-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peppe79
senior tag
1 hete írtam, hogy szeretnék tolatókamerát/radart venni, mert a nejem nem érzi a G Astra kombit.
Na, hát ma sikerült is ügyesen nekitolatnia egy villanyoszlopnak; úgy, hogy összetörte a bal hátsó lámpát, a 'lökhárítót', és legnagyobb örömömre megnyomta egy picit a kasztnit is.Szeretném megkérdezni, hogy van-e esetleg köztetek olyan, aki tud eladó, fehér színű lökhárítót?
Gyári SWF GM hátsó lámpa beszerezhető még, vagy csak bontóban kapok?[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz peppe79 #85551 üzenetére
Lököst szinte bármelyik színben kapni FB adok veszek csoportokban - csak úgy mint hátsó lámpát. Utóbbiból újat is vehetsz pl Csergőben, talán még Cromax-ban is, legyen az "sima", njoy vagy OPC verzió.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Findzs
addikt
En nem szerettem volna megint h astrat venni.
Toyota aurist meg j astrakat nezegettem de sajna 2 millio alatt nem nagyon talaltam az meg nekem mar sok volt. Igy maradt megint h astra.
Nem bantam meg szeretheto kocsit sikerult venni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
_q
addikt
válasz Findzs #85553 üzenetére
Ez eleg reazletes leiras, nagyon koszonet erte. Igy mar megnyugtatobb lenne a valtas. Teljesen egy cipoben jarunk, neken is auris meg akar J vagy hasonlo kategoria lenne a befuto, de 2 millios keretbe nem fernek bele. Elmegyek megnezem eloben is, ha lesz lehetoseg pedig kiprobalom. Most mar csak a megfelelo felszereltsegut es allapotut kell megtalalni.
-
_q
addikt
Visszakeresve a csoportban lattam nehany helyen emlitve, foleg C vectranal hogy az 1.8 motor nem megy jobban mint az 1.6. Itt a 120Le verziora erthette a kommentelo cajon? A H astra facelift verzional bejott 116Le-hoz kepest a 1.8-as 140Le ne menne jobban fura lenne. Jol gondolom, hogy FL elottire vonatkozhat a kinelentes?
-
tutis
őstag
Opel Antara benzinesről van valkinek tapasztalata? Típushibák? Mire kell figyelni?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Tikakukac
titán
8-kor kezdtem, hajnal 4-kor kerültem ágyba. Mindenki döntse el, hogy az olajak le voltak-e cserélve a szervizben avagy sem.
Illetve:
Motormosót nem mertem betölteni, mert amit a kosárból is kimostam, az pusztulat volt, ha azt bevereti a motor a járatokba halál van. Innentől lemegyünk 10e km-re és majd azokhoz megy 1-1 löket 1-1 új olajszűrővel és aztán másikkal csere.
A biztonság kedvéért az egyik csavar eltörte a kati után a tőcsavart, így alig 4 óra alatt sikerült is átfúrni, csiszolni és felműteni egy másikat hátulról. Aki belevág számoljon vele. Viszont tényleg kegyetlen mit kitakarítottam a blokkból. Tőkék és lánc is örül neki, hidegen sincs becsörgés egy percig sem. De a nyúlt láncot ez már nem hozza vissza, az csere lesz így is.
Ja és igen. Nyomatékkulcs vagy adapter legyen. 8-10-20-40Nm-t kézzel okosba' megoldani elég nehéz. Főleg úgy, hogy csak az olajteknőn van 19+1 csavar.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #85559 üzenetére
Jó móka volt, minden percét élveztem. Ja nem.
És ugye ilyenkor jön jól, hogy én utólag felraktam a teljes alsó motorburkolatot, amivel ez a motor, sőt a benzinesek nem is jöttek. Így triplán okádás volt kiimádkozni a flexi csőtől a teknőt.
De meg kellett csinálni. Egyfelől, mert hát látszik, másfelől, mert tudni akartam mekkora a sz@r. És nem kicsi sajnos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #85558 üzenetére
a miénkben 260 ezer van, de azt hittem, hogy a miénk volt retkes! De nem, kicsit volt elszíneződve a teknő, meg fekete olaj volt benne, de ennyire azért nem fogta meg a retek, nem nézett ki ennyire dzsuvásnak, de nekem is kis olaj kocsonya göbök voltak az olajszivattyú szűrőjében, de akkor a miénk még megkíméltnek is számított!
csak tudnám, hogy ezek a benzines motorok mitől retkelik be ennyire az olajat?!U.I.: Nekem bár nem hittem volna, de oldott a tőcsavar, bár fújkálni kellett, de engem is meglepett, hogy lejött!
-
peppe79
senior tag
válasz peppe79 #85554 üzenetére
Hátsó lámpát találtam újat, ráadásul jó áron, de a hátsó lökhárító már nehezebb ügy.
Arról letettem, hogy netán színazonosat találjak (amúgy sima fehér színű az autónk, semmi extra), de legalább ne lenne horpadt, hegesztett, a rögzítő furatoknál, vagy egyéb helyeken repedt, stb.
110 ezer forintot nem kívánok költeni egy gyári, új műanyag elemre, de az utángyártott még beleférne.
Egy Klokkerholm lökhárító hozza-e nagyjából azt a minőséget, mint a gyári, vagy messziről kerüljem el? -
peppe79
senior tag
válasz diablo1984 #85568 üzenetére
Pont ez a félelmem
Nem akarom hogy pár év múlva újra cserélni kelljen... -
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #85566 üzenetére
Ellopott olajcserék. Ennyi a titok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz peppe79 #85569 üzenetére
pedig szerintem színazonosat keress attól nincs jobb! Bontanak belőle sokat, bár a fehér szín ritkább, de van! Ha 5 ajtós, akkor a rendőr astrákból sok kerül bontóba is, azokon is lesz alkatrész!
(#85570) Tikakukac: de ennyire? Csoda, hogy ezek a motorok még mennek! A tied nem eszi az olajat?
[ Szerkesztve ]
-
peppe79
senior tag
válasz diablo1984 #85571 üzenetére
Kombihoz kellene, abból jelenleg elég szegényes a kínálat. Néztem itt a helyi bontóban is, de hitványabb állapotú volt, mint amit le akarok cserélni.
4-5 ajtósokhoz találtam mindenfélét, akár használt fehéret, vagy gyári újat is 40 ezerért. -
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #85571 üzenetére
Hát azért annyira nem csoda, nem zsírt engedtem le belőle legutóbb sem, szóval szerintem 1-1 ütem maradt ki vagy valami hasonló a cserékben.
Nem eszi, szonda óta nem is üti fel észlelhetően benyával. Most tekertünk le 150km-t vele, volt pörgetés is, logoltam az olajnyomást, rendben volt. Maga a motor is egyébként pöcc-röff, nincs füst, se semmi. Csak tényleg át kell mosogatni párszor. Plusz egy lánc és talán tőke cserét is kér. Utána rendben lesz ez ha figyelek rá és nem kerül kóklerhez.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nyemi
csendes tag
válasz Tikakukac #85570 üzenetére
Főleg igen meg a nem megfelelő olaj. De én még ide említeném a nem megfelelően kinyíló termosztátot és beszívott levegő hőmérsékletét szabályzó bimetallos vákuum kapcsolót vagy a nyáron is rajtahagyott gyári hűtő takarót ( F Astra 1.4i ). Én is ezek átvizsgálásával kezdtem megvétel után és mind a három dologgal probléma volt, pedig csak 60e környékén járok! Mert nálad megvan égve az olaj és akkor kokszolódik így le.
Említett dolgok aljas módon tudják felvinni a motor hőmérsékletét úgy hogy észre se veszed főleg ezekben a mostani nyári melegekben. Nálam is csak egy folyamatos 350km-res út után derült ki hogy nincs valami rendben : elerőtlenedés és kokszos gyertyák voltak a tünetek. A gyertyák amúgy nagyon jól jelzik az égés milyenségét a hengerben szóval helyedben azokat is le csekkolnám. -
Tikakukac
titán
Semmi ilyen gond nincs. OPCOM-ra volt kötve a gép egy csomót és úgy mentem, volt gyertyakép és ezek más nézegetés is.
Itt kezdte a márkaszerviz a 10W-s olajjal és utána a másik szakszerviz azzal, hogy kókányolt. Minden más rendben van. Mosás óta nem kicsit hamarabb megvan az olajnyomás is a kritikus pontokon, még műszer sem kell hozzá.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Akinek van tapasztalata: C Corsában mennyire van meg a gokart feeling a B-hez képest?
Volt saját 1.4 16V és céges 1.2 8V, nagyon élveztes a kis játszós autó volt, hegyi szerpentineken nagyon jókat kocsikáztam vele.Másik, hogy az enyémnek is volt már kis rozsda-problémája amikor eladtam, amit kicsit bánok is, kérdés, hogy ha veszek egy szép állapotút, rendbe rakom, pár év múlva van esély rá, hogy ér is valamit - lehet olyan kúlt autó mint egy Kispók, Lada?
Ha vennék most egyet, akkor második autó lenne ill megőrzésre, nem akarom 10 év múlva 6.000 euróért eladni, hanem egyáltalán pénzért...[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
trassher
addikt
A 'zótó gázadásra dadog, nehezen gyorsul. Gyújtótrafó volt már cserélve, hibakód nincs. AC pumpa szerintem még sosem, én erre gyanakszom. Más ötlet? Még ez lenne a legjobb mivel nem drága és a parkolóban kicserélem magamnak.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #85579 üzenetére
10.000 km sincs még a gyertyákban, sok városi használat nincs mivel eddig ezzel jártam haza. Most egyik napról a másikra kecskült meg. A mikepércsiről mentem tegnap a kassai-ra, be volt szarva, hogy lerohadok a délutáni csúcsban a belső sávban. Ezen a héten autópálya nem volt mert cégessel jöttem haza. Mondjuk múlt vasárnap volt debrecen - vásárosnamény 3-szor egymás után, 140 fölött éreztem egyszer torpanást.
Petyyyyy: 2 havonta ki van pucolva. Ha annak lenne kínja lenne check engine de semmi hibám nincs jelenleg.
Redmi Note 7
-
Sanki
addikt
Lámpabúra polírozás utáni lakk védelemről mi a véleményetek?
Csinálják a kocsi 1 részét és kértem, hogy a lámpa is legyen már akkor felpolírozva, viszont 15k-ra vállalnák a 2 első lámpa polírozását + utána 2-3 réteg lakk menne rá (elvileg direkt ilyen búrákra való lakk).
Plusz elvileg ki is bontanák a lámpát, amihez a lököst is le kell kapni. -
_q
addikt
Voltam ma megnézni, kipróbálni egy 1.8-as H astrát. Sajnos a vártnál rosszabbul teljesített. G astra után nem éreztem túl nagy előrelépésnek. 140Le meg jó jó, de én többet vártam, pedig nem tűnt kevésnek. Pontosabban amit tud 150 Nm lehet ami kevés. Egy turbo 200 Nm körüli motor lehet jobban tetszene, de olyat még nem próbáltam. Lehet még gyűjtögetek és egy kicsit magasabb kategória felé nézek.
-
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #85585 üzenetére
Elnéztem valahogy igazad van, 170 Nm: [link] 150 Nm az 1.6, 116 Le-nek.
(#85584) Petyyyyy
90%-ban városban használom, hétvégente megyek hosszabb távot ~50-100km-t. Ezért a dízel nem igazán lehet opció. J astránál kezdődik igazán a turbo, de ott meg még magas jelenleg az ára nekem, emellett 1.4T van több, az meg megint csak nem egy erőgép ahhoz a kasztnihoz.
Másrészről a H-nál nem csak teljesítménye nem volt eget rengető, de a beltér is G után nem hogy előrelépés, de inkább vissza lépésnek tűnt. Egy volt ami kicsit jobb volt, az ülés ami a G-be nagyon rossz, megfájdul a derekam 30-45 perc után, az H-nál kicsit jobb volt.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz gzbotii #85576 üzenetére
Én néhányszor mentem barátnőm C Corsájával, a kasztnija mindenképpen merevebb, emiatt a kanyarokban nem csavarodik annyira, mint egy B Corsa. A kerekek ugyanúgy a kasztni sarkain vannak, a stabilitása nem rossz a C-nek sem szerintem, de persze ez relatív.
A kultautóvá válást nehezen tudom elképzelni, teljesen mezei daraboknál legalábbis biztosan nem kell ilyenen aggódni. Maximum a különlegesebb, ritkább változatok tudnak ilyen státuszt elérni, különösen ha majd egyszer elkezd fogyatkozni. Nagyjából mint mostanra az E Kadett/F Astra GSi variánsai.
Ha C-t néznék ilyen céllal, akkor biztosan egy FL-es, extrákkal teletömött (bőrős, klímás, navis, xenonos, stb) GSi-t néznék, amivel néha lehet jókat autózni, de később is érdekes lehet egy hot hatch őrültnek.
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #85585 üzenetére
Inkább 155Nm nem?
-
-
_q
addikt
válasz #41635072 #85587 üzenetére
4-en ültünk benne. Tehát akkor 170 Nm volt klímával tesztelve. Persze ment-ment, de belegondolva, egy előzés nem sokkal egyszerűbb mint a mostani 1.4, 125 Nm ferdehátú G astrával. Mivel ugye itt a kasztni is nehezebb, így jó pár Nm le is vonható, ha a két kocsit egy súlyra-nyomatékra arányosítjuk.
De persze értem amit mondasz. Abból indultam ki, hogy egy dízel vagy egy turbo benzin már tudná azt adni, ami kellene, nem feltétlen kell nekem a 200 Le meg a 400 Nm. Sőt az már indokolatlan is lenne. -
farkas-j
őstag
Opel Meriva B-hez ez a típusú (felfogatású) ablaktörlőlapát jó lehet?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
athomi
veterán
Szerintem nem pergetted meg azt a gépet. Máskülönben bőven kellett volna érezned a két autó között a különbséget. Ha alacsonyabb fordulatokon igényled a nyomatékot, akkor valami turbóst kell nézned, de akkor mindig legyen bőven zseton a zsebbe ha szükség lenne rá.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Igen, bontani kell lököst a lámpákhoz. Nem halál, aki már csinálta annak 10 perc.
Lakkot én ködlámpákra toltam eddig, ott bejött, fényszórókon passzolom. Én utána a ködökre is raktam fóliát és a fényszórókat is fóliáztam. Ezzel sincs gond, régen sem volt, 12 év után sem kívülről ette meg az UV a lámpát, hanem a hő a foncsort.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#41635072
törölt tag
Pont magasabb fordulaton eleg jo a karakterisztikaja szerintem, ott borzaszto egyszeruen lehet vele elozgetni, foleg autopalyan borszaszto hirtelen tud ugrani a fordulatszam, teljesitmeny.
Nyilvan egy turbo dizel/benzin lent is nagyobb nyomatekot ad ( ar ott is vannak ritka elrontott karakterisztikag amiktol a hajadat tepned), de pl nagyvarosi kozlekedes eseten ezeket egy jozan ember ki is loheti. -
Tikakukac
titán
Van erre gyártott lámpákra való fólia, ugyanígy kasztnira is stb. Elöl mindenhol sima átlátszó, DRL-re egy halvány füst és arra még egy átlátszó, lámpa felső szemöldökére szintén füst. nJoy lámpákat lestem de ehhez az ezüsthöz nem szép, így viszont bitang. Hátra most rendeltem meg a második párat viszont, kíváncsi leszek ezek vajon szintén törötten érkeznek-e meg. Remélem nem, mert qrvára nem könnyű ám rendes karcmenteseket kapni emberi áron 5 ajtósba.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nyemi
csendes tag
válasz Tikakukac #85575 üzenetére
Úgy látom nem egyedi az eseted Az Oroszok ezt a problémát: szintetikus olajjal, visszafolyás gátlós és hosszabb olajszűrővel orvosolják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Steam topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Windows 11
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs