Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz gban #33021 üzenetére

    Nekem úgy tűnik sikerült megmenteni még :) 12,65 gyújtás nélkül, 12,35 gyújtással, indításkor 11V alá esik éppen, kb 15x indítóztam vele, hogy megadja-e magát de nem. A töltés 14,5V-ot mutatott.

    A probléma most nem is az akku nálam hanem valami fogyasztó az autóban mint pl az elektromos ablak kapcsoló panelja ami nem kapcsol ki a gyújtás levétele és ajtó becsukása után. A belsőtér világítás igen de a kapcsolója két körös így ha az egyik jó attól a másik még vacakolhat.
    Multiméterrel bekapcsolt riasztóval ha be van dugva az elektromos ablakok biztosítéka akkor 0,2A-re esik le a fogyasztás, ha ki van húzva akkor 0,1-0,13 között ingadozik. Mennyi lenne az elfogadható érték? 1,5 hét alatt a kapcsoló kis izzói lemerítették az akkut :(

    Télre készülök én is: Total 5W40 olaj, Mann olajszűrő, -40-es szélvédőmosó :) A héten én már lecserélem a kerekeket.

    Akciós olajak vannak a tescoban, az 5W40-ből 5 liter 7e, a 10W40-ből 4 liter 4300. -40-es szélvédőmosó is csak 1200 5 liter, ráadásul akinél ez szempont: narancs illatú! ;]

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák