Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázzs

    senior tag

    válasz zsiga68 #68461 üzenetére

    Ok, a táp nem letet cserélve, az a régi maradt de kicserélem.

  • Balázzs

    senior tag

    válasz zsiga68 #68461 üzenetére

    Táp és utp kábeleket kicseréltem, kiszedtem az asus routert, most csak a voda eszköze megy, tesztelem még. Tegnap előtt azért bejelentettem, az alábbi - nem tudom mennyire automata - választ kaptam:

    kedves Ügyfelünk!2024.05.07-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.Amennyiben a hibát wifin tapasztalta, kérjük, tesztelje a szolgáltatását közvetlen kábeles kapcsolat segítségével is. Tájékoztatjuk továbbá, hogy vezeték nélküli kapcsolatra sajnos nem tudunk garanciát vállalni, szerződésünk alapján csak kábelen keresztül garantáljuk a sebességet.Amennyiben ismét tapasztalna problémát a modemén, végezzen el az eszközön egy teljes gyári visszaállítást, azaz a modem hátulján lévő "reset" gombot nyomja meg egy arra alkalmas hegyes eszközzel. Ennek hatására a modem visszaáll a gyárilag beállított értékekre, tehát töröl minden beállítást, amit korábban már módosítottak: wifi név, jelszó, port továbbításokat.Amennyiben a gyári beállítások elvégzését követően is tapasztalja a problémát, abban az esetben ellenőrizze az UTP kábelt. A megfelelő internet kapcsolat biztosítása érdekében CAT 5e vagy CAT6 szabványú UTP kábel ajánlott az eszköz és modem közötti kapcsolat biztosítására. Az UTP kábel szabványát a kábelen lévő felirat alapján tudja ellenőrizni. Amennyiben régebbi szabványú kábellel rendelkezik, abban az esetben javasolt újabb szabványú kábel használata, mivel a CAT5 és annál régebbi szabványok maximum 100Mb/s adatátviteli sebességre képesek.Amennyiben a hiba wifin újra tapasztalható, ellenőrizze az alábbiakat:1. Böngészőjében nyissa meg a https://192.168.0.1 weboldalt, majd jelentkezzen be. A bejelentkezéshez szükséges alapértelmezett felhasználónév "admin", a jelszó pedig "password". Az első belépés után javasolt megváltoztatni a belépési jelszót a "Admin" azon belül "Jelszó módosítása" menüpont alatt.3. Kattintson a "Haladó beállítások"-ra azon belül a "Vezeték nélküli"-re azon belül pedig a "Vezeték nélküli jel"-re.4. A 2,4 Ghz-s wifinél a csatornát állítsa át egy másikra, majd az oldal alján nyomja meg a "Módosítások alkalmazása" gombot.(Javasoljuk, próbáljon ki több csatornát, és amelyiken a legjobb sebességet méri, azt használja.)Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon.

Új hozzászólás Aktív témák