 9 évesen. De tudom a hibajelenséget, van pár játék, ami elősegíti, főleg amiben sokat kell hosszan jobbra/balra tartani, vagy ha valaki túl agresszíven használja.
Igazából a játékélményre megyek a választásnál, meg persze ne legyen hibája/hátránya a gépnek. De mivel ez nem nagyon van egyiknél se, így kb mindegy mit választok. Esetleg tudtok valami oldalt, amin látni "coming soon" játéklistát a gépeknél?
A grafika, meg a többi körítés másodlagos.Amúgy az xbox annyival olcsóbb évente ultimate-el, és pass-al, hogy emiatt választja valaki?
-
ρσгτσ
őstag
Én sem nézem.
Egyébként én megjelenés környékén játszottam vele. A hibáival együtt nekem nagyon bejött a játék hangulata és stílusa. Szóval bele is vágtam kicsivel több mint 60 órát.
Aztán elkezdték sz@rrá patch -elni, amitől rosszabb lett mint volt. Akkor engedtem el az egész játékot. Ez elég sokáig ment így, egy csomó mindent javítottak is, de azért közel sem lett rendbetéve.
Nekem amúgy a "korai stádiumban" is csak egyszer bug -olt be a játék, de akkor nagyon. A fő szálon.
Aztán jött az anime (+ a kiegészítő) és elég rendesen feltolta a játék népszerűségét. Amire szüksége is volt, mert a kezdeti játékos lelkesedés után kutyát nem érdekelte az utóbbi időben.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Rosszabb volt, amikor elkezdték javítgatni a játékot. Mert megpróbálták visszaültetni a nyeregbe az előző generációs konzolokat. Abba a nyeregbe, amiben sosem ültek...cserébe ugyanazt a butított és hibás sz@rt kapta a Series és a PS5 is. Amihez további problémák is jöttek.
Engem marhára zavart az előttem kirajzolódó grafika. Vagy az, hogy a távolban egyes elemeket kb. fél másodpercenként rajzol újra...vagyis kb. villogott. Aztán jöttek olyan dolgok, hogy előkaptam a fegyvert és nem jelent meg hozzá a grafika...stb.
Ezeket a problémákat azóta nagyjából helyretették. Az hogy valóban kész van a játék...nos, erre nem lehet igennel felelni. Az biztos, hogy jobb lett.
Én amúgy azt gondolom, hogy akinek tetszik ez a hangulat, környezet, és beszívja a sztori a videók, leírások alapján, annak érdemes rápróbálnia. Mert például én sem bántam meg, hogy az elején ennyi órát belevertem.
Bizonyos dolgokban olyat nyújt, amit semmi más. Más dolgokban pedig annyit sem, mint más játékok. Csak nem szabad nagy elvárásokkal nekiállni, és tényleg élvezetes perceket tud nyújtani.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
_drk
őstag
Irigylem az optimizmusod!
De pont ezért kell a Sonynak a CoD, mert játékot se kell csinálni és dől a lé.
Bár ezek után az évek után nem lesz nehéz aranykort kiáltani, mert ettől csak jobb lehet.
Ez a CoD eladász rekord meg megint ezt bizonyítja, most tényleg mindenki megvehette egyből mert nincs más -
Wesder
félisten
Tegnap hallgattam újra egy régebbi Checkpoint adást, ahol említve volt hogy a HD-DVD bukása az MS-nek 500millió dollárba került, viszont a Sonynak meg 3milliárd dollárba hogy a Blu-ray legyen a nyertes formátum, ès ezt az MS sikerként ünnepelte a belső körökben hogy a Sonynak sokkal több pénzébe került ez az egész, mint gondolom eredetileg tervezték. Itt is valami hasonló lehet a Sony motivációja ezzel a felvásárlással kapcsolatban. (meg egy kicsit saját érdek védelme is)
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
nekem nem is kellenek új AAA-k, elég ha a jelenlegi játékok kapnak vr supportot. ott van pl. a resi,amit én már nem tudok 2d-ben vrgigjátszani,mert nagyon kevés hozzá a gameplay...viszont a vr egy olyan "löketet" ad a játéknak,amivel végig tudom játszani. vagy ott van az új plague tale,ami 2d-ben annyira egy ostoba játék, de vr-ban ott lennék benne és elfelejteném,mert tátott szájjal sétalgatnék a mocskos sikátorokban a patkányok között
Life, Uh, Finds A Way
-
.LnB
titán
-
Bad Pritt
nagyúr
Visszacsatolnék az ajtós témára ezzel a frissen megjelent Halo Infinite Forge tutorial videóval. Mondjuk ezek után tudja másolni az egész scriptet, de akkor is vicces, mennyi meló van egyetlen szimpla kétállású ajtóval.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Az Infinite Forge módja hands down az egyik legfontosabb megjelenés a piacon idén, csak a játék szar megítélése miatt nem kapta meg a neki járó figyelmet. Elképesztő eszköztárat kapott a 343i-től a közösség, olyan kreációk vannak már most, hogy agyam eldobom, gyakorlatilag bármit képesek az emberek megalkotni játékon belül. Egy könnyebben tanulható Roblox lett belőle, komolyan zseniális.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jaja, tényleg, az is nagyon baró volt. Hát én ezzel a Forge-dzsal nagyon jól el fogok szórakozni szerintem, jó sok hülyeség eszembe jutott már, miket lehetne megvalósítani, talán még másokat is be tudok vonni egy-két projektbe.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
T.Peter
őstag
Igen, megjelenes ota aktivan, de ezalatt a par nap alatt csak a minket erinto valtozasokat neztem at. Rt-vel egyaltalan nem foglalkoztunk meg. Majd ha eljon az ido akkor megnezzuk hogy pc-re elerhetove akarjuk-e tenni alternativakent. Jelenleg nem abban a fazisban vagyunk hogy a platformok igenyeivel foglalkozzunk.
Mindenesetre atkapcsolhatom az editorban megnezni hogy milyen, de nem hiszem hogy mervado lesz a velemenyem. Csak egy vagyok a sok kozul es nincs is errol meg alapos ismeretem. Szerintem tul nagy arat kell fizetni az rt-ert jelenleg, de haladunk. Nekem megfelel az, amit a lumen-nel tudnak. A mix lehetosege opcio, de minden szempontbol tobbet eszik az rt es a lumen jelenlegi verzioja eleg kozel van idealis esetben, szoval arra en biztos nem koltenem el a 16ms egy reszet. A reflection volt elmaradva, de azt most orvosoltak a High Quality Translucency Reflections opcio-val. Persze csucs pc-n mas, ott elerhetove tennek mindent, aztan mindenki eldonti hogy mit fog kikapcsolni/bekapcsolni. -
T.Peter
őstag
Teszteltem neked kicsit. A Lyra starter game-ben is megneztem. Mondjuk sok mindent nem csinaltam, csak atallitottam a ray tracing-re vonatkozo beallitasokat a project settings-ben es ennyi. Tudom ajanlani hogy nezd meg magad ezt a projektet es allitsd at, mert az a biztos, ha te teszteled ki.
Van ertelme rt-t hasznalni amugy, bar oriasi kulonbsegek nincsenek, csak a szokasosak. Kevesebb a zaj es a screen space szamitasok hibai is csokkennek. Termeszetesen minden jobban nez ki, mivel pontosabb az egesz szamitas. A Lyra-ban a kezdohelyen allva 6900xt-vel epic preset-en 12.8ms-rol 13.8-ra nott a gpu frame time-ja rt shadows nelkul, mert az artifact-olt. Ez ugy, hogy ahogy emlitettem, semmilyen mas parametert nem allitottam at, csak atnyomtam rt-re azt, amit at lehetett a project settings-ben.
Meg mindig ugy gondolom, hogy pc-n jo ha van, de konzolon en nem eroltetnem. Az asset-ek distance field minoseget amugy lehet novelni, ami miatt pl a tukrozodo feluleteken is jobb minosegben fognak kirajzolodni. -
T.Peter
őstag
Szivesen. Editorban neztem, ott meg sosem tesztelunk frame time-ot, de most ezert nem build-eltem. 3k x 2k volt a felbontasom kb. Nem tudom mennyire valaszoltam meg a kerdesed de ha van meg valami akkor nyugodtan szolj. A tevedes jogat persze fenntartom.
Amugy lehet kene ph-ra egy game engine topik.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Egy dolog nagyon fontos a Pokémonnal kapcsolatban, ami szinte semmi más, gyerekeknek szóló termékről nem volt elmondható akkoriban: uniszex, ráadásul több korosztály számára. Egy olyan piacra érkezett meg, ahol jól definiálható volt a lányos és fiús tartalom, Barbie és G.I. Joe, He-Man és Sheera, Dragon Ball és Sailor Moon egymás mellett léteztek, addig a Pokémon mindenkinek releváns volt. Jól lovagolták meg a nyugati piac keleti nyitását is, amikor a távol-keleti, főleg japán popkult és szórakoztatóipari termékek robbanásszerűen megindultak nyugatra az Akirával kezdődően, nem mellesleg rendkívül olcsó IP, a játékok egy Zelda vagy Mario töredékéből készültek a kézi konzolokra, a rajzfilmsorozat látványosan elmaradt a drágább vetélytársaktól, a merchandising termékeket könnyű volt gyártani.
Viszont az, hogy ugyanott van a játék 2022-ben, mint a Black/White még 3DS-en az szerintem baromi ciki. Mondjuk ez szerintem a Nintendo védjegye lehetne, minden évtizedben megvillannak egyszer ilyen Super Mario 64, Wii Sports, Zelda BotW szintű csodákkal, aztán mellette pörög ezerrel a copy machine.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
T.Peter
őstag
Par ev mulva remelhetoleg eljutunk oda hogy mindenki tud valami hasonlot mint az Epic, plusz az rt eljut egy olyan szintre ami vallalhato tempoval mukodik.
A tegnapi felbontas amit irtam a tsr output-ja, az internal resolution amiben tortenik a render 1.6k x 1k volt. Remelhetoleg mas hiba nem jut az eszembe.
Megneztem a munkahelyi projektben is, ott is hasonlo volt a felbontas, csak ott egyezett az output-tal (maximalizalva van a viewport felbontasa a projektben 1080p-re). A kartya 3070, kb 0.5ms volt a kulonbseg rt shadows nelkul. Ha bekapcsoltam azt is, akkor attol fuggoen hogy eppen merre allt a kamera 5-10ms kozotti volt az elteres, ami ahhoz kepest hogy nehol alig volt kulonbseg, eleg nagy. Ebben is lehetnek tevedesek, ahogy a felbontast sem ellenoriztem le eloszor. -
opr
veterán
Ui.: elfelejtettem hozzátenni, de fontos, hogy minden más szempontból is zseniális volt a Nintendo reklám. Forgatókönyv, szöveg, díszlet, rendezés, minden. Úgy ömlött a TV-ből a hagyományos, mézes mázas ünnepi hangulat, hogy holnapig fogom vödrözni az udvarra.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem a Neil Patrick Harris-es reklámjuk tetszett, az is hasonló össznépi családi játszás témára van felfűzve. Viszont az utóbbi hónapokban voltak magyar szinkronos reklámjaik talán az új Splatoonnal, hát azok borzalmasak voltak, 90-es évek újratöltve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Lesz ott megint pofára esés megint, mert túl tolják! Wii-nél is ugyan ez volt.
Annyi a szerencséjük hogy az egész játékipar a földön van és a konkurenciáknál nem sorakoznak még a nagyobb címek.
Microsoft volt felhozva és hát igen 10 nagyobb címből 1-2 ha jött az se olyan volt mint amit vártunk.
De több nagy kiadó is csak csücsül. EA-től semmi, Ubisoftnál a szokásos Far cry, de az már megint mély pont. Activision kiadta az új Cod-ot, ami még a Vanguardnál is rosszabb.
Már most 2 éve itt vannak az új fasza konzolok teljesen feleslegesen.
Megint a Sony mentette meg az évet!
A Nintendo meg nyogi ki magából ha szarul is de megjelennek a játékok. Igazából ez se rossz taktika, mert a konzolok úgy jók ha fosásig vannak játékokkal és mindig van mivel nyomni.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Én az ezredforduló környékén voltam gyerek, akkoriban az ismerősi körben volt már PS1-2 meg N64, Gamecube, sőt, egy igazi Dreamcast is rémlik. Nagyon sok családnál voltak kamu konzolok, nálunk is pl. valszeg egy random kínai Sega Megadrive II klón pörgött. Ami nagyon megmaradt az az a srác, akinek Xboxa volt és szénné játszottuk az első Halo-t, a mai napig emlékszem, ahogy négyen felváltva, halálról halálra próbálkoztunk a Library-ben, sanszosan ezért tudom már végigvinni azt a pályát csukott szemmel is.
Nintendónak amúgy szerintem mindig szolid reklámjai voltak. Nekem pl. a Sony reklámjai soha nem tetszettek, mert mindig is ilyen montázsokat csináltak tetszőleges játékaikból, abban meg semmi megkapó nincs, Xbox oldalon csak a Halo reklámok maradtak meg, azokban volt anyag még a Bungie idején, Halo 3 marketing akkoriban precedens nélküli hype train volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Itt van orii és ti ilyeneket irkáltok?! Szívtelenek! Ne hallgass rájuk oriic! Én sose mondanék ilyet a drágaságodra!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
l.skywalker
félisten
Desiny-hez kis kiegészítés. Minden szezon elején minden játékos ugyanarról a szintről indul, de az amúgy is csak a PvE-ben számít. A PvP-ben csak 1-2 játkmódban számít a power, a többiben inkább a build/fegyver meta.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
Igazából egyetlen FPS volt, amelyik adott évben képes volt egy CoD-ot népszerűségben, eladásokban megszorongatni és az a Halo a harmadik résszel, semmi más a PS360 érától kezdődően.
Most függetlenül a minőségtől, a Black Ops óta egyszerűen nincs párja és reális versenytársa a szériának egyetlen piacon sem, gyakorlatilag minden, ami ellene készül(hetet)t volna vagy stílust és modellt váltott (Titanfall -> Apex Legends, Halo Infinite ingyenes multi), vagy egyszerűen megszűnt létezni (Killzone pl.).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jaja, az EA konkrétan egy aranybányán ül. Nekem amúgy a Sims jut eszembe sokszor, egy életképes, nem lehúzásra épülő social systemmel felvértezett új live service rész letarolhatná a piacot.
Csak hát az ő IP állományukból valamit felépíteni elképesztő idő és pénz lenne, összekapni valahogy a BioWare-t, Dice-t...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Fűnyíró topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Asus ROG Ally - Extreme Z1
- Microsoft Xbox Series X 1TB Játékkonzol + Akku
- Gamer matricák nagy választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol + kontrollerrel + töltővel garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs