-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Borokafa #49799 üzenetére
akkor én mit mondjak az 1.0-ás yarissal?
ma hajtottam a céges vivarot 2lityis cdti, besírtam, annyira hiányzott már a turbós nyomaték, pedig gyenge egy motor, de ahogy egy turbós dízel húz, az kell!(az enyém 1 hónapja van szétszedve, remélem mostmár hétvégén visszakerül a motortérbe és remélem jó is lesz!)
(#49798) F_Gergely : bmw-be is van 1,6os szívó benzin motor, audiban meg mégkisebb, azoktól egy bálna 3 japán halászhajót húzva is jobban gyorsul. nekem a c vectra kombi 1600+volt, és ment mint a bolond, de egy omega még nagyobb, már szinte feleslegesen nagy, így egy nagy benzines motorral, vagy egy dízellel is üzemanyag temető, ahhoz a kasztni megindításához kell a kraft. lendületből persze megy, de pl a nagy amcsi verdákban sem tudnám magam elképzelni, az omega is ilyen számomra.....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #49800 üzenetére
Akkor megnyugtatlak mert az asszony jol latja. Benzintemeto, vagy epp gazolaj. Mondom, iszonyat draga hozza minden (B2rol beszelunk 2001-2003 kozotti evjaratok) vagy egyaltalan nemnis kapsz hozza alkatreszt. Viszont ha jo es megy, mindent el tud veled felejtetni. Egyebkent nem nehezebb a kasztni mas autoknal nekem a vectra is 1500 kg az onsulya. Omegak nagyon mennek, foleg ha chippelva van... ha lepadlozod meg 50nel is keresztbe tud neked fordulni. En azt szerettem benne (tul azon hogy megy es nagy, kenyelmes es full extra) hogy iszonyatosan jol megcsinaltak a szigeteleset. Szerelni horror, de szinte semmi menetzaja nincs. Belulrol amugy ocsmanynak tartom mint ahogy a tobbi vele megegyezo evjaratu opelt (c vectra, signum) a B1 belseje viszont szep. Hatul szintezo allithato felfuggesztes meg hab a tortan, bar az volt b vectrara is
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49795 üzenetére
Most raneztem, a 2000-2001 es evjarat körül az omega legcombosabb valtozata a 3.2 V6 - 218 lo
BMW 2000 evjarat:
530i - 231lo , 535i - 245lo, 540i - 286lo, M5 - 400lo
csak ha mar a horol, meg a hotolorol beszelgettünk
sorry az offert, de az altalanositast nem szeretem nekem is Astram van meg decidenek is....valahogy a kettö megsem ugyan az
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #49804 üzenetére
igen, ezért mondtam, hogy az omegát nem versenylónak tervezték, így alulmotorizált prémium márkákkal összevetni felesleges, azok is tudnak menni, ha olyan motor van bennük, pl a 2,5td sor6 motor a bmw-kben is ugyanígy megvan(ugyanaz a blokk).
egyszer régen az egyik tanárunk 7es bmw-ében ültünk diákok élményautózáson, asszem valami 4literes 12 hengeres rettenet volt valami kétszázpár lóval, úgy gyorsult, hogy a fejünk majd leesett, pedig a sofőrön túl még voltunk 7en a kocsiban! na az német technika volt, pedig a 7es is 2 tonna körül van, nagy budi, a motor benne akkora volt hosszában, mint egy általános iskolás gyerek!
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #49804 üzenetére
Azért az M-es bömös kicsit más tészta
Nekem volt omegám, jól megy a súlyt nem igazán értem mert 1500 kg sose éreztem alulmotorizáltnak, ellentétben az olyan autókkal amikben van 1,4-1,6-1,8-as motor.
Én szerettem az omegát bár kombi fétisem van, abból csak sedan, kombi sose tetszett. Nagy, tágas, és jól megy. Jól megy egy alfa is vagy egy saab de nekem azok beltérre nagyon szűkek. -
HoaryFox
Topikgazda
No, mivel régen írtam, ezért most felteszek egy 100ezer forintos kérdést
Miért tekert ma elég sokat az önindító hidegindításkor?
a) hideg van
b) akkumulátor vagy önindító
c) öreg az autó
d) most fordult csak elő, ne foglalkozz veleA paraméterek: Astra F C14NZ, elvileg jó akksi, kb. 4 napot állt, kéthetente van min. 100 km folyamatos országút
Üdv!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49806 üzenetére
"Sokat is eszik de megy mint allat. BMW, Audi maga evjarataban ezeket ugy tolja le mint hokotro a havat." erre irtunk . A legcombosabb omega a felsorolt kategoriatarsak motorpalettajanak elsö felet megfogja, mondjuk igy.
Az M bmw, ugyan ugy szeria, utcai auto, de az amugy is csak hab volt a tortan, a felsorolasbanettöl meg lehet jo, szerethetö es biztosan jol is megy....csak azert kezeljük helyen a dolgokat....ha valami peugeottal vagy vw vel peldaloztal volna, szerintem nem szolok semmit, de egy bmw-s beszolas mellett nem tudok szo nelkül elmenni
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #49807 üzenetére
Mit jelent a sok?
a, hideg van...mennyire hideg? kökemeny minuszok nincsenek, de ha minden ugy müködik ahogy kell, egy 1.4 motor -10 ben sem tekerhet szvsz sokat.
b, akku/önindito siman lehet
c, egy öreg auto, ha patent rajta minden, ugyan ugy kell, hogy induljon, mint egy nem öreg
d, ha most fordult elö leöször, valoban ne kövess el harakirit , de azert jol teszed, hogy foglalkoztat a dolog es utanna jarsz
Meg estleg lehet rossz minösegü üzemanyag.
Ettöl függetlenül egy jo minösegü, automata akkutölöt erdemes beszerezni, amit ratol neha az ember. Az szulfatlanitja es kaban tartja az akkut. A kocsi az mindig maxal tölti szegenyt, ami nem tesz jot.
Nekem ez a CTEK nagyon bejött. Kicsi, könnyü, a komfort csatikkal pedig gyerekjatek radugni a kocsit töltöre. Szerintem egy ilyen alap tartozek egy autosnak es akkor az akku nem fog beszivatni
-
Petyyyyy
addikt
válasz HoaryFox #49807 üzenetére
Ma reggel nekem is egy hangyabokányival tovább tartott az indítás. Állt vagy egy hetet.
Teljesen össze vagyok zavarodva a fogalmakkal - én hülye. A hozzája értő szerelőbácsi aszonta, hogy hiányzik a trafó. Ezért nem kap elég naftát a jobb oldali fényszóróm. Cseredarab-vadászat indul.
Ezek fényében a lámpatest hátulján figyelő fekete kis doboz a gyújtó lesz. De most már aztán mindegy.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
válasz HoaryFox #49811 üzenetére
Az is megoldás. Nekem is most egy olyan akksi van, amit bébiszittelni kell. Túlélt 2 éve egy kiszáradást, már 8 éves, de még megy Este ha sok járás után leállok, majd pár perc múlva rámérek, 12,3V ami reggelre lemegy 12-re. Figyelni kell, aztán ha az állások után 12 alatt van, akkor lelkiekben fel kell készülni a cserére.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #49808 üzenetére
wv tud menni főleg ha valami sleeper verda azt van benne 4000+ köbcenti
De pályán peugeot-os már szívatott meg 608-as franc gondolta hogy tud menni 160-nál úgy otthagyott mint a szar pedig 180-ig toltam neki de utána hagytam hagy menjen... Álmomban nem gondoltam volna. -
gzbotii
veterán
Nekem kb 3-4mp teker. Az jónak vagy rossznak számít?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Gergely
őstag
-
trassher
addikt
Reggel leadtam az autót a pilkingtonnál. Fél 4-re mehetek érte.
Redmi Note 7
-
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #49821 üzenetére
nekem csak a kuplungot mondták hogy benyomva indítsak mert akkor a váltót könnyebben forgatja meg.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #49822 üzenetére
ha a kuplungot benyomod, akkor pont nem forgatja a váltót.....szerintem......
(#49821) mohabá 007: normál esetben egyiket sem nyomva kellene klikkre indítani, nálam a fos motorral, már mindent tapostam, de akkor sem indult hamarabb, pl a sprinter meg nem is indít, ha a kuplungot nem nyomom ki! ez miatt meg biztonsági szempontból(véletlen nincs-e sebességben) én a kuplungot ki szoktam nyomni!
[ Szerkesztve ]
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Declare #49812 üzenetére
Hát a szokásos 2-3 tekerés helyett ma vagy 7- tekerés alatt indult csak be. De ha már mentem vele, leállítom és utána megint elindulok egy 10 perc múlva, akkor már pöccre indul.
Sajnos a töltő nem opció, mert lakótelepen lakom, max. ha mindig kiveszem az akksit, de az nem pálya
(#49821) mohabá 007 benyomott kuplung, semmi gáz, engem így tanítottak, sőt, az autó kézikönyvében is ez van, mert tönkrevágja a katalizátort az el nem égetett benya.
Ja, és a többieknek is thx!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #49823 üzenetére
Kavicsos volt vagy pókhálósodott?
Most hívtak: délután mehetek én is az autóért. Trafó csere in process. A kínai vacak helyett egy minőségi szettet választva, 3 év garival, 2 új izzóval (22K), munkadíjjal: 57K.
A gyári trafó 157K lett volna.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #49826 üzenetére
"benyomott kuplung, semmi gáz,"
Hat lakotelepen ez valoban egy szivas kerdes en par havonta randomban radugom egy delutanra, par ora alatt rendberakja. Ez biztos, hogy segit az elettartamanak.....nyilvan lakotelepen en sem szerelgetnem ki be bar lehet celszerü lenne legalabb a teli idöszak elejen, meg vegen
Szerintem az akkura merj ra, az lehet ludas.
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #49826 üzenetére
Pár óra állás után nálam is többet teker indításkor, de utána már pöcc. Valószínű, hogy ennyi idő alatt kicsapódik a benzin a szívóágban és ugye nálunk elég hosszú az út az injektortól a hengerig és ezért mire újra feltelítődik a szívóoldal a megfelelő arányú keverékkel addig fordul és szippant párat a motor.
Ez persze csak az én elméletem, nem tudom mi más oka lehetne még.
Én még a kuplungot se nyomom ki, csak üresbe teszem és a gázt se nyomom, csak tekerek.Szívó dízelnek (full mechanikus, 0 elektronika) meg elvileg pont az a jó ha padló gázon indítod, ott nincs fojtószelep, dől be a levegő amúgy is.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Declare #49830 üzenetére
En mindig benyomott kuplunggal inditom el a kocsit. Igy tanultam. Az aksit en minden evben egyszer ilyenkor osszel kiszedem. Letakaritom, feltoltom, megcsiszolom a sarukat stb... Majd egy kis contact sprayvel befujom. Jot tesz neki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Félvigyor a mai nap. Elkészült ugyan a gép, van villany mindkét oldalon, de azért kicsit látszik hol van az eredeti trafó. Azon az oldalon kicsit erősebb fényt vetít.
Márkaszervízt is felhívtuk az érdekesség kedvéért: Finnország, Dánia, Németország - sehol nincs trafójuk a gyári xenonhoz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz molnarpeter #49841 üzenetére
Jó lehetne, de kb. azt sem tudom hogy néz ki a xenon trafója. Másrészt aki hozza, csak kipróbált darabot hoz majd. Így nincs szívás csomagbontás után.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz molnarpeter #49845 üzenetére
Csak a biztos. Jobb az ha ő elmegy érte, megnézi, elhozza. Holnap kapok választ vissza tudják-e építeni a gyárit ha megjön. Nagyon remélem hogy igen. Nem hagy nyugodni a dolog.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
lafaty80
őstag
Sziasztok,
Eljött az ideje a kocsi frissítésnek (fiat brava '96 1.6 16V).
Családi autóban gondolkodunk és opelben. Páromnak mutattam egy vectra c 1.8 2004 verdát, azóta szerelem van iránta és ehhez hasonlít mindent
Ami eddig szóba jött: vectra c kombi, h astra kombi, zafira (és skoda octavia kombi). Benzin párti vagyok.
Ami igazából érdekelne, hogy szerintetek motor szempontjából mit válasszak? Lehet persze dízel is, de ahogy hallottam nem mindegy milyen motor.Első sorban én megyek melóba vele napi szinten 60-100km távokat, de 2 gyerekkel is mennék ide-oda. Klíma kell hogy legyen benne (mert). 1-2 zafirában volt szerencsém ülni, elöl kényelmes, de hátul nagyon fapados (mindegyik ilyen?), vectra mindenben jó volt eddig, h astrában és skoda octaviában még nem volt szerencsém terpeszkedni.
Nem tudom pl. hogy vannak-e évjárati, kasztnis, motorikus jellemzők, amiket érdemes figyelembe venni.
Ja és kb 1.2-1.4MFt lenne a cserére ...
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Findzs
addikt
nekem is kellene vennem
én ahogy nézegettem itt a legolcsóbb és a szállítási költség is "baráti" [link]a tescoban néztem a hétvégén de egy 56-os s3 bosch 28 ezerért volt kirakva
jónak mondták még a gigawatt akukat is mert azt is a bosch gyártja [link]
kicsit bazári kínai neve van"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen