-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
attrax
aktív tag
válasz Bozso68 #14251 üzenetére
Ez nagyon AT motor gondnak tűnik.A kiadott impulzusra megindul a motor ami kényszerpályán mozog ugye a megtett 360 fokos fordulatig.Ha menet közben megáll akkor a pálya és annak érintkezése sérült.Bár szedtem szét ilyet és tele van félvezetőkkel./6db FET/A csere megoldotta.A motor jó volt (most is működik)csak az elektronika feküdt le.
Unterschreiben
-
_seth_
veterán
válasz Bozso68 #14322 üzenetére
Egyértelműen nem ellenben ha 100 fok felett lenne már forrna a víz, lehet csak érzékelő hiba.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
válasz Bozso68 #15882 üzenetére
Ha van ESP és a kapcsolósor csatlakozója be van kábelezve akkor lehet utólag Sport gombot beépíteni az autóba. Melyet hosszan nyomva tartva kikapcsolható a ESP.
Nekem van sport gombom csak ESP nincs. De ha lenne akkor se tudnám kikapcsolni, mert csak manuális váltóval szerelt autóknál lehet ezt megtenni.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #15883 üzenetére
Szerintem menj el mégegyszer arra a tanfolyamra és kivételesen hallgasd is meg!
lássuk:
"Havas úton sokszor ABS nélkül előbb megáll a kocsi,": igaz. más kérdés, hogy az abs célja nem a fékút rövidítése, hanem az irányíthatóság megtartása. Ha van hely kerülni, jobb az abs, ha nincs, jobb, ha nincs abs."ha ugyanis a kerék beletúrja magát a hóba, és eléri a kemény aszfaltot, nagyobb a súrlódás.": nettó marhaság. havon azért áll meg hamarabb abs nélkül az autó, mert feltúrja maga előtt a havat és a feltúrt hó fogja meg.
"Ugyanez indulásnál felfelé szintén előfordulhat, a pörgő kerék árkot váj.": az igaz, hogy árkot ás, de azt fel is tükrösíti, hirtelen megolvasztja majd megfagy a hólé. jég keletkezik, amin elindulni majdnem lehetetlen. az, hogy a kipörgő kerékkel hamarabb indulsz el havon, nettó marhaság.
ilyeneket biztosan nem mondtak neked tréningen. ezt a kijelentésemet arra alapozom, hogy nekem sem mondtak ilyet egyik tréningemen se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Bozso68 #15888 üzenetére
Nyugodtan hidd el, hogy az egész butaság, amit leírtál. Az ABS-ről is, az ESP-ről is. Amíg nem van versenyző, nem akarod direkt faroltatni az autót, kipörgetni, csúsztatni a kereket, addig sokkal jobb az ABS mint bármelyik félig képzett vezető.
A szakértő pedig orbitális ökörséget írt, vagy fogalma sincs a fizikáról. Nézzen utána a csúszási és a súrlódási erőknek...
Ja, még valami: ahol nem mész fel kipörgésgátlóval, ott anélkül esélyed sincs.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
neduddki
nagyúr
válasz Bozso68 #17267 üzenetére
HI!
ezzel a 7 fokkal, mint az otobild tesztjei is bizonyicsak sok fule farka nincs, gummedlis totyika linkeltem regeben azokat a tesztekt, ahogy szarazon es vizen meg 0 fokab is jobban tlejesit a nyari gummedli mint a teli, gyakorlatilag az osszes teligumi tesztjukbe van nyari gummedli, majd rakeresekudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #17277 üzenetére
szerintem nem az a gond a primacy hp-vel, hogy prémium szegmens, hanem az, hogy nem nagyteljesítményű kategóriát keres
"biztosan van valamivel jobb tapadású, de futásteljesítményben nagyon ott van,": ez max. a saját kategóriájára igaz szerintem, a keresett gumikkal összevetve aligha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz Bozso68 #17337 üzenetére
Az egyik régi céges autón is Conti 2-es van/volt, és hamar elkopott. A másikon ugyanaz a Turanza mint amivel a H Astrák kijöttek, azok jobban bírták, bár azok egy kicsivel zajosabbak is voltak mint a Conti 2-es.
Most vettünk két új autót (érkezésük közt 6 nap van) [link]
Amelyik hamarabb jött azon Dunlop SP Sport Fastresponse van, a másikon pedig Conti 5-ös.
Kíváncsi vagyok melyik fog hamarabb elkopni. Az utak úgy vannak elosztva hogy a 3 autó közel ugyanannyi km-t tesznek meg.zolikaDB: Gratula az autóhoz üdv a csapatba, balesetmentes vezetést kívánok hozzá.
Insigniábol nekem inkább a Sports tourer változatt be jobban.
Nekem is szűkösnek bizonyul belülről, meg a közép konzol nekem túl szúfolt (tele gombokkal)Ui. Múltkor megszálltak a melóhelyemet a nemzet őrök és társaik [link]
600 darabot kapott a rendőrség ebből a felébe traffipax is került. Különös ismertető jelük a a hosszabb tetőantenna.
-
Tomoty
aktív tag
válasz Bozso68 #17891 üzenetére
Nálam is kifújt valahol. Én megoldottam, kapott egy Lexmaul 4.1 leömlőt sportkatalizátorral (elvileg ezzel még teljesíti a vizsgán az euro4-es kívánalmakat).
Törésről meg:
Amikor megvettem 3 éve az Astra GTC-t, akkor azt is "sérülésmentesen" hirdették.
Persze már helyszínen kiderült, hogy belecsúsztak hátulról... DE szépen megjavították, azóta sincs vele semmi gondom!illetve nekem teljesültek a vásárlási kívánalmak :
ténylegesen 3 éves volt az autó megvásárláskor 13800Km-el!!! vezetett szervizkönyvvel és ár alatt adták 600eFt-tal (tulajra rászállt az APEH, így gyorsban kellett cselekednie).
Persze ebből is alkudtam egy kicsit, mivel sérült volt . Tipikus Magyar mentalitásom van nekem is...Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
TasiA
senior tag
válasz Bozso68 #20550 üzenetére
Köszönöm a segítő szándékot, de ~1000 KM-re nem mernék így elindulni, mert ha nem jön össze, szinte az autóm ára, hogy levigyenek a pályáról, ráadásul az még nagyobb baj, mint ha itt áll a lakás előtt. Semmi közepén mit csinálok?
Na meg nálam nem is működne a dolog, mert kézzel ki be rakom a gyertyát, szal menet kb sehol sincs. A megoldás már meg van a haza útra, de azt írtam már.
Még 1x köszi! -
bambano
titán
válasz Bozso68 #23191 üzenetére
sose térül meg a dízel, ilyen kevés futással meg pláne. A részecskeszűrőre minden motornál kell vigyázni, főleg, ha a vezérlő beindítja a takarítás programot, akkor nem szabad leállítani közben. 15 kilométer alatt nem melegszik be rendesen, csak összekormol mindent.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Bozso68 #23203 üzenetére
Autót olyat, és akkor kell venni, ha nem kell hozzá megváltoztatnod az életed. Ez az én meglátásom.
Itthon nem ez a menő, hanem nyakig ülni az adósságba. Persze a jelenlévők mindig kivételek, de megmosolyogtat, hogy a költségvetést kell átalakítanotok.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #23207 üzenetére
teljesen mindegy, a vasakat forgatni kell a futóműben, és több van belőle. az egy részletkérdés, hogy közvetlenül a motor forgatja az erőátvitelen keresztül, vagy a motor forgatja az erőátvitelen, gumikon, úton, gumikon keresztül. ez akkor nincs így, ha valami automatikus, racsnis cucc van a kerékagyban, hogy a kerék ne hajtson vissza a féltengelyekre, de a hosszdifi akkor is megeszi az energiát.
szerk: bár racsnis cuccnál meg a tolatás a kérdés...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs