- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- PlayStation 5
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz zsolthee #15366 üzenetére
ha profi fényezőhöz viszed akkor nem lesz gond vannak rá "csodaszerek".
én nem profihoz vittem, és kezdek pöttyösödni elég szépen.... amúgy az olyan érdekes, hogy 50 astrából 1 nek nem rohadt a hátsó íve és az az egy is az enyém, tökéletes állapotban van a tanksapka körül is és '93-as, mondjuk én megelőzendően telibekentem HB Body alvázvédővel az összes nem látható elemet.
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz zsolthee #15383 üzenetére
15-ös felnik általában 6J től kezdődnek, viszont arra meg 195/50R15 (6-7J) gumi kell vagy 185/55R15 (5,5-6J).
#15326 ban fentebb linkeltem, az 195/50R15 ös.
szóval igen, ha ennyire számít a 185ös gumiméret, felnivásárlásnál mindenképp fel kell próbálni a kocsira is gumistól mert az ET-t ~35ig engedi, anélkül hogy beleérne a hátsó ívbe, gyári méret ET49, nekem az ET39 is bele -bele ér a hátsó műanyag dobba ha 5 személlyel megyek.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
bambano
titán
válasz zsolthee #16812 üzenetére
ismerősék rendszeresen oda hordják az összes autót, én is voltam ott többször, a munka minőségére nekem nem volt panaszom. az árakat nem tudom, én mindig gyári cuccot kérek, és még sosem volt egyik autóm sem sufni szerelőnél, úgyhogy azt az árszintet, amikor nem szakszervizbe viszed, nem ismerem.
(szakszerviz: opel logós opel szerviz, ami nem márkaszerviz, de nem is mezítlábas céhen kívüli).
arra is látok esélyt, hogy megegyezz velük, hogy az alkatrészt te viszed, de szerintem az drágább lesz. mindegy, oda kell gurulni, beszélni kell velük, ha nem tetszik az ajánlat, máshova kell menni.
mondjuk rendes szerelőnél mindig számítani kell arra, hogy szétborítja a verdát, kiderülnek még dolgok, amiket nem akar annyiban hagyni. ezt majd eldöntöd, hogyan értékeled.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
aphra2
aktív tag
válasz zsolthee #16817 üzenetére
Nem riogatásnak , de egy normális motorgenerál közelebb van a 300-hoz mint a 6 számjegy első feléhez ,....(mostanában nem is generáloztat senki)
Persze egy generálba sokminden belefér, és lehet felét nem is kéne csinálni, ill alkatrész árban is baromi nagy a szórás, vélelmezhetően gyári cuccokkal marhára nem fogja megérni.
Gumipókot vigyélProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
bambano
titán
válasz zsolthee #16821 üzenetére
oké, de nekem a felújítás az esetleg felfúrás, gyűrűzés, szelepszár szimmering csere, hengerfej síkolás, tömítéscsere, vezérléscsere, folyadékok cseréje.
nem tudom, mit akartál csináltatni rajta
de szerintem vidd el a szerelőhöz, mondd neki, hogy nézze át, adjon árajánlatot, és ráérsz utána kefét enniEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
veterán
válasz zsolthee #16821 üzenetére
Csak és kizárólag akkor csinálj generált a motoron, ha hosszú távon gondolkozol az autóval.
Amúgy miből gondolod, h bele kell nyúlni a motorba?A hengerfej tömítésen kívül az összes tömítést ki lehet cserélni komolyabb megbontás nélkül. Szimeringeknél kicsit mókásabb a dolog, azt érdemes a szíjcsere alkalmával beiktatni (pl fő és/vagy vezérműtengely szimeringek).
-
bambano
titán
válasz zsolthee #16827 üzenetére
"mi a gond az univerzálissal?": minden plusz csatlakozó plusz hibaforrás, kontakthiba, félremér, félretölti a motort, stb. Felkendácsolsz egy univerzálisat, két hét múlva meg nem érted, hogy miért nem úgy megy az autó az új lambda szondával.
egyébként mifelénk elég ritkán megy tönkre a lambdaszonda, nem érdemes spórolni vele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz zsolthee #16832 üzenetére
Azért kérdezem, mert ha amúgy semmi baja, megy rendesen, nem eszi az olajat, kompresszió van benne, nem csörög, zörög, csattog, kár szétszedni. Ha nagyon nem bírsz magaddal cseréltesd ki a tömítéseket, meg max a hengerfejet tetesd rendbe. Azok a motorok elmennek 4-500 ezret komolyabb hiba nélkül, ha nem tiporják ki a lelküket. Viszont ennyi pénzért, amennyit ráköltenél, sokkal jobb autót tudnál venni, ha meg ragaszkodsz a típushoz, akkor azon belül is újabbat, szebbet, jobbat, felszereltebbet lehet venni, ha az árához hozzáadod a felújítás 2-300 ezrét. Én is majdnem beleestem abba hibába, hogy rá akartam költeni 1 vagyont a régi autómra, aztán inkább eladtam és 4 évvel fiatalabb, sokkal, de SOKKAL jobb állapotút vettem abból a pénzből, amit rá akartam költeni. Így utólag, nagyon megbántam volna.
F Astrából 600-ért már olyat veszel, hogy ágyba viszi a reggelit
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz zsolthee #16834 üzenetére
ha nulla olajat fogyaszt az autód, attól megszabadulnék, mert záros határidőn belül igen sokba fog kerülni.
optimális esetben (ez mint elvi, tankönyvi optimum) két olajcsere között a max-ról a min-re fogy el az olaj. Az opel másik szabálya, hogy motortól függően 0.6-0.7 liter/1000km olajfogyásig az autó jó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zsolthee #16836 üzenetére
motorja válogatja, ha nálad az a szabály, akkor az.
a 6-7 literre meg az a szabály, hogy amíg ennyi vagy kevesebb, addig az opel nem hajlandó garanciálisan foglalkozni a kérdéssel.Szerintem azért 6-7 liter/10k az sok egy kicsit, de egy 10-es szervizintervallum alatt egyszer fél dobozt utánaborítani az még nem ok az aggodalomra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz zsolthee #16834 üzenetére
A c16Nz az egy elég öreg motor, szerintem 2 olajcsere közt max 1 liter. Nekem egyik 8 szelepes autóm sem evett 6-7 decinél többet 10 ezer alatt és 300 ezer volt már a motorban.
Az Astra amit linkeltél nekem nagyon fapados, ennyit biztosan nem adnék érte. Se ABS , se légzsák, a régi 92-eseknek a szoci kormánya, de még 1 hitvány ködlámpa se, fényezetlen lökhárítók, stb.. Én pl klíma nélkül nem vennék autót.
valami ilyesmire gondoltam amúgy simán beütöd, Opel Astra, kipipálod az extrákat, meg, hogy 580-700 ezerig, egy csomó G Astrát is kidob a használtautó
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz zsolthee #16834 üzenetére
Nekem már több km van az autómban (pedig "csak" 6 éves).
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
aktív tag
válasz zsolthee #16848 üzenetére
Ezért írtam, mert szerintem ennyiért ajándék (ilyen állapotban)
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
fero02
veterán
válasz zsolthee #16895 üzenetére
Meg kellene mérned fizikailag mekkora megy bele. Ez eleve szűkíti kicsit a kört. Ezután érdemesebb a nagyobb kapacitásút megvenni, amelyik legjobb ár/érték arányban van.
De mindenképpen jó döntés a nagyobb.
hvb: a lemez csík egy elég erős 2 oldalú ragasztóval van az ajtó fényezésére rögzítve. Leszedéskor akár a festék is lejöhet, az meg nem olcsó mulatság javítani. Inkább várd meg a tavaszt és a csíkot ragaszd vissza FBS-el vagy vmi fasza ragasztóval a fém csíkra.
Sátán44: ha jó az aksid, akkor kutya-baja sem lesz. De ha nem vagy benne biztos, akkor rakd töltőre.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zsolthee #18886 üzenetére
Az a baj vele, hogy nem a hangszóró méretének megfelelő űrméretű a láda, ami jelen esetben a teljes csomagtartód. HIFI-építők nem raknak oda.
Ha jó hangzást akarsz, előre egy normális komponens szettet kell raknod, hátulra pedig egy mélyládát.Mielőtt kérdezed, én évekig építettem HIFIket.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
akos86
aktív tag
válasz zsolthee #18890 üzenetére
Ha számít az én véleményem is én úgy oldottam meg hogy vettem előre 2db 16cm-es pioneer hangszórót hátra pedig 2db 10cm-es hangszórót és azt tettem a gyári helyére hátra továbbá egy mélyládát-> (JBL+Blaupunkt 600W erősítő) a kalaptartót nagy kár lenne szétvagdosni. Nekem nagyon szépen szól az egész ahogy van de egy komolyabb fejegység azért nem ártana nekem sem
3dfx, gone but never forgotten...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zsolthee #18890 üzenetére
Jó a Vibe. Ha nem akarsz sokat költeni a rendszerre, vegyél egy 3 vagy 4 csatornás (ebben az esetben 2 hídba köthető legyen) erősítőt (használtan olcsón kapsz), plusz egy mélyládát. Mindent a végfokról hajts meg. Le fogsz döbbenni, ugyanis a rendszerek achilles-sarka a fejegység erősítője. Amire ráírják, hogy 4x50W, ami valójában 4x5W körül van. A legdrágábbakra is igaz ez.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz zsolthee #26427 üzenetére
Nekem az Opel Gaál Gödöllőn bejött. Egy halom parkolóházi balesetet meg egy parkolást javítottak és nekem tetszett. A felniket meg anno Kövesdánék festették, az is jó lett.
Egyébként a NovothAutót BoschTechnikus néven kell keresni a totálkáron és kapcsolódó szájtjaikon....
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Declare
őstag
válasz zsolthee #31444 üzenetére
Hat ha ram hallgatsz, akkor nem a H astra üleseit valasztod vagy nem tudom, hogy letezik e belöle valami olyan aminek van valami gerinctamasz funkcioja, de ami nekem van a GTC ben az basszus, mint 2db vasalodeszka amit összetoltak....vagy fekszem es a plafont nezem, vagy ugy ülök, mint egy karot nyelt ember...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zsolthee #35621 üzenetére
Pontosabban: a sárgával jelölt vékonyabb csövön alapjáraton megy a kartergáz a pillangószelep alá,hátul az öntvénybe.(alapjáraton a pillangószelep zárt) Nálam az alapjárat szűrője a kicsi gázolajszűrő.Azaz: 2db egymástól független szűrő.
A lecsapatót a vastagabb piros csőbe kell bekötni.Gázadásra a pillangószelep nyit,a szelepfedélből a vastagabb csőből szabad az út a kartergáznak,a légtömegmérő meg adja a friss levegőt.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz zsolthee #47426 üzenetére
Nekem a 2000-es x14nz-ben most cserélték, az enyémbe hengeres gumi kell, úgy is van kialakítva a helye, 1000 Ft volt.
Lehet, a tiedbe eleve csak ilyen van - volt itt aki gumit vett mert az jobb, tiedhez hasonló korúba, csakhogy abba nem ez passzolt. Aztán volt meglepődés hogy meghúzáskor kijött mindig a helyéről.
De hozzáértő boltos ránézésre megmondja milyen kell bele.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen