-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
Tudnak. De nem ez a szempont. Az egyre szigorúbb környezetvédelmi normákat kell tudni a mai motoroknak.
Ezek szép csöndben ki fogják nyírni először a dízel motorokat, aztán a benzineseket."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
az ilyen, új korától csattog, ha nem csattog az baj!
febit... lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
esetleg allin érdemes nézni kiköszörült cikkszámos gyárinak árultat, engem még nem dobáltak meg vele
feszítő tömítés alap hogy csere, szelepfedél is, hivatalosan olaj+szűrő, szerintem te a két vezérmű tengely szimmeringet láttad, ha könnyezik érdemes, ha nem volt cserélve akkor vezérlés mivel papíron azt is bontani kéne, amugy ha valaki szeret szopni és ügyes ki lehet cserélni a kipu tengely kivétele nélkül is a láncot meg a feszítőt.olajpumpából is gyári/febi/swag/esetleg meyle vagy ha jót akarsz akkor KS (kolbenschmidth), amivel eddig dolgoztam, még mennek az autók, nyílván itt egy karter tömítés is cserés ha a tied még nem pasztás gyárilag.
hát kurva szopás helyen van az olaj gombát és meleg motornál pl nem turkálnék arra
meg pénteken én kb 6-tól érek rá, vagy 9:30 elött reggel hogy ráfüleljek.hajtókar csapágy, én amugy RS2-jét szoktam, 1,6-os kettes góftól az RS2-ig ugyan az a HK csapágy, max annyi különbség van hogy van e rifle drill vagy nincs.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
maximilian4
addikt
Én is ezekre tippeltem. Szimplán nem érdeke a gyártóknak.
Ha már az elektromos autóknál tartunk, én örülök nekik, mert szeretem a környezetet és utálom hogy tönkretesszük és kizsákmányoljuk. Viszont én a dízel motorok szerelmese vagyok. Egy dízel motornak lelke van. Imádom a hangját, a működését, ráadásul még mikor a turbó is szépen sziszeg mellé. Nekem egy elektromos autó teljesen jellegtelen. Számomra az elektromos motor tök unalmas. Lehet baromi erős és baromi nyomatékos, az sem érdekel. Egyszerűen nem olyan és kész. Vezettem elektonyos ótót, nekem nagyon nem jött be.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
válasz maximilian4 #117755 üzenetére
Az elektronyos ótók a legkörnyezetszennyezőbbek ám. Szted egy akksi pakk előállításához mi kell? Vagy ha nincs elég ződ energia akkor miből tőtöd?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mazacar
tag
Visszahivas eredmenye.
[ Szerkesztve ]
-
válasz maximilian4 #117757 üzenetére
Ugyanúgy kell rá a gumi (ha valami akkor ez minden szennyezések egyike), és mint említettem a falazott malacból jövő nem zöld áram is szennyező. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #117759 üzenetére
Évekkel ezelőtt olvastam egy cikket erről. Ha európai szinten a jelen villanyteremelési arányok maradnak akkor 100k km megtétele körül 10%-al kevesebb volt a teljes életciklus alatti szennyezés, 200k km körül már 25%, mintha dízel lett volna.
És az elektromos autót azóta nem szopatták le a környezeti normákkal (drágán fenntartható elromló alkatrészekkel), ellenben akksit gyártani olcsóbb - talán egyszerűbb, emiatt kímélőbb is lett.
De szívesen látnék egy friss tanulmányt erről, ha van valakinek akkor hajrá
Ami a személyes véleményem hogy jó lenne sok elektronyos vas mert nem lenne ilyen mocsok büdös a városban - ez a hozadéka a technológiának, ami szerintem nagyon nagyon pozitív.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
TaaT
veterán
válasz Coyot #117760 üzenetére
Tagadhatatlan előnye hogy lokálisan nem szennyez, csak globálisan.
Anno volt egy híres összehasonlítás a H2 vs prius témában, hogy azóta készült-e friss tanulmány nem tudom.
Ja és sokan mondják hogy de bezzeg mennyire fejlődik az akku technológia, hát nem úgy néz ki [link] 2005 utáni grafikont nem találtam.
Give them hell Ukraine!
-
knuckle
aktív tag
-
tresh
addikt
válasz knuckle #117764 üzenetére
Nálunk az autósok 50%-nak az is matekot okoz hogy hol kell beletölteni az ablakmosó folyadékot.. majd pont azért fog pattogni a Porsche Budánál hogy ugyan már frissítsenek szoftvert meg adjanak kártérítést Bemegy a kötelező szervizre, kap egy sw- updatet ingyen és még szarabb lesz mint volt az autója
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117773 üzenetére
arra várok, hogy haver emberi időben végezzen, és el tudjunk kocogni alkatrészekért
az új szerelő is rajtra készen áll
kíváncsi leszek
de ha akkor is fog még valami zörögni elől, isten bizony lebontom az egész elejét
és végre kiderülhet, hogy érdemes-e drágább toronycsapágyat pakolni bele, vagy ugyanmindegy..ha azok sem bírnak többet egy fél évnél, esetleg egy évnél..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117775 üzenetére
az a terv
+ kétoldali porvédő az első gátlókhoz felütőgumival együtt
+ olaj(már megvan) ,olajszűrő, levegő és pollenszerű
+ a teknőhöz ragasztó, ha a májsztrónak nincsenegy hónapja nézettem át, semmi nem lötyögött, minden egyben volt.
kivéve amit tudtam is, ilyen a toronycsapágy, na meg a bal hátsó nagyszilent, de az még éppen jó, de már repedezik, szóval még idén valamikor cseréltetni kell, amihez az egész hátsó hidat ki kell bombázni...szép mutatvány lesz na meg akkor már mind a kettőt cserélni fogom
illetve egy helyen a bilincs mellett kifúj picit a kipugofó, azt eddig megfogta a kence, most majd meglátom, hátha ha az öreg beheggeszti, ha meg úgy van, akkor elviszem oda, ahol múltkor voltam kipufogószervízbe[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
Piwi
addikt
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
McSzaby
őstag
Ha már így látom tsi/fsi, akkor amúgy mi áron jár mostanság egy FSI/TSI pucoltatás?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #117780 üzenetére
Dühítő az tény de a végén én is megtaláltam azt az adagolóst aki tudta mi a dolga és azóta is harap a gép Az más kérdés hogy mennyit elb*sztam feleslegesen... de hát ez van most már én is tudom kit keressek "tanuló pénz volt" a többi vérprofi végett. Mondjuk szerencsére csak ehhez nem nyúlok hozzá mert kevés a tudásom még
(#117781) focvis: Kell neked is egy Smoke & Scharm matrica
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #117784 üzenetére
Ültem melletted, azt én abszolút kikormolásnak nevezném. Egyébként nálam minimálisan látszik, a mosásoknál egy törléssel lejön (mondjuk kb hetente mosom). De még csak most fogom elérni a 3k km-t.
(#117788) tomcsi23: Azért kell neki a VCDS, hogy fixen 7.2-re belőhesse a fogyasztáskijelzést. Jó érzés azt látni.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Tegnap este leparkoltam a kocsival (passatb5) és ma már a távirányító nem nyitja az ajtókat. Kulccsal, vagy a vezetőoldali ajtón található gombokkal gond nélkül üzemel. Ha távirányítót akarok használni, akkor valami kattog/katakol (mittoménhogyleheteztmegfogalmazni) közvetlen a biztosítéktábla mögött, és nem történik semmi. Olyasmi a hang, mint valami beszart relé. Az index lámpák egyet villannak, de azok se mindig. Mit kellene keresnem/átnéznem?
Jó lenne minél előbb rájönni mi a baj, mert a vezetőoldali zár ellenállás nélkül körbeforog, elég tré mindig a jobb oldalt nyitni/zárni a gépezetet...[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
válasz tresh #117786 üzenetére
Ha valahol látok, veszek egyet!
@ (#117787) brumi1024: nekem az elejétől kezdve kormolja, az előző is kormolta miután rátettem nemesacél végeket.
@ (#117788) tomcsi23: belül nem, csak mosáskor letörlöm kivülről. Télen nem pucoltam 2 hónapig, ráretkesedett - azóta kb. hetente letörlöm a peremét. Ez tegnap volt esedékes, mntem azóta 5 km-t, ilyen lett.
@ (#117792) [rvilike]: mert ha nem pucolom időben, akkor beleépül a korom a fémbe (tudom, hihetetlen, de rosszabb, mint egy dízel) és gettón néz ki.
@tomcsi: bömbis menet után 8,8 lett odafelé (200 km), vissza felé 7,8 (200 km), visszafelé szakadt az eső így lassabban menten, meg örültem, hogy elérek Tatabányáig tankolni a városban.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
2.0 TDI-m van. Január közepén vettem most van benne kb 9500 Km. ZA a kérdésem, hogy lecseréltessem az olajat és szűrőket 10 000-nél ? A szerviz feleslegesnek tartja, 30 000-nél van az első kötelező szerviz. Nem tudom az első olajcserére nekem olyan soknak tűnik a 30 000 Km...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Formula-1
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple notebookok
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen