-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
schwartz
addikt
mert ezek nélkül nincs az az ember, aki drágábban vesz GeForce-ot a gyorsabb Radeon mellett
Varjuk meg mar azokat a gyorsabb Radeonokat... A teljesitmenyt nezve, az utobbi nyolc evben csak egyszer sikerult igazan elonyt kovacsolni az ATI-nek. (az R300-al)
If he dies, he dies.
-
VinoRosso
veterán
Csak pár dologra reagálok mert nincs túl sok időm.
Tévedés a gyártók nem vesznek játékokat.
Mi a véleményed erről?
A Crytek a saját érdekét nézi, az NV-t kb. leszarja
Én úgy tudom, h napi szintű kapcsolatban vannak.
És a DX az melyik grafikus processzorgyártóhoz kapcsolható? Azt az MS fejlesztette, ahogy leírod, aki nem gyárt grafikus processzort ... ergo a cég totálisan gyártófüggetlen (bár durván AMD puszipajtás, de ezt most hagyjuk ) a PC-s játékpiac életben tartása a célja.
Ettől még nem lesz plattformfüggetlen.
A szoftverkörnyezet legalább olyan fontossággal szerepel a definícióban, mint a hardverkörnyezet. DE! a direcx szoftver, nem hardver. Ezért teljesen irreleváns arra hivatkozni, hogy platformfüggetlen azért, mert széleskörű a hardvertámogatása. DX-es hardvert lehet emulálni szoftveresen, és ha van elég processzor, akkor még normális teljesítménnyel is futnak a dx-es alkalmazások. Erre készül pl az intel, és a tualatin pedig nem kifejezetten dx kombatiblis. Tehát a hardvertől egyetalán nem függ, hogy használható e a dx vagy se. Viszont szoftverkörnyezettől nagyon is függ, mert kompatibilis Wint nem fogsz tudni emulálni sehogyse, ezért nem lehet Xpre dx10, Vistára dx11. És attól sem lesz plattformfüggetlen a dx, ha 20x leírod ugyanazt. Lehet hogy valakibe bele tudod sulykolni, de ez ettől még ugyanolyan hazugság marad. Amúgy teli van hasonló technológiákkal az IT, és még azt sem mondhatom, hogy csak körül kéne nézned, mert a dx is az orrod előtt volt, meg a pár hsz-el korábban említett(!!!) .NET is szintén ilyen, ami a Java MS megfelelője. Szóval itt már kapásból volt 2 dolog, OGL + Java vs DX + .NET ami cáfolja az állításod. Érdekes egyébként, hogy pont a MS az, aki a kezdetektől fogva arra épít, hogy ellop egy ( eseteknént független ) technológiát, aztán mintha ő találta volna fel a spanyol viaszt úgy promótálja, és utána próbálja kiszorítani vele a piacról az eredeti konkurrensét, amiről koppintott( lásd CP/M vs DOS, OGL vs DX, Java vs .NET ) Ennél nagyobb bakot nem is lehetne lőni, mint azt állítani, hogy a MS valaha független terméket gyártott, vagy gyártani fog. A nyakamat merném rátenni, ha belefognának a vga gyártásba, csak az általuk készített vga-n futnának el a játékok win alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Autós topik
- Windows 11
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Projektor topic
- Motoros topic
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...