-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz CharlieDrop #178300 üzenetére
A4-emen volt TRW, én bírtam.
Most komplett Zimmermann van.
-
simonjoe
őstag
...nekem Zimmermann gyári betétekkel, és sír mint a rosseb.
Joe
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #178299 üzenetére
Remélem nekem sem lesz probléma, mondjuk sokat nem fékezgetek.
Új tárcsához régi Zimmermann betétet nem akartam felrakni, kb. 70 ezer km volt benne, de a vastagsága még 1 cm biztosan megvolt.1-2 héten belül lesz esedékes a hátsó fékbetét csere, ott a tárcsát nem cserélem, mert szinte nincs is válla, oda Zimmermannt vettem.
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Adott egy Vw Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Folyamatosan villog az olajlámpa a km óránál és fékrásegítésem sincs.
Kiszedtem az olajgombát az olajszűrő fölött és beindítás után egy csepp olaj sem jött fel.
A fékrásegítő tetejét leszedtem,beindítottam és forog de még sincs fékrásegítés.
Olajszivattyú baja lehet?
Ha szivattyú baja van akkor az olajteknő leszedés után könnyen kitudom cserélni a szivattyút?
Mást nem kell bontani hozzà? -
Qru
MODERÁTOR
A CFBG-nél is problémás az olajpumpa hexagon tengelye?
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csabi324 #178314 üzenetére
Megnézed tiszta-e aszívókosara, nincs-e eltömődve a durvaszűrője.Működik-e a meghajtása. Ha ezek rendben, le kell szerelni a pumpát és megvizsgálni. Ahhoz már tudni kellene, mit kell rajta mérni és hol. A kopási tűrése adott, kiehet keresni motorkód alapján. ;)
Qru: CFGB már a 100mm-es hatszög tengelyt kapta, az már tartósabb, de lehetnek vele gondok, ha megkopik. Kb 350k km-t kibír, ha rendesen van benne cserélve olaj.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #178310 üzenetére
Mondjuk ha még van rajta hús, nem dobnám ki a régi betétet, vésztartaléknak elmegy, vagy ha magadnak csinálod, a tárcsa utolsó km-eire kíváncsiságból talán fel is dobnám némi síkra csiszolás után, de én nagyon nem szeretek fölösleges szemetet termelni ha meg szerviz csinálja, drága lenne kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #178316 üzenetére
Köszi! Haver a szopóroller E92-t lecserélte egy CC-re amiben CFGB motor van. Még lesznek kérdéseim tuti ezzel kapcsolatban.
Richard: Kipróbáltam megint ezt a 2-ből 1-be visszaváltást manuális módban. Most alacsony tempón gurulva a lejtőn (éppen hogy csak felváltott kettesbe) engedett visszaváltani 1-esbe. Ezek szerint akkor a tempótól függ, hogy engedi-e visszatenni 2-ből 1-be.
#nincsbennetarcsi
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Mágus, van az öregecske polo classicom 1998-as aminek van egy kis kopogo hangja.A szerelők szerint a dugattyú szoknya ütödik a hengerfalnak.
Ma megmértem a kompressziót a hengerekbe, és a 3-as hengerbe kevesebb mint a többi.
Ha egy kevés olajat öntök a hengerbe akkor feljebb megy. Lehetséges hogy a 3-as dugattyú ami kopott ? Lehet egyáltalán, vagy érdemes csak azt az eggyet cserlni ????
Mi ilyenkor a megoldás ? Amúgy szeretem, és nincs vele bajom.Itt vannak a mérések [link]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
vendingo
veterán
Sziasztok
Nemrég vettem észre, hogy elkezdett rozsdásodni a G4-em. (2004-es)
Kb. mi a menete ennek a javításnak, és kb milyen anyagi vonzata van, ha elviszem egy karosszériáshoz?
Szeretném megcsináltatni, de ötletem sincs, hogy mire számítsak, azt meg nem akarom, hogy megvezessenek.
Előre is köszönöm, de nem vagyok kíváncsi a talán évente tisztítani kellett volna a kerékjárat burkolata alatt, és akkor most nem írogatnál ide jellegű hozzászólásokra. Igen, tudom, a trehányságom vezetett ide, mert amúgy dupla vastagságban van rajt a fényezés gyárilag és baromi jól bírta idáig rozsda nélkül.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
rostiron
őstag
válasz molnarpeter #178326 üzenetére
Szia
APQ 1.4 benzin
160000 KM 5W40 olaj és egyáltalán nem eszi.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #178317 üzenetére
Nem is írtam, hogy kidobtam. Valamire még jó lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #178325 üzenetére
A küszöb még jónak tűnik egy képen, minimális munkával menthető is lehet, a sárvédő sarkán kevésbé biztató a pukli. Fényezőnél érdeklődnék első körben, és ha vége a sárvédőnek, akkor kell egy karosszérialakatos. Le kéne kapni a dobbetétet is, és körülnézni, belül milyen a helyzet, illetve a padlólemezt is ellenőrizni kb az ülés elejéig, ahol érzékeny Csomagtérajtó szokott még csúnyán megindulni, ha van 1-2 pötty, érdemes akár házilag kipöttyözni pl, hogy ne menjen tovább (nagyon drága bontottan).
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #178329 üzenetére
De elvileg ezek a problémák javíthatóak komplett elem csere nélkül is?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz MunezXBK #178331 üzenetére
Ha csere, akkor bontott, vagy utánagyártottban gondolkodjak?
Esetleg van olyan, hogy "tűzoltás" mihamarabb, ha menthető, akkor ne legyen rosszabb, és ráérjek megcsináltatni normálisan a későbbiekben? Most nagyon nincs ilyenre pénzem, ma rendeltem 4 új gumit, nyáron kis szervíz+műszaki, na meg megint vacakol az egyik gyújtótrafó, meg fene tudja mit talál még a szerelő. 70-80 alatt még nem úsztam meg egy műszakivizsgát se. Látszik a ráköltéseken, hogy már korosodik a kocsi, de lecserélni meg nem akarom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Fékbetét csere mellé szoktak cserélni féktárcsát, vagy ha jó állapotú akkor nem?The easy day was yesterday!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #178332 üzenetére
Műszakin ez nem szokott probléma lenni, amit a képen látni, meg tudod csináltatni később is.
Legegyszerűbb a színazonos bontott csere, alacsonyabb színvonalon meg kicsiszolni, gitt, háló, stb, aztán lefújni valahogy azt a részt. Mondjuk kapni sárvédő alsó javítóelemet is, ha hegeszteni kell.
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #178334 üzenetére
Mindenképp igényes kivitelezés mellett döntenék, hosszútávra tervezek a kocsival, kb addig, amíg önerőből bír gurulni. Igyekszek gyári állapotra törekedni.
Az a bajom a színazonos bontott elemekkel, hogy a fakulás nem lesz azonos. Nagyon háklis vagyok, ha valami nem egységes egy autón: szín, hézag...
Azt tudom, hogy műszakin nem gond, nem az a lényeg, csak először szeretném műszakilag rendbetenni, és utána foglalkozni a külsővel, ezért kérdeztem a "tűzoltást".Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz vendingo #178336 üzenetére
Lakatolas utan is fenyezni kell, az sem lesz az.
Ezt lekell bontani es benezni ala, ahogy mondtak, de barmelyik lakatos is ezt fogja mondani. Nekem most volt ez csinalva (mindket oldal, 10 óra munka)Szvsz nem tulzok, ha a tied sem all meg fenyezessel 6 szamjegy alatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #178335 üzenetére
Nézd csak ilyen a féktárcsa így képek alapján mit mondanál?
[kép]
[kép]Zimmerman fékbetét veszek a holnapi nap első és hátsó tengelyre mind2 zimmerman megy, esetleg vélemény zimmeről?
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
Zizmand
aktív tag
-
vendingo
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen