- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- Call of Duty: Black Ops 6
- Le Mans Ultimate
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Na beirtam a kis excelembe a tankolos dolgokat.
Odafele 520 km 104km/h atlag, ahol lehetett padlo. BC szerint 6,7, szamolva 6,9l/100 (3-4 megallas)
Visszafele 5,6 l/100 BC szerint, 5,5 tankolas szerint 105 km/h atlag klimaval. Altalaban 140 tempomat. (1 megallas)
Nagyon elegedett vagyok es mennyire durva, hogy egyenletes haladassal ugyan ott voltam kb idöben, mint amikor toltam neki. (jo nyilvan most 100% ig nem lehet összehasonlitani, a forgalom miatt, de nagyjabol igaz)
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #42752 üzenetére
Apám már rég ezt mondja - nem fogja neki tolni a Balaton felé, mert a sok gáz - lassítás megdobja a fogyasztást, és 5 perccel érne oda hamarabb.
Én meg azt mondom, ha nyomom, a komfort miatt nyomom, vagyis hogy ne döcögjek már egy kamion mögött, de nem feltétlenül nyomom, csak ha úgy kényelmesebb a haladás szempontjából.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz etejedu #42751 üzenetére
Nah ez tök király. Főleg ha valóban olyan jól átnézik mint írják. Nekem mondjuk "könnyű" mert az egyik haverom az Opelnél dolgozik , így hozzá bármikor vihetném én is ilyen bevizsgálásra a kiszemelt gépet.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
Ez volt a celom amugy, hogy megnezzem mennyit nyerek idöben es mennyit bukom a benyan, ugyan azon az uton, ha tolom, vagy ha eco modban autozom.
Ez nem sikerült tökeletesen, de azert az latszik, hogy egy-egy 5-10 perces megallassal sokkal többet bukik az ember, mint amennyit a nagyobb sebesseggel lehet nyerni. Üzemanyagban meg megint csak.
Ha a szabalyokat betartva (epitkezesek 80, palya fonodasok 120-100, nagyvarosok elkerülö szakaszai 100-120) haladok, a legtöbb üzemanyag többlet nem arra megy el, hogy tartja a kocsi mondjuk a 180 at, hanem hogy lassit 130 ra, gyorsit vissza....
Ahhoz hogy jelentösebbet lehessen nyerni idöben kellene egy 3 literes dizel
Meg azert az sem mind1, hogy 180 al jobban kell figyelni, koncentralni....140 tempomatnal zene aztan csak utazik az ember mondjuk 180 utan, 130 ra belöni a tempomatot olyan erzes, mintha megallna az idö es nem haladna semmit
-
etejedu
őstag
válasz AMD Power #42754 üzenetére
Felhivtak. Elmondtam hogy a saját opelemet kéne átnézni.
Arra nem érvényes ez az összeg. WTF?
Lehet hogy gyengeelméjű vagyok de hol ebben a logika?
Trükköznöm kellene hogy viszek egy kamuvásárlót?
Milyen myopel szolgáltatás az ahol a márkatulajdonos hátrányban van azzal szemben aki csak feltételesen vásárol egy használt opelt?
Milyen előnye van ebből az Opel szervíznek úgy hogy ráadásul nem is tőlük vennék az autót?
Esetleg rejtett kisbetűs kötelezettségek elkerülték a figyelmem? -
Declare
őstag
válasz etejedu #42756 üzenetére
Markaszervizek mind ilyenek, oda en csak addig vinnem a kocsim, amig garis, aztan keresnek egy jo szakszervizt es ennyi.
Miert az pl milyen, hogy ha uj elöfizetö vagy pl egy tv szolgaltatonal, vagy mobil szolgaltatonal, kapsz egy rakat ajandekot, meg kedvezmenyt. Ha csak meghosszabitod, akkor meg semmi nincs. Ilyen dolog ez a marketing
Nekünk ismerösünk par eve mondta, hogy a hüsegidö lejarta utan ne hosszabitsunk, hanem mondjuk le az elöfizetest, kössük ujra es kaptunk egy ajandek wifi routert. Ha hosszabitottunk volna, akkor semmi.
-
sasa58
tag
válasz Declare #42752 üzenetére
Bocs, lehet, hogy én vagyok a hülye, de ezt nem nagyon értem, a megállásokat a BC nem számítja be az átlagsebességbe (legfeljebb az ahhoz tartozó lassítást, megállást és újra indulást, gyorsítást)! A fogyasztásod odafelé max azért lehetett több, mert sokat gyorsítottál - lassítottál, ahogy írtad "toltad neki".
-
gerisz23
őstag
Sziasztok!Úgy néz ki sokáig állt a corsa amit vettem,a vezérműtengely felpikkelyesedett,ment bele 300km,a szerelő azt mondja hogy már kezd visszafényesedni.Lehet hogy csere lesz a vége,még teszteli pár napig aztán meglátjuk.Indulásnál sokszor rosszalkodtak a hidrotőkék,az alsókat kicserélte,meg egy himbát is ,mert azt meg kapott a vezérműtengelytől.
Kérdésem nagyjából mennyibe fog kerülni a vezérműtengely cseréje (nagyságrendileg).Gondolom ilyenkor nem csak azt cserélik (szimering stb).
Ha nem jön elő újra a hiba akkor marad a tengely-egyelőre.vszleg amint tudom a láncot is cseréltettem,hátha annak se tett jót hogy kb 1 évig állt a masina.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz sasa58 #42758 üzenetére
Kb ugyanannyi idö volt az ut, mind kettö esetben, csak egyszer nyomtam neki, de megalltam többször, a masik esetben meg egyenletes mentem kb megallas nelkül.
Az atlagsebesseg pedig ugy zuhan egy egy kiallasnal mint a huzat (amit irsz a lassitasz, parkoloba gurulsz, kigurulsz, gyorsitasz). Menetidöben pedig meint csak jelentös
A fogyi meg egyertelmü, nyilvan
(#42759) F_Gergely Ez lehet. Ismerös rendezett mindent, aki T nel dolgozik, akkor biztos ezert tudott ügyeskedni.
-
etejedu
őstag
válasz AMD Power #42762 üzenetére
Igen néztem őket is köszi.
Még teszek egy próbát személyesen vmelyik szervínél. Viszek egy vevőt.
Fontos lenne belekukkantani a kocsi elektronikai rendszerébe is. Volt egyszer egy durva lerobbanás. Mint a filmekben: elszált minden kijelző, hol indexelt hol villogtatott. Mutatók kiakadtak.. majdbeszartam. Aztán mikor leálltam vele, nem indult csak csattant az öninditó és vagy 3x4x hosszan dudált . Ezt minden inditásnál eljátszotta. Nagy nehezen lábon opelszervíz. Oka: nemtudhassuk.
Csere: valami gyárihasonló de nem az + égőt raktak a kormányhoz lentről felvezetve mint valami sufnituning. Inditásnál felvillant. Aztán leszerelte az ismerős szervizes. Azóta nincs ilyen gond csak néha nehezen indít( régen is csinálta) -
AMD Power
titán
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42766 üzenetére
15 éves, de lassan már tényleg minden ki lesz cserélve, de mikor vettem át lett nézve fel lett emelve csápossal, és fel lett rakva fékpadra is, a futóművet ott ellenőrizték, mondták hogy a lengéscsillapítók nagyon jók, szinte hibátlan értékeket dobott a gép. Dehát eltelt másfél év meg belement huszonvalahányezer km.
A lengéscsillapítót nem én vettem észre hanem a szerelőm szólt, annyit tapasztaltam hogy kanyarban lehet érezni hogy tolja az elejét, illetve kanyarodásnál kopog néha az első tengely. A toronycsapágy szembetűnő az egyszerűen feljött a helyéről -
w333
félisten
válasz F_Gergely #42765 üzenetére
Szerintem nagyon jó ...
Én most vettem hátra 2 db. Monroe Sport gázos lengéscsillapítót, (kicsit elegem lett a hajó effektusból) elvileg ezek nagyon kemények, kb. 2-3 hét múlva lesznek beszerelve és majd mondok róla véleményt, a 22 éves gyári lengéscsillapítótól amiből már kicsit szivárog az olaj biztosan jobb lesz
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
Néztem én is sportot, de igy is macerás nekem leállni a kertbe, ha még leültetem a kocsit felakadok
Elsőt kéne csak cserélni, de én meg úgy vagyok vele akkor egyszerűbb lenne a hátsót is cserélni és akkor egyfüst alatt megvan mindegyik. Igazából azt sem tudom mi a különbség a gagyi vagy a jobb között, azt se nagyon tudom lengéscsillapítóban mi számít jónak, de a monroe név megmaradt bennem rally-s játékokból onnan gondoltam hogy rossz nem lehet -
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #42765 üzenetére
Hátsó gátlóim nekem sem "jók". Én mondjuk úgy vettem meg a kocsit. De a mai napig nem tapasztalok vele semmi - igy addig marad úgy ahogy van. Monroe , biztos nem rossz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #42769 üzenetére
Monroe nagyon jó ... és csak is gázosat vegyél belőle
Én ezt vettem Link hátra, GT és GSi alá ajánlott !
Nálam kb. 1-2 éve volt cserélve komplett első + hátsó futómű (viszont lengéscsillapítókat nem cseréltek) érzésre az első lengéscsillapítók jónak tűnnek (ugye segít rajta a motor súlya is) de hátul olyan mint egy hajó, nagyobb sebességnél rossz úton pl. már érzem mintha kicsit farolna ki a hátulja
Szóval most kb. minden ki lesz rajta cserélve már majdnem minden alkatrész itthon van (féktárcsák, fékbetétek, lengéscsillapítók, NGK V-line gyertyák, km óra spirál, szelepfedél tömítés) illetve most várom a Cromaxtól a visszajelzést (a hátsó fékbetétek és hátsó szillentek) hogy mikor mehetek értük
Szerk.
Szóval most a G Astra vásárlást egy kicsit halasztom illetve min 1.8 vagy 2.0i benzines kéne belőle (1.6i nekem kicsit kevés, de lehet elég lenne)
Tehát mivel a Vectra nagyon szép állapotban van illetve sehol sem rohad, úgy vagyok vele hogy ismerem az autót és inkább mindent kicserélek rajta és tudom hogy jó, mint sem hogy belenyúlja valami zsákbamacskába, szóval még kapni fog egy sötétítést + távirányítót a centrálzárnak (2-3 évig még elgurulok vele) aztán majd jöhet valami más
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
Par uj info a K Astrarol [link]
Nemet autobild, de vannak kepek, video az uj LED vilagitasrol, ártábla. 1,6 os 136 lovas lesz a legerösebb dizele 7,5-8 millatol ez azert eeeerdekes
Viszont ha jol ertelmezem, a legolcsobb egy turbo nelküli 1,4 es benzin, 100 loval, 5 millaert.
A LEDröl a video ez brutal jooooo
Na meg egy official video release [link]
[ Szerkesztve ]
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Szeretnék egy kis segítség.
2005-ös Merivám-ban nem szól a duda. Néha szólt, most már egyáltalán nem. Nálam jobban hozzáértők szerint lehet csak kontakthiba, meg kellene mozgatni csak a vezetéket egy kicsit a dudánál, helyreilleszteni. Hol találom a dudát? -
trassher
addikt
Ma elkészült a mágnestekercsem. Beszerelték, klíma feltölt, kapcsol, megy, királyul fújja a hideget. Ahogy nőtt a nyomás megcsúszott a kupplung. Nem tudni még hogy mi a baja mert 5-ig voltam nyitva így visszafejtették a gázt és most megint üres. Létezik hogy nem elég erős a tekercs és emiatt csúszik meg?
F_Gergely: Ez már szett. Monroe-tól jobbat nem igen fogsz találni normál felhasználásra. Nekünk a suzukiban hátul olyanok vannak, bőven megérte az árát. Mondjuk beszerzési áron kaptam meg, úgy pláne.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
AMD Power
Fehér F Astra, Huf rendszám, kopasz sofőr ... Auchan lámpánál Szentendrei út kereszteződésnél, ez csak te lehettél, vészvillogót nyomtam, láttál ?
Szerk.
Cromax eladók és kiszolgálás, le a kalappal ez igen, őket lehet nevezni eladóknak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
Mi voltunk. Egy szemüveges szőke hajú kislányt láttam az autóban! Meg persze a vészvillogót .... mondom az Asszonynak ez nekünk szól! Bár hirtelen nem tudtam hova tenni a dolgot. Azt rájöttem ,ez biztos egy PH Opeles barátom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz AMD Power #42778 üzenetére
Ennyi igen ... a gyerek nagyon nézett hátrafelé, mondtam neki hogy egy ismerős a fórumról, egyből felismertem az autót a visszapillantóból, a HUF rendszám és ilyen szép állapotú F Astra sem mindennapi látvány
Ilyenek az Opelesek, lámpánál felismerik egymást sőt néha köszönnek is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
deicide
veterán
Hát, ha épp ráérek, megyek szívesen.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
haddent
addikt
Jó hány ennyi erővel valószínűleg olyan 70 körül lehet ötösben a legoptimálisabb, mert halad, könnyen tartja, nem akkor a légellenállás ereje stb... Azért nem kell belehülyülni se szerintem, meghát megvan az öröme annak is hogy érzed hogy tud menni és megnyomod. Ha kerül 200Ft -ba egy fröccs hát kerül, ez a hobbi
Declare 1.4 100 ló 5 milla tök jó
AMD Power én is jönnék ha nem gond / "újoncság" (bár már fél év. na meg 20 ezer km ) sem gond
Egy kis random tanács önjelölt "autófényezőknek": szóval úgy indult, hogy volt egy jó 10 centi hosszú, több mili széles és több mili mély kard a hátsó műanyag lökösben. Aki csak látásból is ismer akár innen tudja hogy egy porszemtől is szétvág az ideg nem egy ilyentől, szóval akkor az én módszerem a javításra:
Hát ez elég nagy és komoly sérülés, ezt szépen nem lehet, csak teljesen elem festéssel, úgyhogy ez lett a vége. De előszőr szintezés: a kiálló kis "dombokat" durva smirglivel le, addig, hogy kifelé már nem áll semmi, csak hiányzik az anyag vagyis "völgy" van. Alaposan kitisztít, majd most kapaszkodjatok nem vicc, LOCTITE pillanatragasztóval feltölt. Egy kis sérülés is sok idő hát még egy ekkora. Minimum 5 töltögetés. Ki fog folyni, most domb lesz a völgyből stb.. Nem baj, az a jó. Ha semmi "völgy" nincs, akkor teljesen szintbe csiszolás. Eleinte mehet durvával, de a végén 1200 végül 2000 -es papírrral kell befejezni, olyan legyen a műanyag tapintása mint az üvegé annyira sík. Ha ez megvan, akkor kemény/sűrű polírpasztát a 2000 -es papírra, és a 2000 -es papírral körköres bedörzsölni, szárad, letöröl mintha polír lenne rendesen.
Jöhet a festés, sok réteg, lassan, még több réteg. Sok réteg lakk. Utolsó rétegek közt mehet 1-1 polírozás kézzel a pasztával. Ha minden kész és csontszáraz akkor megint 2000 -es papírral a polírpasztát bedolgozni minimum 2-3x, száradni, letörölni. Ezután megint babapopsi-üveg simaságú és tapintású de már fényezett a cucc. Innen kedv igény és felszerelés szerint lehet még vele mojolni, ennél jobbat egyelőre nem tudok. De már nem matt, szép sima, és hibátlan, csak hát nem az a "zománcos" feeling mint a gyári. -
_seth_
veterán
Valeo vagy Nissens hűtőradiátort érdemesebb venni?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
n0rbert0
senior tag
Sziasztok!
Opel F Astra 1.4 16V (motorkód azt hiszem X14XE) autónál a km óra összejátszik valamilyen úton-módon a motorvezérlő elektronikával?
-
n0rbert0
senior tag
Szerintem igen, megpróbálom leírni röviden miért gondolom ezt.
Munkába menet, útközben egyszer csak a km óra nem mutatott semmit és a kocsi leállt (mintha kulccsal leállítottam volna és csak gyújtást adtam volna rá) és csak akkor indult újra amikor a kulcsot alaphelyzetbe fordítottam majd indítóztam. Innentől kezdve soha többé nem mért az óra, de a fordulatszám mérő működött.
Ezután állandóan azt produkálta, hogy ha lassítottam 90->40-30ra vagy 50->30-raElvittem szerelőhöz aki azt mondta, hogy tuti a spirál, vettem újat, kicserélte de az óra ugyan úgy nem mért. Ezután azt mondta, hogy biztos megszorult az óra (később kiderült, hogy valószínűleg igen), ezért vettem egy bontott órát, amit kicserélt a szerelő, de az óra továbbra sem működött. Ekkor azt állapította meg, hogy a spirál hajtása (ami a váltóból kijön fogaskerekes cucc) is tönkre ment, mivel az eredeti óra megszorulhatott korábban így a spirál nem tudott forogni, de a fogaskerék meg próbált volna és az ledarálta magát...
Na most elértünk egy olyan állapotot, ahol a bontott óra már mutatott sebességet, de sajnos nagyon hangosan kattogott, ami nagyon idegesítő volt ezért kikötöttem a spirált. Sajnos ebben az állapotában nem teszteltem, hogy a leállás jelentkezik-e lassításkor...
Valakinek esetleg van ötlete, hogy az óra nem működése és a leállás között van-e kapcsolat?
Én gyanítom, hogy igen. Gyanús, hogy egyszerre jelentkezett a két probléma. -
#TOTTI
őstag
Sziasztok!
5 év után újra vissza álltam Opelre, újra GTC-re!
Mondhatni újszerű példány, 41632 km-errel. Szinte új beltérrel, Háztól vásárolva, női orvos/egyetemi tanár tulajtól, vezetett szervizkönyvvel (2 bejegyzés)
A sok-sok nepperhulladék után felüdülés volt, pedig már kezdték elvenni a kedvem, amíg ezt meg nem találtam. Sajnos mind a négy sarka minimálisan meg van jelölve, ill az jobb első koptató hiányzik, cserébe garázsban volt tartva, nap nem szívta. Fényezése olyan mint ha szalonból hoztam volna. 350 km-ert tettem meg vele próbaképpen, tökéletesen üzemel.[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Nem szabadott ott hagyni ilyen autó nagyon kevés van a piacon, 77 km-es próbakör, a vételár megmutatás után, illetve eredetiségvizsga és teljes átvizsgálás Opel szervizben. Lekopogom eddig nem bántam meg, bár az ára a felső szegmensben volt a piaci árakat tekintve, de nem tervezem eladni.
-
w333
félisten
válasz n0rbert0 #42794 üzenetére
Hát nem tudom ... én Vectra C20NE most cseréltem a km. órát (természetesen használtat vettem) bekötöttem és ugyan úgy működik mint a régi annyi különbséggel hogy ezen már működik a megtett km számláló (alul amit lehet nullázni) és a felső is, míg a réginél ez a km számláló kiakadt megállt magától
Szóval szerintem semmi köze nincs hozzá ott valami más gond lesz, a kattogást pedig a km óra spirál csinálja ... biztosan megfelelőt vettél hozzá ? illetve a km óra hátulja amire rácsatlakozik a spirál az nincs elkopva ? vagy normálisan csatlakoztatva van ? a spirál vége ami az órához csatlakozik erősen ajánlott gépzsírral bekenni, pontosan ezt a részét !
Munkába menet, útközben egyszer csak a km óra nem mutatott semmit és a kocsi leállt (mintha kulccsal leállítottam volna és csak gyújtást adtam volna rá
Én arra tippelnék hogy a kormányborítás alatt lelazult a gyújtáselektronika (kulcselektronika) egyik kis vezetéke és emiatt csinálta
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen