-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujó55
őstag
válasz zolikaDB #18556 üzenetére
jól mondod, ha nem gyárilag alapfelszereltség, akkor még a rendszám is lekerülhet, ne kockáztass! amúgy a "Xenon hatású" az az én olvasatomban pont olyan, mint az ivólében a "gyümölcs izű" tehát nem gyümölcsből van. érted, ugye?
előttem már mondtak jó tippeket. a legjobb tényleg a Tungsram Megalight ULTRA +90% -
zolikaDB
veterán
válasz lujó55 #18557 üzenetére
Azért járok ide, mert nem mindig van kitől megkérdezni, és több szem többet lát. Megfogadom a tanácsokat, az Irmscher már a műhelyeben pihen, jön a gumi is jövő hónapban, úh nem haladunk rossz irányba.
Tungsram terméket vajon Osram boltban árulnak? Lehet láma kérdés...[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz lujó55 #18557 üzenetére
Én próbáltam mindkettőt, H4-es verzióban. Nekem a Night Braker jött be jobban. A tungsramnál az izzó vége van sötétkékkel befestve, ami nálam pont az útra vetett fény legtávolabbi része volt és pont ott gyengült a kékség miatt. Többi foglalatnál nem tudom milyen lehet. A Night Braker tompítottja nekem erősebbnek és fehérebbnek tűnik, mint a tungsram, viszont H4-nél a reflektor már kicsit kékes, ilyen téren meg a tungsramot szerettem jobban.
Hangsúlyozom H4. Rokon B Vectrába próbálta mindkettőt, ott a refi is H7, neki nagyon bejött mindkettő.G Astrát tudod xenonozni, mert létezett gyárilag. Megveszed a Depos xenon lámptestet+mosót és hajrá. A szintezést senki nem fogj az út szélén nézegetni. Engem nem zavarna, ha manuál maradna a magasság állítás. Sajna az én autómba csak halogén lámpa van és nem igazán jártam sikerrel a xenonnal, pedig volt benn 4 féle szett és szín. Aztán próbálkoztam Angel EYE lámpával, de az meg 1 akkora hitvány szarkupac, hogy inkább hagyjuk.
-
hdman
őstag
Én is a Nightbreaker +-ra szavazok, a saját (C Corsa) és a melós kocsimban (Grande Punto), ilyet használok, tökéletes elégedettséggel.
Sopron city :)
-
lujó55
őstag
"A tungsramnál az izzó vége van sötétkékkel befestve, ami nálam pont az útra vetett fény legtávolabbi része volt és pont ott gyengült a kékség miatt." a többinél meg koromfekete, fényblokkoló. na az még kevésbé világít egyenesen előre. Pont ezért látsz messzebbre a kékes áttetszővel. A cél, hogy a fényforrás ne egyenesen előre menjen és vakítsa a szembejövőket, hanem a lámpatest paraboláról asszimetrikusan verődjön vissza az úttestre. Egy munkatársam lecsiszolta a fekete kupakszínezést és ment haza este. Naná, hogy feltűnt, mert olyan volt az út előtte, mintha a nap sütne. Rendőr leinti, fényszóróellenőrzés, 30000 csekk. Szóval óvatosan az ilyenolyan lámpabuherálásokkal
-
lujó55
őstag
Hilfe!
Ma azt mondták bárdinál, hogy Astra 1.4 Twinportba a legjobb az NGK 2262 ZFR5F-11 gyújtógyertya. Boschost akartam, de lebeszéltek róla. Megszívtam, vagy örüljek? Amúgy mennyinek kéne lenni a hézagnak? Olvastam 0.9-et és 1.1-et is. -
Calogero
addikt
Szervizkönyv is 4 évente, vagy 60e km-t ír gyertyacserére.
-
lujó55
őstag
az a gondom, hogy a dobozból kivéve 1.1-es az eredetileg beállított hézag. lehet belőle gond? vagy állítsak rajta? mit fogok tapasztalni ha nagyobb a hézag a kívánatosnál?
-
TasiA
senior tag
válasz lujó55 #18561 üzenetére
Valami nem kerek. Minden izzónak le van festve a vége, a tungsramnak is.
Amúgy nem véletlenül van lefestve feketére az izzó vége, ugyan is a lámpatestnek kell szétszórnia a fényt. Azzal, hogy a jó barát lekaparászta, előre is ki tudott "lépni" a fény mindenféle irányítottság nélkül telibe a a szembejövő irányába.
A Tungsramnak is le van zárva a vége és ahol a lefestés véget ér, onnan még plusszban van beszínezve az égő kékre egy kis darabon, amitől nem jobban, hanem rosszabbul látok, mivel fényáteresztő képessége a kék festéknek rosszabb, mint az áttetsző üvegfelületnek. Ráadásul a fekete aszfalton a kék fény amúgy is rosszabb, esőben meg pláne. Legalább is az én szemem nem szereti a kék fényt. Amúgy semmi más szerepe nincs az izzó kékre festésének, mint, hogy a sárga színt próbálják fehéríteni.Nem tudom, te mire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
FF23
senior tag
válasz lujó55 #18574 üzenetére
Le tudtak beszélni a gyáriról, ami hibátlanul ment 80 ezret?
Innen ki tudod keresni pontosan: FQR8LEU2 a gyári -BOSCH vagy GM néven az mindegy, ugyanaz
-Elektródatávolság: 0,90 mm
-ellenállás: 6 kOhm....Természetesen kiváló az NGK is, de minek kísérletezgetni, amikor az eredeti több, mint jó.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
TasiA
senior tag
Az én autóm pl nem szereti a gyári hézagot 1-ik gyertyánál sem. Tök mind 1 milyen márka. Kisebbre kell állítanom, akkor lesz jó. Ha gyárin hagyom, akkor egyenletes haladásnál, mondjuk 50-nél, ,1 picit rángat.
Ezzel a GM gyertyával meg úgy jártunk, hogy én mindig azt vettem a régi Vectrámba. Soha semmi bajom nem volt vele. Hagyományos 1 pólus. Aztán haver vett sajátjába 2 pólusút, és onnantól szarakodott a masina. Erőtlenebb let, alapjárat alacsony lett, sokat evett. Visszavitte , pénzt visszakapta, ugyan ott vett NGK-t és ahogy kicseréltük, minden helyre állt. Minden rendben volt amúgy a gyertyákkal, mind típusra, hőértékre,, számra, szokrát is adott szépen, szal értetlenül álltunk a dologgal szemben.
-
FF23
senior tag
szokrát is adott szépen
A hengerben, sűrítés közben nehezebben üt át, szóval kitekerve szikráztatva még nem 100%, hogy jó. Valamelyik hibás lehetett.
Imy -Nem vészes, főleg úgy, hogy ritkán kell cserélgetni.
Én ~104 ezret mentem el az elsőbeszerelésű gyertyával. Az kétpólusú (x14nz a motor).[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
lujó55
őstag
ja, most már értem mire gondoltál, a kép alapján minden világos! (csak az út nem, előtted)
abszolút igazad van, a kék színezéssel egy bizonyos sávban gyengébb a szórt fény. emelj a lámpa dőlésén.MINDENKI: köszi a gyertyás jótanácsot, asszem visszább veszem a hézagot arra ami most van a gyárin (kereken 1mm), bár egy kicsit elhasználódott, de semmi baja nincs, ugyanúgy jól húz vele a kocsi. mindenesetre mivel már meg van véve és vissza nem veszik, berakom és járok vele, de a régit sem dobom ki. igaz, hogy a nikkeltüske már "lekopott" de ha baj lenne simán visszarakom, amíg eljutok egy szervízig, ha beszarik az NGK
-
lujó55
őstag
Megajándékoztam a kocsit egy nagy fürdetéssel.
Alváz vegyszeres + motor vegyszeres + külső kézi mosás csillog villog! belső takarítás, porszívózás délután, mert nagyon izzadok. -
bambano
titán
válasz lujó55 #18591 üzenetére
mert aki törődik a kocsijával, az nem tenyészt benne Kohn féle taktushibákat.
az autómosókban pedig lezárt motorház tetővel szoktam autót mosni, a kocsit max. kézimosóban nyitogatják, de már megtanulták, hogy az enyémnél a motortérbe nem nyúlnak, mert letépem a kezüket és a hátukba szúromEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
válasz fero02 #18594 üzenetére
jaaa, így már értem
a Skoda 100 óta egy autómmal sincs semmi elektromos probléma, mondjuk az is marha aki a vizes motorra ráíndít.
Sorrend: bespriccelik olajoldó adalékkal, majd lemossák sterimobbal 55 fokon. Aztán lefújják valami fehér habbal, ugyanígy az alvázt is, majd azt is lefújják sterimobbal. Ezután sűrített levegővel kifúvatják az egészet csontszárazra. Ez 45 perc. Ezt követi a külső mosás, szárítás, meg kinek még mi kell. -
fero02
veterán
válasz lujó55 #18595 üzenetére
Hát igen, csak gondolom mint Te is tudod a Skoda 100 óta került jó néhány relé/szenzor és egyéb elektromos ketyere került a kocsikba.
A sterimob vízsugara/vízpermete pedig mindenhova bemegy, ezáltal nagyon nagy a beázás esélye is. Ezek a szir-szar elektronikák pedig nagyon érzékenyek. Most ha egy 2 ft-os kis szaros érzékelő bexarik, mert úgy beázik, h nem tud kiszáradni pl és folyton hibát jelez, akkor egy ilyen baj miatt félig kibontani a motort (meg ami rajta van), hogy hozzáférj és ki tudd cserélni...háááát
Jobb a békesség és ezért nem kell háborgatni a motorteret, csak ha muszáj vmi miatt.
-
Jofi81
őstag
G Astra generátoránál mennyire reális a 27 ezer forintos javítási költség? Tegnap reggel menet közben megadta magát, bár szerencsére haza tudtam vele jönni. Meg is csinálták délutánra, csak egy kicsit sokallom az összeget.
-
lujó55
őstag
válasz fero02 #18596 üzenetére
nos, nekem muszáj volt, mert úgy nézett ki a motortér, mintha felrobbant volna az olajteknő.
a nagyérzékenységű elektronikák műgyantába vannak ágyazva, ha szeretném se tudnám a diódákat piszkálni, víz se jut be. a gyújtáselosztó a régi skodámnél kalapácsos volt, azért nem indult, mert rövidzár állt be ha egy picit párásabb volt az idő. már a 601-es trabi motor elektronikája is IP67-es volt.
ami veszélyes lehet, az a fényszóró, de ha jól van zárva nincs gond. anyám yarisa olyan tiszta, mintha még új lenne. mondjuk nem is veri fel a vizet a kerék a motortérbe, mert van egy komolyabb padlólemez. ott a mosást csak a sós lé miatt kell elvégezni, de a motort nem szükséges, csak az alját.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen