Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tbs

    addikt

    válasz tkazmer #125 üzenetére

    Mert képtelenek bármit elintézni, ami hosszútávon nekik jó lenne. (Kivéve a számlák megszüntetése. Minden hónapban fenntartási díjat vonnak, töltögetem őket néhanapján. :( ) Egy példa: a pici cégecském éves bankszámlaforgalma ~20MFt volt OTPs koromban. Sosincs minusz (1-2M ücsörög rajta mindig), APEH etetve, inkasszó sohasem volt. És nem bírtak (apehigazolások megszerezve, stb.) 500eFt(!) céges hitelt adni. Csak biztosítéknak kellett volna szerencsére, de akkor is rosszul esett...

    Aztán. Magánszámla. Bankkártyacsere. (Visa, (náluk) drága kártya.) Levonják a díjat. NEM JÓ A KÁRTYA. Nem megy a régi pinnel, minden 2. automata azonnal visszaköpi, hogy ez nem is bankkártya. Kérek újat, mondom ez rossz. Órákig(!) győzködnek, hogy eltolom a pint. Ja. Pénzt újra levonják. Kártya megjön, most jó...

    Telefonon SEMMIT nem bírtam elrendezni velük sosem.

    Inkompetens ügyintézök küldözgetnek egyik pulttól a másikig, órákat (mit órákat! Napokat!) elvéve az életemből. Aztán majd jöjjek vissza...

    Netes bank: vicc...

    Ehhez képest CIB. Telefonon/neten mindent el bírok intézni. Ritkán lát, de MEGISMER az ügyintézőm. Stb.

Új hozzászólás Aktív témák