-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Nekem évekig ilyen volt, ráadásul a váltó/difiolaj is csak 100e környékén 10 évesen lett cserélve....több kell annak ahhoz, hogy szétessen. Nézesd meg feltétlenül, de ha megnézed, elég sok autónak olajos a váltója (muter suzukijában 60 ezer sincs és annak is olajos, több szerelő is látta, de mindegyik csak legyintett rá). Sőt, KrenAtesznek évekig durván csöpögött a difitömítésnél és annak sem lett baja. No para, de nézed meg a biztonság kedvéért.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz szente #10010 üzenetére
Sajna Kadett, F Astra és B Corsa betegség a váltó akadozása, bár lehet rajta javítani. Először is jó olajat kell a váltóba tenni (nekem valami Castrol van benne, csillió forintos) és nem árt a válórudazat holtjátékát megszüntetni, ezzel némileg javítható a kapcsolási érzet, de sajnos soha nem lesz 100-as. Egyébként a dupla kuplungot (mármint kétszer nyomod ki egymás után) javaslom, amolyan "raccsingosan", mert akkor beveszi....
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #10014 üzenetére
nekem is hasonlo gondjaim vannak a váltóval... nem veszi a hátramenetet,csak ha előtte be rakom egyesbe... viszont ha egyesbe ha nehezen beteszem,akkor alig lehet kivenni....
(lehet olajat kéne már cserélnem...vagy egyáltalán megnézni vane benne )kérdés: mi van olyankor amikor gyári xenonos az auto,viszont nincs rajta fényszoró moso?? mert nem egy ilyet láttam már és a fényszoró magasság is kézi állítású?
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
_seth_
veterán
válasz szente #13141 üzenetére
Kétségtelenül ez a legolcsóbb és leghatékonyabb módszer.
Mindent át lehet rakni.... mindent.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #13633 üzenetére
az izzításnak nem feltétlen kell világítani....majd fog világítani hideg motorral meg minusz fokokban. gondolom én. mondjuk én benzines vagyok,de majd jönnek a kollegák és megmondják pár pillanatra se villan fel?
a csomagtér ajtókárpitot lekapod,veszel gumicsövet és behúzod az ajtóba,ha nem akarod a motortérig visszahúzni,vegyél egy toldót és csak megtoldod
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
omcsi
csendes tag
válasz szente #13633 üzenetére
-1.ha ráadom a gyújtást akkor nem villan ki az izzítást jelző lámpa(azt hiszem így hívják az a spirál piktogramos lámpa)ez normális?
nem normális , világítania kéne még ízit és utána aludna el ,most így nehéz meg mondani mi lehet gondja
-izzó ki éget ????
-nincs izitás ????
én kezdeném az izzó meg nézésével ,de csak javaslom ,és így tovább !!!!
sok sikert a javításhoz
opel omega mindörökké
-
_seth_
veterán
válasz szente #13638 üzenetére
Gyári rádiót használsz? Vagy utólagosat? Neked a felső sorban ír ki dátumot a fedélzeti és közben nagykijelzős?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz szente #13638 üzenetére
Jól mondod. Ha nem menne az izzítás, akkor nagyon nehézkesen indulna be. Lehet első tekertetése sem röffenne. Pláne mostanság, mikor esténként a mínuszok odavernek már...
Gyújtás ráadáskor ill. (inkább) picivel utána nem hallasz vhonnan egy halk relé kattanást? Sztem csak a műszerfal izzód van kiégve.Rádió kijelző (ahogy _seth_ is mondta) akkor nem szokott kiírni semmit, ha nem a gyári rádió van benne.
Az ablakmosó csöve a kocsi jobb oldalán fut végig a tető gerendájánál. Én már anno cseréltem a csövet, mert nekem is el volt törve és a B oszlopon folyt lefele és be az utastérbe. Kicsit szar meló a csere, de otthon simán kivitelezhető. Én kiszedtem a kapaszkodókat, ill. kihúztam a tető végénél a gumiharmonikát és a szakadt csövet felhasználva húztam be az újat.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz szente #13633 üzenetére
A mai dízelek már nagyon hidegben izzítanak csak. Az enyém még soha nem izzított, mínusz tízben sem, de pöccre indul. Egyszerűen olyan a kompresszió és a befecskendezés, hogy nem kell. Ha utánakeresel, le van írva, hogy kb. -20C-ban izzítanak csak.
Csövet fűzd el, ahol tudod, és kész. Bezincső megoldás helyett javasolom, cseréld ki szilikoncsőre.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz szente #13645 üzenetére
Nekem is B vectrám van [link]
Van gyári is ami CD-s rádió ha neked megfelel vagy az alap az kazettás. Amúgy oda max a dátumot írja ki mást nem fog soha sem ellenben meg lehet csinálni, hogy utólagos rádiónál a dátum mindig ott legyen.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz szente #13648 üzenetére
Hmm...
Neked milyen kijelződ van? Csak mert akkor ott nálad valami nagyon el van cserélve...
Olyan a kijelződ mint az enyém?
Felül 1 nagy egység, alatta egy ugyanakkora alatta pedig az óra, neked is ilyen? Mert ha ilyen akkor középen kellene lennie a dátumnak mindenképpen felül ezek a fogyasztást írják és egyéb adatokat ki vagy hőmérsékletet pl a dátumot a nagykijelzős csak a középső sorba írja ki az órát pedig alulra.
De lehet, hogy neked kiskijelzős volt és arra dugtak egy nagy kijelzős LCD-t ezért ír ki neked mindent felülre vagy én se tudom mit kavarhattak de valami biztosan nem passzol abban az autóban.
A rádió vagy cd-s rádió a középső sorba ír ki nagykijelzősnél, kicsinél gondolom felülre. Ahova a fedélzeti ír ki az meg a felső sor.
Ez a nagy kijelző:
[link]
Ez pedig a kicsi:
[link]Melyik van neked? Ha jól sejtem neked a kicsi.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #13653 üzenetére
ha bekapcsolom a rádiót,akkor a dátum eltűnik.az alatta lévő meg tök sötét
egy vezetéket kell le vágni a magnónál,és nem fog eltűnni a dátum.
az alsó rész akkor fog neked világítani,ha kevés a fékfolyadék,kopottak az első fékbetétek(persze csak ha érzékelősek a betétek) kevés a fagyálló kiegyenlítő tartályba. stb(#13652)
szerk: így van,csak piktogrammok.de ez a linkelt képedből is látszik
az izzításról még annyit,hogy ha nem jó valami,akkor folyamatosan villog a sárga spirál (feltéve ha nincs kiégve )
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #13655 üzenetére
ha jól emlékszem akkor,az elektromos antenna vezérlése az. próbáld meg kihuzni a csatlakozobol,és később visszatudod tenni,nem kell vágni. egy tűvel kitudod húzni.
mondjuk nem vágom,hogy miért nem tudod léptetni a jobb oldali kapcsoloval a kijelzőt
mindjárt utána járok[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
_seth_
veterán
válasz szente #13655 üzenetére
Az elektromos antenna vezetékét de vigyázz vele mert ha azt elvágod akkor nem kap áramot az antenna erősítő sem ami a kapatartó alatt van így jelentősen romlik a vétel is persze. Persze erre is van megoldás: a kábelt elvágod, az antenna erősítőt pedig fixen rákötöd a csomagtér világításának a vezetékére mert az elbírja így igaz, hogy folyamatosan kap áramot de nekem már így van egy ideje és nincs vele gond, a vétel is jó és a dátum is mindig ott van bár nekem a nagy kijelzős van.
Egyébként meg ne vágd el hanem vegyél egy gyári rádiót és akkor oda fogja kiírni a csatorna neveket és persze menni fog a multikormány is.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #13664 üzenetére
az órát a bc feletti 2 gombbal tudod állítani. a bal oldali gombot megnyomod,elkezd villogni az első karakter,meg nyomod mégegyszer akkor a következőre lép. a jobb oldali gombbal pedig állítani tudod.
"amint leveszem róla a gyújtást,nem kap áramot és elfelejt mindent."
meg kell cserélni a piros és sárga vezetéket
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag
válasz szente #13666 üzenetére
a baloldalit kicsit hosszabban nyomd (gyújtás legyen rajta). úgy 3-4 másodpercig. az enyém kicsit sz@r, le szokott zsibbadni az ujjam,olyan erősen kell nyomnom,mert nem jó az érzékelője.
sztem valahol oldalt lesz hátul valamelyik járatba.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz szente #13731 üzenetére
A legalapabb rádió is fogad vezetékes távirányítást általában, de keress egy jackdugó aljzathoz hasonló csatlakozót hátul. Oda lesz írva, hogy remote. Az az. Vagy keress rá a neten.
Akkor elég azt megvenned, amit linkeltél.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz szente #13955 üzenetére
Szia!
Legtöbször az előtét ellenállás adja fel az unalmast. Bontóba 2-, boltba 7 ezer forint. HA felnyitod a mocitetőt, felszeded az ablaktörlő lapát alatti műanyagot, látni fogod a vezetékeket és a fűtőmotort, miután leveszed annak is a tetejét. Egy csomó vezeték megy bele az ellenálásba, arról pedig 2 a motorra. Adj símán áramot valahonnak (p, akksi) a motornak, ha működik, akkor az gond, amit írtam. HA akkor sem megy, akkor a motor a rossz. Sajna ez az ellenállás eléggé ki van téve a párának, nedvességnek általában szarrá rozsdásodik, lehet csak el kell takarítani.így néz ki Legalább is A Vectrában ilyen van
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz szente #13959 üzenetére
Figyuzz csak! A Vectra igaz??
Ha felhajtod a műanyagot az ablaktörlő alatt, akkor kb ezt látod. Annyi , hogy itt már a fűtőmotor feletti takarót is eltávolították. Nem kell megilyedni, az is csak pattintós. Amúgy a motor jobb alsó sarkánál a fehér izéé az ellenállás. Jobb oldalán van egy csavar, amit itt már kitekertek, így felfelé kicsit trükkössen kihúzható.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz szente #13999 üzenetére
Jégoldó spray az a tuti A hátsó szélvédő meg a legjobb mert mire lekaparom a többit a bekapcsolt ablakfűtéssel nem, hogy a jég leolvad de még teljesen meg is szárad kívül-belül
Amúgy a csákány jó lenne.... ha egy T34-es tankról lenne szó De így marad a gumi/réz kaparó + jégoldó spray szett
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz szente #15844 üzenetére
A pumpa általában a tankban van manapság, de szokott az autó alatt is lenni.
A szűrő meg változó, de mostanság a motortérben van.A trükk egyszerű, viszonylag. Tanknál lejön a cső újra, majd gyújtást adsz. Ha a tankban van, akkor folyni kezd a gázolaj, ha utána, akkor meg valami szívja a csövet. Ha egyik sem, akkor rossz a pumpa.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz szente #15848 üzenetére
Lehet, nekem C-m van. Felismerhető arról, hogy belőle jön az üzemanyagcső.
Ha nem jön nafta, akkor annyi. Állítólag a vezérlése megy tönkre. Bosch....
Mindenesetre azt írják, hogy diagnosztikai kábel is kell a felpárosításhoz, sajnos.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
joe-ker
senior tag
válasz szente #15848 üzenetére
Az a fehér műanyag darab a szivattyú háza abban van maga a szivattyú.
Legegyszerűbb megnézni hogy lehúzod a táp csatit róla rámérsz multiméterrel hogy ki jön-e áram gyújtáson és indítózáskor,ha kijön akkor kap feszkót és a reléje jó,ha nem akkor a relét vagy biztosítékot kell megnézni,másik próba: adsz áramot (12V) a szivattyúnak,ha nem zúg akkor az a baja,Esetleg megkopogtathatod kalapács nyelével,lehet felragadt a lapát(le szokott törni és beszorul).Ha ez van vele akkor is csere mert bár mikor megállhat.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38473 üzenetére
Milyen motort nézegess?
Leginkább benzinest.
Viszont ebből a keretből ne azt nézd hogy milyen a motor, hanem azt vedd ami a legjobb állapotban van.
Ha akarod kizárhatod az 1.2-est, de még az is erősebb mint a 60 lovas F Astránk (sokunknak az van), és járkáltunk mi is vele eleget.
Kérdés, egy horvát útért érdemes-e nagy motorost venni az év többi részére is.
Persze ez csak akkor kérdés, ha találsz egy hiperszuper 1.2-est, és csak azért veszel egy rosszabb állapotút, mert nagyobb teljesítményű a motorja.
Szóval összefoglalva, ebben az árkategóriában az lenne nekem az első, hogy kiválasszam a legjobb állapotút.
De mindenkinek másak a preferenciái, klíma kell vagy sem, 4 ajtós jó vagy sem, stb.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz szente #38479 üzenetére
Pl:
Vételár 700e + 70e(átírás ,kötelező, eredetvizsga...) Ez ugye ez biztos. + kötelező olaj,szűrők, ha nem tudni pontosan mikor volt cserélve a vezérlés akkor az is csere. Ez így szerintem van még minimum kedvezmények nélkül vagy 50-60e Ft.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz szente #38473 üzenetére
Benzines 1.4 vagy 1.6 én 1.2 -t biztosan nem vennék mivel a fogyasztása simán van annyi mint egy 1.6 -nak ráadásul folyamatosan pörgetni kell mert nem megy
Ennyiért már nagyon szép állapotút kapsz, de mindenképp vigyél magaddal egy hozzáértő szerelőt vagy ismerőst, nehogy aztán valami rejtett hibái legyenek !
(#38486) gban
Általában azért 99% hogy olyan gumival adják ami még 1 évet lazán elfut
De az is lehet hogy pont kifogja és új gumik lesznek rajta
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz szente #38488 üzenetére
Idézek egy Szentgotthárdi "kollégát".
Jobb felszereltség, néhány betegség javítása, újabb motorok, meg ugye a facelift, röviden..
Sokkal kiforrottabbak mindig ezek a modellek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38488 üzenetére
Az a baj, hogy ennyiért már nem az az olcsó fenntartású motor ami újkorában is az volt, hanem ami jó állapotban van.
Vagyis tényleg az állapotot nézd, amúgy mindegyik motor jó - sokkal kisebbek az eltérések a specifikációkból adódó költségeknél, mint az állapotból adódó költségek.
És valóban igaz, a 2004 utániak valahogy jobbak lettek, bár ebből a keretből az már nehezebben kihozható.km: nem tudni, hol került bele annyi, inkább egy 250 ezres, ami autópályán járt, mint egy elhanyagolt, pesti 180 ezres.
De én is kevesebbel néznék, ha találnék - kérdés, az mennyire hihető.
[link]
Mi tőlük vesszük "mindig", igaz, másik fiókjukból - náluk tényleg tuti amit kapsz, és a km is valószínű hogy frankó.km látszik az utastérben - nem, vagy nem feltétlenül.
Csakúgy mint fentebb írtam, sokkal kevésbé látszik a km 250e km autópálya után, mint 150e város után.
Előbbinél pl. 100 km egy óra és egy beszállás, városban ez lehet 20 beszállás és 5 óra is vagy több.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
w333
félisten
válasz szente #38491 üzenetére
Persze hogy látszik ... főleg a pedálok kopása + kormány fényesre van már kopva, váltószoknya sz*rrá van kopva stb. de ha ezek ki lettek cserélve és feltűnően újnak néznek ki na azzal vigyázni kell és ilyenkor kell megnézni a bal első ülést hogy mennyire van már kiülve
Szóval ne a km. órát nézd hanem azt hogy milyen állapotban van !
(#38492) gban
+1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz szente #38495 üzenetére
Hmmm ... megtaláltam az 1.4 autót ami kereskedésben már 1.6 lett Link
Szerintem az 1.4 csak elírás lesz, viszont a km elég valósnak tűnik mert nincs szétkopva a belseje, viszont azon nem csodálkoznék ha felhívnád a kereskedést és ők azt mondanák hogy 145e km. van benne, az is lehet hogy egy nem hozzáértő nyugdíja páré aki nem ért hozzá ("Eladó" felirat a bal első ablakban tipikusan nyugdíjas megoldás), viszont gondját viselték + szervizelték normálisan !
ML Merci áll a garázsban ez már jó jel, mamié volt a G Astra
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38500 üzenetére
Ezt írtam már az elején - jó-e pl. a 4 ajtós.
Nekem sem tetszik, de ez a kisebb baj, a nagyobb, hogy nagy cucc nem fér bele.
Hogy vinném haza pl. a karácsonyfát minden évben?
Tudom, tetőn...Pedig lett volna egy tuti vétel, G, 1.4, 2002-es, ha jól emlékszem, gázzal, 130e km, 500-ért.
Gáz nélkül 400-ért.
A gáz kb. 200 bele - igaz, nem kellene nagyon, kisebb is a csomagtér, meg ki tudja nyáron a 40 fokban, tűző napon (bent 60 fok....) mennyire biztonságos az.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38504 üzenetére
Ez a sajátosságuk, és nem gyártófüggő - a sedan az lépcsős hátú, ezeknél nem egybenyitható a csomagtartó az utastérrel, eleve a kaszni miatt, ezért is 4 ajtó, mert a hátsó nem az utastérbe nyílik.
A ferde hátúnál összenyitható, ezért az utastérbe nyílik a hátsó ajtó, így 5 ajtós.
Pedig Vectrából is van 4 meg 5 ajtós.
És kb. G Astra árszint, vagy még olcsóbb is.
[link][ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen