Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz SkyTrancer #16010 üzenetére

    de ugye azt vagod hogy a cpu dolga egy jatekban 90%-ban annyi hogy adatot dobaljon a RAM-bol a VRAM-ba?
    illetve azt is ugye hogy a GPU az nem egy altalanos celu dolog, ott vannak programozhato shaderek amik semmi masra nem jok csak arra amire kitalaltak oket. Szoval termeszetesen elfordulhat olyan hogy a vga-nak dolgoznak egyes reszei mint az allat mig masok nem. Pl
    1) a tensor coreok hasznalhatatlanok rasterben
    2) a vertex shader akkor sem fog szinekkel texekkel foglalkozni ha imadkozol hozza
    3) a pixel shadert nem fogod ravenni sehogy hogy a 3d terben vegezzen egy forgatast egy kockan

    A peldad nem ertem, en meg nem talalkoztam olyan jatekkal ujabban ahol ne tudtam volna egyes beallitasokat modositani. Nyilvan nem fog kinezni egy medium ugy mint egy ultra, es persze az arnyekokhoz (dynamic-shadow) minden framet ketszer kell renderelni az egyik a normal kepet, a masikat a depth buffer ertekekkel amit majd a pixel-shader kever. De nem akarlak gyozkodni sem vitazni szoval ezt itt elengedem :U .

Új hozzászólás Aktív témák