Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #2411 üzenetére
PC-n azért nincs optimalizàlàs, mert míg PS-en egy konfiguràció van, Xboxon meg 2, addig a PC-n a minimum és ajànlott specs között is 1000+1 variàció lehet, erre meg optimalizàlni a kódot lehetetlen. Szóval igen, a PC izomból old meg mindent.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #2411 üzenetére
Ez az optimalizacio egy necces/bonyolult kerdes. PC-n nem nulla optimalizacio van, minden honapban, sot, minden heten van valami uj kutatas/publikacio, hogy hogy sikerult megoldani valamit, amit eddig vagy nem lehetett, vagy nehez volt kevesebb eroforrasbol ugyanugy, vagy ugyanannyibol jobban, esetleg teljesen uj kutatas, ami olyan dolgot tesz lehetove es elerhetove, ami eddig nem volt. Ezeket a studiok (jobb esetben) figyelik, igyekeznek magukat naprakeszen tartani, az ujdonsagokat hasznalni, stb. Ezen felul ahhoz, hogy egy modern, AAA kategoriaju jatek elmenjen a mai vasakon, iszonyatos, mennyire optimalisan/jol megirt es okosan tervezett kodra van szukseg. Ez mind beletartozik abba, amit a koznyelv "optimalizacio" alatt ert.
Ami "optimalizacio" a pc-ben nincs, az ket dolog:
Egyreszt amit wesder is irt, hogy nem tudhatod, milyen hardware-en fogsz futni, tehat celhardware optimalizacio PC-n nem letezik, mar elmeletben sem letezhet.
A masodik pedig egyenesen kovetkezik az elsobol, megpedig az, hogy barmit irsz PC-re, az nem lesz "hardware-kozeli", legalabbis nem ugy, mint konzolon.Itt egy (borzasztoan tulegyszerusitett, de lenyegeben helytallo) pelda:
Kod: He sracok, ki kene rajzolni egy haromszoget, itt vannak a koordinatak ezen a cimen, tortenjen valami.
Konzol: Koszi a cimet, kirajzoltam. He, "Kod"! Kirajzoltam a szarodat, Te josz, mi a kovetkezo lepes?!
PC: Koszi a cimet, atadtam az ugyintezonek a levelet. Ugyintezo (OS): Koszonom a levelet, kikerestem ez melyik reszleg feladata, tovabbitottam. Reszleg (driver): Koszonom a tovabbitast, a levelet bejegyeztem, a tartalma alapjan a megfelelo helyre tortent a tovabbitas, tovabbitottam a haromszograjzolo alosztalyhoz. Haromszograjzolo alosztaly (VGA): Koszonom a tovabbitast, reszlegnek jelentem a haromszoget kirajzoltam. Reszleg (driver): Koszonom a gyors munkat es a visszaigazolast! Jelentem a visszaigazolast tovabbitottam Ugyintezonek! Ugyintezo (OS): Koszonom a gyors es hatekony munkat! He, "Kod"! Kirajzoltam a szarodat, Te josz, mi a kovetkezo lepes?!Na, ezert kell a PC-nek sokkal erosebbnek lennie, mint a konzol ahhoz, hogy ugyanabban hozza ugyanazt a sebesseget.
Persze ez ma mar sokkal arnyaltabb, retegek tunnek el, jelennek meg, egyszerre tobb dolog kerul egy package-be (level), mint egy nyuves haromszog, van ezer variacio a temara, plusz ott a hatalmas kerdes, hogy tortenik-e barmi kulon optimalizacio a konzolra (mert altalaban 3rd partyknal nem), stb...[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Madwe
nagyúr
válasz kecsu10 #2415 üzenetére
Az hogy gpu vagy cpu limites egy játék azt az adott motor s jelenet dönti el, változó.
egy friss gamer pc még ha laptop is nyilván jobb teljesítményt tud mint egy előző generációs konzol. Előző gen cpuban iszonyat gyenge volt amúgy, kb egy kis tablet proci van bennük... A ps5/xsx szintjét viszont laptoppal nem fogod hozni még jópár évig (ok, nyilván az ilyen 5 kilós, asztali cput s gput használó laptopokkal lehet.. bár laptop az olyan ? )[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #2996 üzenetére
Màr a cím is nevetséges, főleg hogy 5 hónapos videó.
Szerk.
Meg se néztem.
Mindkét cég minden konzoljàt eladta, amit gyàrtani tudtak SX-ből meg PS5-ből. Generàció eleje van, mégis minek lenne vége?[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
őstag
válasz kecsu10 #2998 üzenetére
Elég sokan. Ilyen és ehhez hasonló videók miatt mondanak sokan hülyeségeket. Tényként állítva olyan kijelentéseket, aminek az alapja szimpla feltételezés. Vagy még annak is gyenge. Például az, hogy az MS meg fogja venni a Sony -t.
Szerintem jelenleg inkább a Tencent a kritikus pont a konzol piacon. Mert eléggé beindult, és most már olyan cégeket is elkezdett vásárolni, amik konzol ágazatba fejlesztenek, illetve játékokat forgalmaznak. Szerintem ők a jövőben fontos stratégiai partnerek lesznek konzol ágazatban is.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #2996 üzenetére
Barki, aki szerint eldolt ezen a ponton barmi, az olyan szinten idiota, hogy nem is erdemes ra figyelni, de semmilyen szinten. Konkretan lehetetlen tudni, hogy ki jon ki jobban ebbol a generaciobol. Ahogy most allunk, leginkabb ugy tunik, hogy mindenki. Nintendo, Microsoft, SONY, sot, meg a Valve is, ha a Steam Deck-et konzolnak tekintjuk (nem az, semmilyen szempontbol, de valamiert megis mindenki ugy ir/beszel rola, mint ha az lenne, szoval akar tekinthetjuk is annak).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #3003 üzenetére
Én is pc+ps5 kombón vagyok éppen, új age of empires meg nagyon könnyen lehet, hogy az a játék lesz, ami végre eléri, hogy legyen egy pc-s gamepassom. Aztán ha még elkezdenek jönni boxra is a játékok 1-2 év múlva, simán lehet, hogy lesz a dologból egy xsx is, mert azért a konzol sokkal kényelmesebb, mint a pc gaming.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hombre[EU]
veterán
válasz kecsu10 #2996 üzenetére
én azt gondolom,hogy ezt a 3percet amit rászántam már soha nem kapom vissza btw mi az a bethesda entertainment?
a micro a gamepass-szel simán dominálhatja majd az on-demand digitális piacot, tényleg a videójátékok netflixe lehet
a sonynak a playstationnel szerintem más tervei vannak, brandeket,ip-ket felépíteni és "szélesíteni a portfóliót". filmek, sorozatok, képregények,animék, zenék (már eddig is rengeteg szimf. koncertet lenyomtak), még azt is el tudom képzelni,hogy ps theme parkokat húznak fela konzol piac meg kb stagnálni fog (a két japán mögöttük a micro), mert bármennyire is terjeszkednének valójában nincs több user, ez nem 1milliárdos piac. errōl volt szó layden interviewban is amibōl kiragadták azt az egy mondatot
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #3008 üzenetére
TLoU2 mondjuk pont nem az a jatek, amit kezdo kontrolleresnek a kezebe adnek.
Detroit: become human mar inkabb, meg rohogni fogsz, de pl a rocket league is ilyen. Meg az osszes jobb platformer, Astro, sackboy, de akar az oddworld is idefer. Nalunk ezekkel tanulja az asszony a kontrollert (ok, rocket league nem, mert nem birja a gyomra) es eleg szepen fejlodik."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #3010 üzenetére
Az, hogy egy emulator mennyire viszi fel a proci terheltseget, annak kozel nulla koze van ahhoz, hogy milyen eros volt a vas, amit emulal. Erre tokeletes pelda, hogy egy pentium 2-est teljesen a foldhoz vagott egy SNES emulator, pedig nyers eroben ossze se lehet oket hasonlitani.
Ezt kiveve amugy a cell proci meg a hozza tartozo gpu abszolut korat meghazudtoloan eros es eloremutato volt... Pont ez volt vele a problema.
Konkretan az, hogy se a fejlesztok, se a fejlesztoi kornyezetek nem voltak olyan szinten (plane az elejen, mikor megjelent), hogy konnyu legyen ra fejleszteni. Ezert hiresult el, hogy nagyon nehez ra fejleszteni. A vicc az egeszben, hogy a PS4 es a PS5 tobbek kozott azert tud annyira fejlesztobarat lenni, amennyire, mert a PS3-nal a SONY megtanulta, mire van szukseg egy komplex, tobb cpu-szalas rendszernel. Mas gond is volt vele, pl hogy eleinte linuxon kellett fejleszteni ra, ami hatalmas hiba volt, ha jatekfejlesztesrol van szo, marpedig esetunkben arrol volt szo. Dolog pikanteriaja, hogy ha nem jatekfejlesztesrol volt szo, akkor zsenialis volt a cucc meg a kornyezet is, mar az elejen is, ezert is hasznalta pl az USA hadserege is. Ebben mondjuk segitett az is, hogy a PS3 devkit konkretan egy standard server rack desgin-t kapott, igy egy sima serverszekrenybe csak be tudtad "pattintani", aztan mehetett a moka.A PS4 es a PS5 (meg az XO, XSX) amugy ezerszer komplexebb, mint a PS3 volt, csak kozben eltelt 15 ev, rengeteget fejlodtek a fejlesztoi kornyezetek es a fejlesztok is, tele az internet best practice-ekkel, peldakkal, forumokkal, amik segitenek, igy lehet az, hogy rendszerszinten hiaba osszehasonlithatatlanul komplexebb egy mai konzol, mint a PS3 volt, megis egyszerubb kihasznalni az erejet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #3014 üzenetére
Ahhoz kellett a PS3 ereje, a Naughty Dog tudasa, meg a sok evnyi felgyult tapasztalat, meg az ido kozben iszonyatosat fejlodo kornyezet, ami a vege fele mar annyit fejlodott, hogy akkoriban korszakalkoto volt. Ma mar egy kalap fos, ha a mai eszkozokhoz hasonlitjuk (tudom, szemelyes tapasztalatom van mindegyikkel PS oldalon), de akkoriban annyira fejlettnek szamitott, hogy az ember eldobta tole a hajat kb. Plusz addigra mar belatta a sony, hogy hulyeseg a linuxot eroltetni es atkoltoztette a teljes kornyezetet windows-ra, ami szinten nagyon sokat segitett.
Nem veletlen, hogy meg a PS4-nel is kellett par ev, mire kijott az elso jatek, ami szebb volt, mint a TLoU elso resze PS3-on, pedig ott mar az elejetol minden stimmelt fejlesztoi oldalrol.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
pzstm
titán
válasz kecsu10 #3008 üzenetére
TLOU2-vel nem kezdő játékosként nem is lehetetlen helyen 3-4 videóm volt egyszeri végigjátszásban ahol előző checkpoint visszatöltésen túl semmi más nem segített.....
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
opr
veterán
válasz kecsu10 #3017 üzenetére
Semmit, nem lehet ra valaszolni, mert teljesen mashogy van rendszerszinten elerve es hasznalva, mint akar ugyanaz PC-nel. Raadasul ez teljesen mas PS-nel meg XBOX-nal is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz kecsu10 #3019 üzenetére
Egyforma erős mind a kettő.
A játékok döntik el, ki mit vesz.
Én mind a kettőt megvettem.A PC játék piacot a bányászok/nyerészkedők bedönthetik a videokártyák felvásárlása miatt.Ezért már megkaptam a magamét a sok PC usertől, de továbbra is tartom.Veszélyben a PC "géming", ha nem orvosolják a jelenlegi problémákat.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3014 üzenetére
""No mármost, azt a grafikát az x360 ki tudta volna tolni magából, vagy ahhoz kellett a PS3 ereje""
Az Xbox 360 erősebb volt, mint a Ps3, a Ps3 csak "elméleti" floating pontban tudott volna többet, de nyers erőben az Xbox 360 erősebb volt. Jópár multi cím Xbox 360-on megnyerőbben nézett ki tesztek szerint is.
Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops -> Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3024 üzenetére
Mindenki elfelejti, hogy még 1 éve sincsenek piacon az új generációs konzolok, egy igencsak tevékenység korlátozó vírus kellős közepén.
Itt egy kis mankó, ami a teljesítményt illeti :
20. Nintendo 64 - 0.1 gigaflops
19.Sony PlayStation - 0.6 gigaflops
18. SEGA Dreamcast - 1.4 gigaflops
17. Nintendo 3DS - 4.8 gigaflops
16. Sony PlayStation 2 - 6.2 gigaflops
15. Nintendo GameCube - 9.4 gigaflops
14. Nintendo Wii - 12 gigaflops
13. Microsoft Xbox - 20 gigaflops
12. Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops
11. Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops
10. Nintendo Wii U - 352 gigaflops
9. Nintendo Switch - 1 teraflops
8. Microsoft Xbox One - 1.31 teraflops
7. Microsoft Xbox One S - 1.4 teraflops
6. Sony PlayStation 4 - 1.843 teraflops
5. Xbox Series S - 4 teraflops
4. Sony PlayStation 4 Pro - 4.2 teraflops
3. Microsoft Xbox One X - 6.0 teraflops
2. Sony PlayStation 5 - 10.28 teraflops
1. Xbox Series X - 12 teraflops
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3029 üzenetére
Igen az nagyon erős volt, gyakorlatilag egy fixen összeépített pc volt (kb egy Pentium 3-as gépnek felelt meg), már akkoriban tudták rá portolni a húzósabb pc címeket.
Azért jól mutatja a lista, az erő nem minden, a Nintendo Wii a "harmatgyenge" hardverével, nagyon sok konzol eladást megdöntött. Pedig az csak 12 gigaflopsal állt a PS3 és Xbox 360 mellé, mivel abban a generációban "harcolt" -
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #3029 üzenetére
Agyonverte ja, na mert Xboxra nem volt semmi ex màr 20 éve sem. Öcsém, ki gondolta volna hogy a "nincsràjàték" màr 20 éve tart?
Voltak ott is ex címek, csak hàt a PS2 mögött egy sikeres PS1 generàció volt, ami legalàbb akkora hàtszelet adott neki, mint most a PS4 a PS5-nek. Az Xboxot 2005 augusztusa utàn màr nem gyàrtottàk, ezzel szemben a PS2-t 2013-ig gyàrtottàk, és a végén màr l fillérekért adtàk. Nekünk is volt vagy 5. (Xboxból csak egy, de az 10 évig működött. 2014-ben kidobtam mikor tönkrement) A terméktàmogatàsa is sokkal tovàbb tartott, mert még a FIFA14 is kijött rà, míg az 2007-ben màr azt is elfelejtették hogy volt valaha olyan hogy Xbox.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
őstag
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3547 üzenetére
A PS3 cell procija erősebb volt 2006-ban, mint a pc fronton kapható cpu-k. 3,2ghz-es és 6 magos volt( 6 feldolgozó egység). Pc akkoriban 1-2 magokkal üzemelt. Még az Athlon X2-esek is 2009-be jöttek be.
2006-ban egy xbox 360-an is erősebb volt, mint egy akkori gamer pc. Mivel már abban is 3 magos cpu volt.Ezek a vasak akkoriban a pc előtt jártak.[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3550 üzenetére
Ettől a radeon 9200,9400,9600,9800 Pro/Se változatoktól biztos hogy erősebbek voltak.
Ezeket a konzolokat 720/1080p megjelenítésére hegyezték ki, pc-n akkoriban még 1280-as vagy 1024-es crt monitorok uralkodtak. Gondolj bele, tudnál Crysis 3-azni egy 9600 radeon kártyán ? Far Cry 3-4 ?[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #3552 üzenetére
A mai pc-ket nem azért fejlesztették feltétlenül hogy a ""hülyegyerek józsikának" 480fps-e legyen a 640x480 ultralowba futtatott Codba, hanem számtalan ágazat megkövetelte a nagyobb számítási kapacitást. Űrprogramok, filmstudiók, gyógyászat, bankrendszerek,hadászat stb stb.Muszájból fejlődtek, és hatalmas vagyonú emberek talicskázták bele a saját pénzüket befektetés gyanánt.
Képzeld el Pl. mi lenne az Apple-el a nagytőkések/befektetők/részvényesek nélkül ?[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz kecsu10 #3552 üzenetére
Egyszerű. A fentebb is említett egyéb piacokon túl azt se felejtsük el, hogy manapság nagyságrendileg ugyanannyi egy konzol (inflációval számolva lehet olcsóbb is) mint akkor volt.
ellenben pcn régebben nem voltak ennyire elszált felső kategóriák. Egy akkori felső kategóriás pc árából kijött kb a konzol.
ma meg egy felső kategóriás gpu árából kijön 2-3 konzol. S ez csak a gpu, a tübbiről nem is beszéltünk. Azaz a pc fogta s szépen felskálázta magát, van egy elég erős (de mégis szűk, konzol szempontból) réteg aki képes milliókat kifizetni egy gaming rigért… s őket is kiszolgálják. Egy konzol a maga életciklusra 50+ milliós célszámával nem lőhet ilyen rétegre, mert ez nem akkora.
-
l.skywalker
félisten
-
l.skywalker
félisten
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #4101 üzenetére
Nem fognak jàtékot küldeni a GoW meg TLOU ellen, mert ez egy fassàg. Nem azért mert nem lennének rà képesek, hanem mert nem XY jàték màsolatàval kell eladni valamit, hanem olyannal, ami ott nincs. Abból meg Xboxon lesz bőven, ahogy PS-en is. Egyébként meg tisztàn làtszik hogy minden is GamePass.
Szerk.
Sony-nak is vol Halo meg Forza "killer" jàtéka, màra meg màr nyomuk sincs.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
nagyúr
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #4104 üzenetére
Hiàba előzött a PS3, a Sony-nak hatalmas ràfizetés volt az a generàció. A GoW meg nem akkor lett húzócím, hanem a PS2 éràban.
Azt a generàciót a Sony kb 25/150 eladott konzollal nyerte a Sony, de kutyàt nem érdekelte hogy melyik konzolból mennyit adtak el, ez is csak most, illetve az előző generàcióban lett divat.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
válasz kecsu10 #4104 üzenetére
Szerintem a piaci részesedéseket tekintve sosem volt komoly a verseny. Az Xbox360-ra itt Magyarországon és a régióban nagyobb volt a kereslet... khm... bizonyos okokból és valóban a PS3 és az Xbox360 eladásai nem voltak annyira eltérőek, de alapvetően a Playstation más ligában mozgott mindig is. Az Xbox pedig mindig több dolgot égetett a tűzben egyszerre és jellemzően a legsikeresebbeket kukázta mindig vagy rontotta el. Én személy szerint most elégedett vagyok mint fogyasztó, mert eljutottunk oda, hogy mindhárom konzolt és PC-t is értelmesnek látom itthon tartani.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #4104 üzenetére
Abban az érában a Micro folyamatosan ellátta a játékosait minőségi címekkel. 2012-13-ban még olyan címeket hozott ki, mint a : Gears of War: Judgment, Halo 4, Halo: Spartan Assault Fable: The Journey.
A Sony az Uncharted szériával jó lóra tett, mert a Ps3 generációt eladta vele, és 3! minőségi részt is kiadtak 1 generációra, most meg örülhetünk, ha a Ps5 legalább kap egyet.
Aki konzisztens minőséget akar Ps5-öt vesz, aki olcsón akar sok játékot az xboxot, akinek meg nem számít ár/hely/idő, az meg minden konzolt megvesz.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #4401 üzenetére
Play Station-t senki se fog venni. Playstation 5-öt esetleg. Tovàbbra is úgy vagyok vele hogy aki képes volt 3-4-5 évet vàrni hogy PC-n jàtszon Sony exet, az nem fog rohanni PS5-öt venni. Főleg nem hiàny idején.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
őstag
válasz kecsu10 #4403 üzenetére
Nem vagyok képben a mostani PC piaccal. Mennyibe kerül egy olyan gép, amin annyira jól fut? Nyilván sokkal jobban, mint például PS -en.
Mert mostanában azt látom, hogy az árak miatt (IS) elég sokan jönnek át PC -ről. Sok esetben több konzolt is tudnak venni a konfig árából.
Konzol egyszerű, mint a faék. Évekig el vagy fejlesztés nélkül is, de teljesítményben bőven elmarad egy profi PC -hez képest, ami simán lehet 1 milla vagy felette. Aki hozzászokott a PC minőséghez, annak mennyire lesz kiábrándító egy konzol?
Komolyan kérdezem, mert egyáltalán nem használok már PC -t.
Szerk.:
Kifejezetten gamer oldalról megközelítve. Mert ha valakinek nincs specifikus igénye (pl. komolyabb tervező szoftverek), akkor azért nem kell neki drága, erős gép.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Wesder
félisten
válasz kecsu10 #4403 üzenetére
Tökmindegy milyen vonzereje van XY címnek, ha a következő 2 évben tovàbbra is hiàny van. Tudnak gyàrtani 100-at, de a mostani 200 helyett 210 lesz a kereslet, amit eddig sem tudnak kielégíteni.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs