Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    addikt

    válasz zebra_hun #992 üzenetére

    Totál értelmetlen összevisszaság, amit írsz. Van erről egy csomó anyag meg videó, hogy működik. Nem tudom mit ad a cpu, meg mit nem ad, nem így működik a rendszer. Ez a normál renderpipeline-on kívül a kész képkockát adataiból létrehoz egy köztes képkockát. Mindegy milyen összetettségű a scene, vagy hogy egyáltalán mennyire problémás a render. Mégegyszerűbben szólva ez ott is duplázni fogja a framerate-et, ahol ezt nem lehet elérni felbontáscsökkentéssel, sem semmilyen dinamikus, vagy adaptív más eljárással, Ilyen meg van. Tehát bárhol. Bármikor. Minden körülmények között.
    fatal: VR-hez ez pont nem jó, mert oda ultraalacsony latency kell, ennek meg a latency a legfőbb gondja. Hiszen állandóan be kell várnia a következő képkockát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák