Új hozzászólás Aktív témák
-
Véreshurka
senior tag
Sziasztok!
Azt be lehet állítani, hogy ne applikációban kelljen jóváhagyni az online fizetést, hanem sms kóddal?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz MasterMark #9140 üzenetére
Kössz! Viszont ha törlöm az összekapcsolást akkor gondolom bukom az app-ot is, mármint a funkcióit. Decemberben már futottam egy kört egy OTP fiókban ennek kapcsán, de az ott dolgozók nem igazán voltak képben .
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék online fizetni, viszont nics egyik készülékemen sem smartbank alkalmazás, mégis azon keresztül kellene hitelesítenem a vásárlást. Milyen megoldást tudnátok ajánlani ebben az esetben? A direktbank-ban nem igazán találtam ilyen lehetőséget.
Előre is köszönöm!
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Ez jó kérdés! Merre tudnám megnézni? Egyébként szerintem igen, mert tavaly év végéig még így tudtam hitelesíteni. Év elején kezdte nálam, hogy már csak smartbank-ot engedett, viszont most nincs olyan eszközöm amire fel tudnám telepíteni, mindkét androidos eszközöm google play service nélküli lett, szóval nincs play store.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Véreshurka #9572 üzenetére
Megoldódott! Annyi kellett, hogy ki kellett törölnöm az eszközözket a "Smartbank regisztráció karbantartása" menüpont alatt, így már újra megy az sms-es hitelesítés.
El Psy Kongroo