-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz kaszaking #130750 üzenetére
#csakakasztrol.
A TSI-ben is barnul az olaj, újban is.
A mostani dízelemben (192 ezer km) olajcsere után megnéztem itthon, hogy faszán lett-e belőve a szint; 20 km után már sötét volt, de még nem fekete.@Mági: olajszint nem emelkedik egyelőre, mentem vele kb. 1500 km-t csere óta.
-
zsolt19900
őstag
nekem is úgy hiányzik az olajtéma
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
lenko
aktív tag
Akkor inkább csere, nem kell a sufni.
subaru_impreza_sedan_2.5_wrx_100_ezer_kmAz embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #130728 üzenetére
Haver rendelt a wrx-ére H&S rendszert. Szép hangja lett nagyon, csak elég drága mulatság...
mod:
Csigával jönne a 13-14 literes nyugalmi fogyi is az nekem nem kell.
lenko: Ez már egész döfi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Astrasattila
tag
Sziasztok!
Audi vásárláson gondolkodom. Régi nagy szerelmem az A8. 1996-ban láttam meg az utcán, azóta szerelem. Bár az E38 BMW is az, így ez a kettő a választottam, de dönteni még nem tudok. Csak benzines érdekelt mindig, gyűlölöm a dízel motorokat. Viszont azt is be kell látnom, hogy ekkora kocsit városban nem tudnék tankolni benzinesből, így marad a dízel. Itt jönne a kérdésem igazából. Melyik dízel motor a jó? D2-D3 érdekel. V6 vagy V8? Előnyök és hátrányok? Ismert típushibák? 2 úton közlekedek sokat, városban és autópályán.
-
Kiskokó
veterán
válasz Astrasattila #130758 üzenetére
A8 D2- ből semelyik dízelt nem ajánlanám.
Talán a 180Le-s 2,5 TDI V6-ot deeeee itt is nagyobb az esély az alap "bárminek bármi baja lehet mivel használt" elven felüli hibákra!
D3- ba a elvileg mind a 2 fajta dízel jó... ami nem azt jeleni hogy nincs pár típushibája amire simán lehet több száz ezret költeni.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
No, olaj és szűrők cseréje pipa.
-
K Norbi
addikt
Meghúzza tisztességesen [link]
Én 3 fordulatot szoktam. e meg 13[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Szép estét.Hétfőn ha minden igaz megyek megnézni egy 2000-s évjáratú Volkswagen Bora 1,4-es,( 75 LE-s) Trendline típusú autót.Külsőre nagyon jól néz ki.Esetleg tudnátok tanácsot adni mire kellene figyelni?Nem biztos,hogy tudok valamilyen szerelőt magammal vinni .Más műszak,más elfoglaltság ,stb...
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz tomcsi23 #130769 üzenetére
Nem egy izomgép ez igaz.De mivel ma van kerek egy hónapja hogy megvan a jogsim és egy hasonló teljesítményű autóban vezettem így egyenlőre nem túl nagyok az igényeim.Kezdésnek tökéletesen megfelel a 75 LE .Népítéletes beszámolók szerint nagyon sok a pozitív élmény.A negatívoknál sokan,ha jól emlékszem, a váltót ,a gyújtó trafókat és a lambda szondákat említik hibaforrásként.Valaki meg tudja ezt erősíteni vagy cáfolni ?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #130763 üzenetére
Nem hiszed, hogy kicseréltem? Minden 10 000km-t futott, kivéve a gázolaj szűrő, az 20-at. 10-nél még olyan fehér, hogy kár kivenni.
Az utolsó kép Qru miatt, hogy lássa, nekünk is van kormi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #130776 üzenetére
Miért menne? Nem biztos hogy az enyémek a kis ghecik. A szűrő tette a dolgát, kiszűrte. 20 000km alatt 6 szemmel látható darabka nem a világ. Majd ha vacakolni fog, kap új pumpákat, 4 injektort, közös nyomócsövet, teljes tank tisztítást, meg egy 2 mikronos + gázolaj szűrőt. Egyenlőre nem aggódok. do3om-éban is volt egy pár, és az is megy még.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #130778 üzenetére
A 3 pumpa 1000 euró. Injektorok 700, Közös nyomócső 300.
Ne ijedj meg, ezek teljesen normális árak egy új korában 28 000 eurós autónál.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #130775 üzenetére
Találtam pár fémreszeléket a gázolaj szűrő tetején
És az mitől lehet? Honnan került oda?Focvis neked is műanyag volt a GTI be olajteknőd? Egyébként miért műanyag? Súly? olyan sokat számítana Videóba lecserélik fémre [link]
Idővel az a műanyag nem fog porlani a sok hőtől aztán válnak le belőle darabok? vagy az olajszűrő megfogja?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #130784 üzenetére
Aki keres, az talál. [link] Amerikában elég sok lefeküdt ezekből, főleg Kanadában, ahol csak kénes gázolaj van. Ebbe meg az tilos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #130784 üzenetére
Köszönöm.Ez nagy segítség
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #130788 üzenetére
Így fotókon nézegetve néhány munkagép alkatrészekkel kereskedő céget megkérdeznék, hátha olcsóbb külön beszerezni a szűrő felsőrész, traktorok felé kanyarodva ha pl Perkins vagy egyéb beszállító adta az erőforrást, ki lehetne fogni egy olcsóbb típusét, vagy akár bontottan is egyet; utána a csőcsonk + csövek + rögzítő lemez már nem tűnik olyan nagy falatnak Szegény MTZ, ott elkorrodált a betétes szűrő háza, bezzeg a felső aluöntvény hibátlan
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #130790 üzenetére
Traktor szűrőt a traktornak. Bár eddig mindenki dicsérte, hogy milyen csendes...a traktorom.
-
freaghill
őstag
válasz molnarpeter #130790 üzenetére
Fillérb@szóság
-
veterán
válasz K Norbi #130783 üzenetére
Úgy tudom, műanyag volt, nem láttam. Gondolom a súlycsökkentés miatt - és akkor pozitívan állok a kérdéshez.
A tokom tele van a műanyag szarokkal, az 5 éves, 100-110 ezer Ft-os kávéfőzőnk (made in France, nem China!) egy héten belül 2 hibát kezdett produkálni:
- szarakodik a bekapcsoló gomb -> YT videó alapján szétszedtem, megjavítottam 0 Ft-ból, de szándékosan úgy készítették, hogy tönkremenjen
- ereszti maga alá a kávét :/ felhívtam ma márkaszervizt, most kb. 30 ezer lesz a javítás (disztributor szelep), de ha 5 éves, akkor a kazán napjai is meg vannak számlálva, az 45-50 ezer.
Maga a szervizes ember mondta, hogy nem érdemes megjavítani! 5 éves cucc, napi 2 adag kávét főzünk rajta.
F@..om. -
válasz Astrasattila #130758 üzenetére
Ha nincs penzed tankolni a benzinest, akkor attol tartok ez meg mindig nem a te autod. Fold-hold tavot futott dizelek, hogyan szervizelned? Itt nem ritka a 2-400 ezres szamla sem...
-
máyköl
veterán
Akksit ki kellett vennem pár pár percre, a visszakötése óta nem húzza magától végig fel az ablakot az emelő, csak folyamatos gombhúzásra. Mit csinálok rosszul?
I.Fabia. -
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen