Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
Hátha valakinek hasznos:
Telefonos ügyintéző azt mondta a múlt héten, hogy valami hiba van, tudnak róla. Töröljem a regisztrációkat és az appokat a készülékekről, majd az új regisztrációkkal meg fog javulni a nem aktivált készülék problémája. Ez nem jött be, írtam nekik e-mailt is, ahonnan már használható tanács jött. Kellett egy tranzakciót indítani az új készülékről, azt jóváhagyni sms kóddal, ami után már a SmartBank regisztráció azonnal aktiválódott, és a második készülék is teljes körűen használhatóvá vált.
A részletes válasz:
Az OTPdirekt Internetes szolgáltatásban a bejelentkezéshez, vagy az abban történő tranzakció jóváhagyásához szükséges QR kódos engedélyezés élesítéséhez az alábbi feltételeknek kell teljesülnie:
- a regisztráció napján a Smart Bank szolgáltatáson keresztül 5 db. jóváhagyást igénylő sikeres tranzakciót kell indítani (pl. átutalást, amely nem saját OTP-s bankszámlakörön belüli, és nem korábban elmentett űrlap alapján kerül rögzítésre).
- a regisztrációt követő 24 óra múlva a Smart Bank szolgáltatáson keresztül 1 db. jóváhagyást igénylő sikeres tranzakciót kell indítani (pl. átutalást, amely nem saját OTP-s bankszámlakörön belüli, és nem - korábban elmentett űrlap alapján kerül rögzítésre).
A fenti feltételek egyikének teljesítése esetén az OTPdirekt Internetes szolgáltatásba történő bejelentkezéshez, vagy az abban rögzített tranzakció jóváhagyásához szükséges QR kódos jóváhagyás így már sikeres lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs