Új hozzászólás Aktív témák

  • Sz_Imre

    senior tag

    válasz Balázzs #68454 üzenetére

    Szia!
    Először is melyik szolgáltatónál vagy? Milyen eszköz?
    Az Asus RT-AC66U hogyan volt kötve a szolgáltatói eszköz után? 'Gondolok itt arra, hogy csak simán dinamikus ip-vel vagy pppoe kapcsolattal.'
    "Szerelő szerint optikánál vagy van kapcsolat, vagy nincs, ott nics olyan, hogy lassulás és magas ping." - na ez nettó hülyeség, mert ha valami hálózati hiba van, akkor igen is betud lassulni, illetve magas ping is előfordulhat. Tapasztalat belassulásra Telekom optika.
    Volt-e valami eszköz csere vagy valami? Jelenleg tapasztald ki, hogy a szolgáltató eszközzel közvetlenül kötve is tapasztalod a hibát. Mert ha nem, akkor az Asus eszköz okozta a problémát.
    Ha netán így sem, akkor pedig ahogyan írtad is, újabb hiba bejelentés.

Új hozzászólás Aktív témák