- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
válasz SkyTrancer #16010 üzenetére
de ugye azt vagod hogy a cpu dolga egy jatekban 90%-ban annyi hogy adatot dobaljon a RAM-bol a VRAM-ba?
illetve azt is ugye hogy a GPU az nem egy altalanos celu dolog, ott vannak programozhato shaderek amik semmi masra nem jok csak arra amire kitalaltak oket. Szoval termeszetesen elfordulhat olyan hogy a vga-nak dolgoznak egyes reszei mint az allat mig masok nem. Pl
1) a tensor coreok hasznalhatatlanok rasterben
2) a vertex shader akkor sem fog szinekkel texekkel foglalkozni ha imadkozol hozza
3) a pixel shadert nem fogod ravenni sehogy hogy a 3d terben vegezzen egy forgatast egy kockanA peldad nem ertem, en meg nem talalkoztam olyan jatekkal ujabban ahol ne tudtam volna egyes beallitasokat modositani. Nyilvan nem fog kinezni egy medium ugy mint egy ultra, es persze az arnyekokhoz (dynamic-shadow) minden framet ketszer kell renderelni az egyik a normal kepet, a masikat a depth buffer ertekekkel amit majd a pixel-shader kever. De nem akarlak gyozkodni sem vitazni szoval ezt itt elengedem .
Új hozzászólás Aktív témák
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- MSI RTX 4060 Ti Ventus 2X Black 16G OC felbontott, 3 év gar, tökéletes VGA, névre,cégre Áfá-s számla
- Zotac Gaming GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X - A GAMER ELLÁTÓNÁL! JÓTÁLLÁS, SZÁMLA, UTÁNVÉT!
- Palit GameRock RTX 4070 Ti BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs