- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Bestbuy játékok
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
-
Skizz
addikt
Bvekibe csak Bveki ülések jók? C/Omega/akármi rögzítése más?
-
trassher
addikt
Köszi! Természetesen egy sokezer forintos termék koppintása de ennyiért úgy vagyok vele egy próbát megér. Mindjárt megyek az új vízhűtőmért, holnap be is kerül a kocsiba. És holnap érkeznek az insignia ablakmosó fúvókák, azok is holnap kerülnek be.
Következő állomás a motorháztető fóliázás majd a lökhárító javítás - fényezés. Lassan csak autó lesz belőle.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Attól jobban félek hogy szétbombázzák az autót debrecenben. Most is észrevettem hogy az anyósoldali ajtóra szépen rányitottak, majdnem tenyérnyi helyen behorpadva az ajtó. Komolyan nem tudom hogy csinálják mikor mindig seggel állok be a parkolóba. Végig a legszélső helyen álltam, azon az oldalon már csak járda van. Egyszer látnám meg ki ilyen ügyes, többet nem kéne autóba ülnie.
Mellesleg megjött a lapos tv is, JDeus márkában.
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
Én már nem is akarom megérteni ezeket az embereket csak egyszer meglátni hogy ki az. Ütnék olyat a fején hogy a talpa is kicsattan. Suzukin is azért nincs anyós ajtón díszléc mert parkolóban megálltam és elmentem venni egy farmert. Gyorsan vásárolok de mire visszaértem már olyat rányitottak hogy keresztben eltört a díszléc és már lógott.
A gyári hűtő elrepedt a műanyag részen és annyiba kerülne megjavíttatni mint amennyibe ez került.
w333: Sajnos tényleg sok a figyelmetlen, de inkább balf@sz ember aki nem tud vigyázni semmire. Debrecen autós szempontból számomra amúgy is kuriózum. A zöld lámpánál például átlag 3-4 másodperc mire az első ember elindul. 20 piros lámpából mértem le stopperrel majd átlagoltam. Tudom túl sok az időm.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
Van itt 1 utcányira egy H astra rendes 5 ajtós, meg van ültetve kicsit meg valami brutális felni van rajta. Én nem tudom mekkora, de a gumi nem látszik. Nem hogy peremes, hanem feljebb van már mint a gumi Elég komoly
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #39344 üzenetére
Ezt mondta mén is csak nem figyel B veknél kicsit másabb, több luk van. A műanyagod le van csúszva
-
w333
félisten
-
tibee77
őstag
Milyen esetekben kell hagyni a turbot lehülni alapjäratban?Azt gondolom, hogy egy hosszabb pälyäzäs utän majdhogynem kötelezö de mondjuk egy laza 20km utän melobol hazafele jövet (az utolso 5-6km az hegyi ut olyan 30fokos emelkedövel) is kellene hagyni alapjäratban egy kicsit leällitäs elött?(ältalänossägban mennyi ideig kell hagyni hülni?) A dizel amugy alapbol jobb hegymenetre ugye?
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #39365 üzenetére
Egyívű megfordulás is lehetett volna akár.
w333: Az itthoni netemmel ezt a videót megnézni lehetetlen.
Kickass: Akkor nem bennem van a hiba ha nem csak én látom így.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
-
Mr.QwErT
csendes tag
válasz Mikulásbá #39269 üzenetére
Hi tetszik a kulcstartó kb. 4-éve de 3 biztos, hogy vadászok ilyenre / autós bolt, márka szerviz, tesz,vat,aprolx, kulcsmásoló, piac stb. / de OPEL-est nem találtam még apósomnak is sikerült DACIA-t vadásznom gondolom te sem mostanában vásároltad ha mégis elárulod,hogy hol?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #39368 üzenetére
Tul misztifikalni szvsz nem kell. Ha erölteted akkor kell hüteni, de az nem függ össze az alapjarattal jaratassal feltetlen. En ha meghajtom, inkabb azt szoktam, hogy az utolso 1-2 km en ilyen max 2000 fordulat, az ut vegen az utolso par szaz meteren meg üresbe gurulok a kis utcaba ahol lakom (pont lejtös es ugye gondolom ha az alapjaraton meg hozzasegit egy 30-40km/h menetszel is joval hatekonyabb), utana betolatas az udvarba, annyi böven eleg kell legyen.
Palyan is azt szoktam ha meg kell allni mondjuk matricat venni, hogy az utolso 1-2 km t mar csak ilyen max 100 al teszem meg 6-ban, aztan a kanyarodo savba mar üresbe teszm ugy gurulok be. Ott meg egy fel percet jaratom. Szvsz ennyi.
Az meg mit jelent, hogy jobb a dizel? Dizel nyomatekosabb, kevesbe kell visszakapcsolni, de szvsz egy benzinmotorral szerpentinezni, kapcsolgatni ezerszer elvezetesebb.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #39377 üzenetére
Akartam írni, hogy ez mit is jelent (meg hogy a dízel hegyre (is) jobb), de inkább nem, nem kell a vita. De örülök, hogy te írtad be Nagyon jó a dízel jól fogyaszt hétköznapokra valószínűleg sokkal kényelmesebb mert kompaktabb a fordulatszám-tartomány + még ott a turbo is (más kérdés, hogy valószínűleg azért ezeknek a modern turbos dízeleknek sem feltétlen a legjobb ha lefulladásik városban 50-el 5-ösben mennek vele..), de azért azok a fránya gagyi versenyzők az összes valamiért mégis benzinnel megy
Egyébként épp egy tegnapi tapasztalat: én "csak" 116 lovat irányítok, képzelem milyen lehet mondjuk 200 vagy egy elegáns 400. Szóval tegnap pirosnál 2 hülyegyerek keménykedett egymással (nem velem), láttam, hogy itt "indulás" lesz gondoltam rám úgy sem figyelnek megnézzük. Indultam ahogy szoktam, csak picit dinamikusabban (kb 3000-3500 -ig pörgetve 1-esben), de nagyobb előnyt akartam úgyhogy ezen a ponton nem finomkodtam padlógáz felugrott 5000 -re és itt (tehát nem az elején indulásból, már gurulva) csikorgott a kerék és húzott oldalra a kormány Imádom.. csak lenne pénz, hogy ne számítana a fogyasztás. Meg akkor már mint írtam egy 200-400 lovas motor (ja persze szivikesz meg a másik kisbarátom csak nézett )
-
Skizz
addikt
válasz haddent #39378 üzenetére
Én minden körülmények között jobb szeretem a tádékat. Szerpentinezni is. Ahol pl. van egy változó geós turbó, meg jó áttételezés, ott aztán váltani se kell nagyon. Erre fele a szlovák oldalon, egom felé haladva van 1-2 szép kanyargós, emelkedős szakasz, hááát a veki a maga százegynehány lovával már küzd és biztos vagyok benne, hogy ezen nem segítene az 1.8 115 ló sem, max. egy 2 litres, aztán az meg már eszik is. Benyással akkor élvezet csapatni - ahogy te is mondtad -, ha nem kell számolgatni közben fejben, hogy mennyibe is került most ez a kövér gáz. Jómagam dízelbuzi vagyok, csak most épp nem úgy állok, hogy bármikor legyen pízem adagolót cserélni meg turbót felújítani, vagy fordítva. De ha az anyagiakon nem múlna, akkor nem tudnék elképzelni olyan helyzetet, mikor szívesebben ücsörögnék egy benzinesben. Kinek mi..
-
Declare
őstag
válasz haddent #39378 üzenetére
Azert azt sose felejsd el, hogy egy loerö adat önmagaban semmit nem er. Loerö/nyomatek/suly. Igy all össze a kep.
Dizel az praktikum nekem, semmi mas. A nyomatek az nagyon jo, de az nem csak a dizeltöl függ, sokkal inkabb a turbotol.
(#39379) Skizz Ha a penz nem szamitana, minek ülnel dizelbe? Turbo benzin ugyan ugy huz, annyi, hogy nem 2000 en hanem 2500-3000 en. Cserebe tovabb pörög, szebb a hangja es amikor tankolsz a tiszta benzingözt tudod beszivni (imadom ) , raadasul joval kevesbe szennyezed a környezeted.
Viszont a nyomatekrol en sem akarnek mar lemondani. Meg most is felsirok estenkent, miutan multkor vezettem egy 320i bmw-t....tenyleg ugy alltam hozza hogy waaaaaaaaaa,huuuuuuuuu na ez a sor6 aztan huuuu. Aztan utana ugy szalltam ki, hogy ennyi? Erzesre semmi. 10-11 l/100km cserebe brutal gyönyörü hangot kapsz aztan vegeztünk. Pedig asszem 2s hamarabb van 100 on, mint az astram, de nem erzed hogy huzna....szepen lead egy allando teljesitmenyt 3000-5000 ig, de nem nyom az ülesbe es ez eleg kiabrandito volt
csak a turbo benzin csak aztan azt tankold is, meg ha elromlik, akkor szereltesd is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Na meg akkor megszolak titeket kepekkel a mosas, waxolas utan igazabol, nem volt energiam mar jobb kepeket csinalni, mire vegeztem mindennel
A procedura: mosas, törles, Autoglym SRP (karc eltavolito) kenes, polirozas, Autoglym EGP (vedöreteg) kenes, polirozas, Autoglym ablak polir (kosz eltavolito) kenes, polirozas, porszivozas, telo töltö/tarto beszereles.
Az oldalrol/hatulrol az masnap 100 km utan keszült, de tök jol latszik a tükrös vedöreteg
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz haddent #39378 üzenetére
Ez jó, gondolom néztek
Nagyjából én is így indulok, annyi különbséggel, hogy 3000 felett túráztatom és olyan 3000-3200 között engedem rá a kuplungot (ott már bőven megvan a teljes 400NM, úgyhogy durván hátbavág), aztán 7000-ig nincs megállás, egy gond van, hideg van és még nem tapad be a nyári gumi rendesen. Most hétvégén, 20-22 fokban majd megint rápróbálok, talán sikerül a gyári 5.9 közelében végezni 0-100-on.
Cserébe persze fogyaszt, de ez szerencsére jelenleg nem kell, hogy érdekeljen. Mert amúgy nem produkálnék vigyorogva 15.4-es fogyasztást egy Budaörs-Sukoró távon autópályán.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
Sokszor hülyül a prohardveres, hogy tul nagy es nem tölti fel....azzal szorakozni, meg hogy csökkentsem a felbontast....a masik, meg hogy ezt a one drivot akartam kiprobalni, de ugy nez ki nem megy
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz haddent #39378 üzenetére
Alacsony fordulaton a kettőstömegű megy szét. Mondjuk nálunk a 2.2-es dízelen változó geo-s turbóval 1500-on jön meg a 300Nm és 3500-ig szinte vízszintes a grafikon. Ott éri el a maximális 110 lót. Ilyen 3 tonnák meg sem kottyannak neki. Üresen pedig durván nincs ellenfél, pedig úgy is 1.8 tonna.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Vedro
tag
Sziasztok, esetleg valaki tudna segíteni, hogy Astra F '96 F18-as váltóba csapágyakat honnan lehet itthon venni. Köszi előre is
u.i.: Isuzu Dieseles
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
-
Declare
őstag
válasz deicide #39390 üzenetére
Gondolom, hogy hozzanöl az ember szivehez, ha jo a kocsi, hiaba szebb, jobb az uj. Picit nekem is ez van, föleg miota nem szivat a lampaval pont ezert probalom is szepen a gondjat viselni
Azert jöhetne majd egy ket tavaszi kep az opc röl
(#39391) vebbful: Ez igy van. Tevhit az, ahogy sokan hasznaljak a dizelt, 1000 fordulaton.....en ilyen 1500-1600 max varosban 60 al, ha picit lejt vagy egyenes az ut, akkor hasznalom 4-ben egyebkent 3. De szerintem nem kell nagy autos erzek, hogy hallani a motoron, ha erölködik Padlozas az 2000 felett
-
trassher
addikt
válasz Declare #39389 üzenetére
Ugye hogy működik? Nagyon szép lett.
G astráról valaki vette már le az ablaktörlő kart? Az egyik lejött de a belső meg se moccan. Lassan 15 perce áll a wd40-ben de semmi. Cserébe eltörtem a takaróját és már a flexet is előhoztam a garázsból. Ilyen fos szerkezetet még nem láttam. Suzukin van egy 50 filléres gumidugó az anyán és csókolom. 19 éves autóról 2 ujjal levettem.
Redmi Note 7
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #39391 üzenetére
De ez meg van csipolva?
-
haddent
addikt
Declare én nemtom hány tonna volt az a bömös, meg hogy meddig pörgetted de hát nem igaz már hogy nem préselt egyátalán Egyébként gyönyörű lett az autód Én holnap viszem polírozni, áll-leejtést ígértek nekem ,mert hogy fehér
deicide néztek hát.. nagyon alábecsülik az Opelt rengetegen a sok fos [..inkáb nem írom ki én nem sértem meg senkit ..] -sal. 3000 -en adod rá? Szerintem nekem kipörög olyankor majd megpróbálom. Nem egy csúcs gumi de ahogy írtad 3000 körül még nekem is, hát még neked OPC -vel, elég jól húz már.
Én most így megyek szinte végig, volt benne pici pálya, és így már 500 km fölött vagyok teli tankkal és még csak most kezd villogni. Teljesen jó.. -
AMD Power
titán
válasz trassher #39361 üzenetére
Engem itt a meló hely mellett törtek meg nem kicsit egyszer. Úgy belém "jöttek" elölről ,hogy leszakadt a rendszám táblám stb.... és persze otthon vettem észre másnap ,hogy mi történt. Még szerencse ,hogy visszajöttem és megvolt a rendszámtábla.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #39399 üzenetére
Nekem ezért van átfúrva - csavarozva elöl - hátul.
Most húsvét előti szombaton várom a gyereket, beszáll az előttem lévő, elindul, tolat, nézem, fékezés nélkül belém tolat.
Meg sem állt volna, de bent ültem, és dudáltam ezerrel.
Látszott, direkt volt, nem forog ő hogy mehet-e még, ott a vonóhorga, majd megállítja azautót ha nincs hely.
Kiszállt, nézi, ondja, nincs semmi szerencsére.
Ha keretben lenne a rendszámom, tuti tört volna a keret.
Szóval üvöltöztem vele még egy sort, eleve látszott, hogy félig már részeg volt, aztán elment.
Akkor döntöttem úgy hogy kifúrom, amikor elhagytam az elsőt, sokba is került, meg mondták, csak egyszer pótolják, utána rendszám-csere, az meg mindenfelé bejelentős, új forgalmi, stb.
De a hátsót is megéri kifúrni, egyszer csukom le a csomagtartó, erre félig lebillen a rendszám - ott is el volt már fáradva a keret. Jó hogy pont észrevettem.
Az első rendszám cseréje pár éve volt, de már olyan görbe a sok gyökértől, hogy a határon nézték erősen, és a rendszám-felismerő sem mindig olvassa bePostázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Facebook és Messenger
- Honor 90 - modellalkat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Apple notebookok
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen