Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
válasz hombre[EU] #185 üzenetére
Nem tudom hogy tudtad összemosni a raytracinget az openworld rombolhatósággal,
2010-ben a Just Cause 2 elhozta az openworl/destroy-t ,elég szépen.
Hogy kinek kell és kinek nem ,sztem ha piackutatás alapján dőlne el,akkor nem lenne RT konzolon.
Az hogy neked érzelmi alapú véleményed van,azt is megértem,már kiveséztük az unreal 5-nél.
De konzolon erre megfelelő erőforrás nem lesz,ha sírni fogsz,akkor sem.
Egy behatárolt fix hardvernél ezzel kár kisérletezni,a játékok fogják csak megsinyleni.
Az Rt ami eleve nem dob látványban sokat,majd le fogja zúzni az fpst,ezért mást kell majd gyomlálni,butítani,ami viszont látványos lesz+kevesebb lesz az fps is.
Nem konzolon kellene próbálgatni ezt a technológiát.Meg kell hagyni pc-n,és ha kiforrott,kis hardver terhelésből kivitelezhető,akkor mehet.
A nintendo megint okosabb lesz,őt nem érdekli merre húzza a pc-s hardver ipar,a másik két konzol gyártót.[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #185 üzenetére
Arról nem is beszélve mennyire élethűbb.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- No Voice in the Galaxy
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen