-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz focvis #192795 üzenetére
Ha nem is mindig, ( időhiány) időszakosan beleolvasgatok a topikba.
A gyári olajjal 100%, hogy nem nyúlsz mellé. Ezzel nem is vitatkozom.
Ettől Függetlenül a B7 Passatba is Febi olaj ment. Igaz, abba Xado nem ment. Egyenlőre, de lehet teszek majd abba is, nem régen volt cserélve abba is az olaj.
-
iceQ!
addikt
válasz bitpork #192798 üzenetére
Ez a hátulja egyébként, az elje rendben van.
bul07Köszi, ennyit adok érte talán. Audiba vettem 1x, egy rakás sz@r volt. 2 hónapot bírt a foncsor benne...
yodamester10
Ez az! Köszi![ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Rakoncátlankodik az ülséfűtésem a kocsiba (A6 4F) bekereteztem melyik rész nem ad meleget, pedig korábban jött belőle.
Mivel maga az ülésfűtés többi része működik gondolom nem biztosíték hiba.Gondoltam kábeltörésre, mivel elvileg ketté ágazik hátul és az egyik megy a háttámlába a másik pedig az ülő részre, azonban mivel az ülőrészen is fűt bizonyos helyeken így a kábelszakadást is kizárnám. Marad az hogy az adott helyen biztos eltört valamelyik fűtőszál. Vagy ha valaki segít hol a komfort modul, lehet kihúznám és vissza hátha van köze hozzá (külföldi fórumon olvastam valakinek ez is segített)
A kérdésem az hogy ezt lehet e javítani, megéri e stb? Beszerezni max kompletten lehet fűtőlapot (jó drágán ebayről) de azt jó nagy geccsolás beszerelni, plusz valamelyik fórumtag azt mondta h a fűtőlap egybe van a szivaccsal így azt nem nagyon lehet lehámozni. Gondoltam rá hogy egy az egyben kicserélem az ülést vagy csak az alját, lévén csak ott van probléma, viszont ez megint lehetetlen feladat, mert telibőr S-line ülés, ilyet nem kapok minden bontóban, plusz akinek van az szettben adja.
Ötletek, lehetőségek mik lennének szerintetek?We are here for a good time, not a long time.
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Bp. vagy vonzáskörzetében hova lehet nyugodt szívvel leadni egy Passat CC 2.0TDI-t (CFG), vezérlés cserére?
Előre is köszönöm!"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
iceQ!
addikt
válasz yodamester10 #192801 üzenetére
Pattex jó lehet rá? 70C fokig az is jó, mig amit te linkeltél elméletileg csak 60C-ig jó.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Reggie0
félisten
válasz iceQ! #192810 üzenetére
Olyan ragaszto kell, ami rugalmas is, mert az uveg es az alatta levo muanyagok hotagulasa eleg messze esik egymastol. Peldaul szelvedo-ragaszto vagy egyes szilikon ragasztok(amelyek nem ecetsavasak).
Epoxy, cianoakrillatok merevek, azok nem jok semmire.Pattex oldoszert tartalmaz, lehet megtamadja azt a muanyagot amire felragasztod.
Tukorragasztobol van nagy hoallosago, ez pl. 180 fokig birja: [link]
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #192812 üzenetére
Megcsináltam a tükröt. Ki akartam próbálni a fűtést, de egyik tükör sem melegedett át.
A jobb oldalinál 1.5-2V között mértem (ez sem volt sok mert nem melgedett a tükör), bal oldalinál (amit nem ragasztottam) ott semmit.
Mi lehet a gond?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
veterán
Gyorsban vennék motorolajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt B7 2.0 CR Passatomhoz.
Az olaj még csak csak (pl olajsziget itt mellettünk Gödöllőn) de a többit honnan érdemes megvenni? Németországban meg tudtam volna rendelni ebayről, nem tettem. Hol tudok pontos cikkszámot keresni hozzá? CFGB motorkód. Jól olvasom, hogy 4,3 liter kell, tehát egy 5-ösnek elégnek kell lennie?https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
őstag
-
#82935552
törölt tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az RCD310 típusú fejegység képes .mp3 CD-t olvasni, vagy csak .cda formátumú CD-t tud?
-
veterán
válasz simonjoe #192817 üzenetére
Látom vannak náluk gyári termékek, akkor ez nem lenne egy rossz felhozatal ugye?:
https://filterabc.hu/03L115562
https://filterabc.hu/VW-GROUP-1K1819653A
https://filterabc.hu/VW-csoport-1K0129620D-levegoszuro
https://filterabc.hu/VW-LONGLIFE-III-FE-0W30-5L
Eredendően 5W-30-cal voltak ezek töltve, de gondoltam a 0W-s csak jobban ken amíg hideg. Most a hűvösebb reggeleken sokszor huszon kilométerekbe telik mire eléri a 86-90 fokot.
Egyébként a motortérben fityegő márkaszervizes bizbasz szerint is ez az olaj ment bele előzőleg.Gázolajszűrőt ehhez a motorhoz nem találtam náluk.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #192818 üzenetére
Igen, amúgy normálisak, meg rendesek, míg Gödöllőn dolgoztam 3 évig mindig hozzájuk mentem. Csak a weboldaluk elég elmaradott, ott meg élőben vagy elnézi vagy sikerül pont azt adnia amit kell.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
yodamester10
őstag
válasz yodamester10 #192824 üzenetére
Bocs már nem tudom szerkeszteni
Elírtam a neved -
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #192815 üzenetére
Fűtés a jobb oldalain jó, bal oldalon nagyon gyenge. Csatlakozó el van oxidálódva egy kicsit.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192825 üzenetére
Semmibaj
Akkor egy cipőben járunk, lehet el fogom engedni ezt a dolgot egyébként, mert ha 4-esre feltekerem, melegszik annyira a háttámla, comb támasz, oldalsó tartók hogy átmelegszik az egész.We are here for a good time, not a long time.
-
Octi
aktív tag
válasz macilaci78 #192800 üzenetére
Én is a CC-re most vettem jobb oldali fűthető komplett tükörlapot 3.200 HUF-ért. Szerintem sem éri meg a ragasztgatás, meg vagdosás
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192829 üzenetére
Viszed a fűtőlapot és beszereli? Hol csinálják meg neked helyileg?
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192831 üzenetére
Picit messze van tőlem ( Debrecen) Azt hiszem marad így akkor egyelőre
We are here for a good time, not a long time.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #192833 üzenetére
Cikkszám alapján sincs a webshopon?
Szvsz nagyobb nevekkel sem lősz mellé (Bosch, Mann, UFI, Sofima, Purflux, stb), és még mindig olcsóbb, mint bármi komolyabb common rail beavatkozás. De ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor FleetGuard vagy CAT vonalon vannak még finomabb szűrők gyári talán 7 mikron ha minden igaz, na most pl FH232 (230L/h - gyárinak 195-öt olvastam) simán elérhető 2 mikronos betéttel is, plusz látod rajta kívülről, mennyire van eltömődve. -
veterán
válasz molnarpeter #192834 üzenetére
Mi ez az FH232 pontosan? Tudnál róla valami infót, árat írni?
Amit én találtam ilyen néven az kompletten az egész üzemanyagszűrő házastól, nem csak a szűrőbetét.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #192834 üzenetére
Azert a szuronek nem csak finomsaga van, hanem nyomasesese es maximalis aramlasi sebessege is.
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #192820 üzenetére
...ne ess kétségbe, dobsz nekik egy mail-t, és beteszik a listába amit csak szeretnél. Én nem veszek gyárit a szűrőkből, MANN, abból van minden. Gyári olajszűrőnek a tömítése 1x megszopatott, csere után néhány héttel szögletesre kikeményedett, hidegen ömlött az olaj a szűrőházból, mert nem tömített. Ráadásul gyáriban nincs antibakteriális pollenszűrő, míg a MANN palettáján található.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #192836 üzenetére
Az lesz az, tengerentúlon népszerű beépíteni ilyesmiket a gyári szűrő után. Nem feltétlenül éri meg, ha pár év múlva úgyis eladod, vegyük inkább érdekességnek
Reggie0: traktoroknál FH236 megy pl szintén 2 mikronnal, az 340 L/h, és elég gyakran megy 100% terhelésen (mondjuk lóerőben is elég nagy a szórás) - de csak saccolok mérés nélkül szűrő típust félretéve nem nagyon láttam fórumokon finomabb szűrő miatti problémát.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #192839 üzenetére
Namost ez nem jó? Vagy ez nem tudja a 2 mikront, csak ugyan az a márka?
https://aj-filtry.pl/filtr-paliwa-sn70361-do-volkswagen-passat-vii-20-tdi-0810-1214-cfgbclla-diesel-170hp125kw-296
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #192841 üzenetére
Nem mintha itthon kapható lenne, lengyel, osztrák, román disztribútorok vannak.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #192842 üzenetére
Itthon filterland oldalán találkoztam vele.
Régebben olvasgattam még pár márka oldalát, Delphi 2 mikront írt common rail esetén, 4 mikronig rémlik a Sofima, UFI... De konkrét katalógusok alapján már látszik, hogy ezek inkább csak a top kategóriát jelentik, típusonként alkalmazkodnak a gyári számokhoz, pl [link]
Ha számít, FH23* sorozat Fleetguard történet volt, ők tudtommal személyautóhoz nem gyártanak.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz daniel2121 #192844 üzenetére
RSNAV fejegyseggel esetleg van valakinek itt a forumban tapasztalata?
-
newmoonlight
senior tag
Hali! Az alany egy A6 BiTDI (C7, 320 LE, 2016., 103.000km). A hűtőfolyadék tartályból (nem tudom, pontosan mely pontján) elkezdte köpködni a hűtővizet. Szerviz szerint (vélhetően termosztát-hiba) miatt túlnyomás alakul ki a rendszerben, és azért nyomja ki ott, ahol tudja. Ez reális, vagy van valakinek egyéb ötlete?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #192846 üzenetére
Szerintem a bal oldali csatlakozasnal jon ki belole, latszik, hogy a muanyag pereme es a csatlakozo illesztesenel fujja ki, abban a sikban jelenik meg a sokirakodas es onnan folyik elore a perem menten.
Persze lehet tulnyomastol is, de sima tomitesi problema is lehet. En lehet, hogy eloszor inkabb azt a csatlakozot/tomitest cserelnem es megneznem, hogy milyen allapotban van tartaly muanyag csonkja.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #192847 üzenetére
Köszi! Igen, a kérdés valóban az, hogy az a csatlakozó maga a probléma-e, vagy csak egyszerűen ki akarja tolni valahol a rendszer (a termosztáthiba miatti túlmelegedés, és nyomásnövekedés miatt) a vizet, és pont ott a legegyszerűbb neki.
[ Szerkesztve ]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #192848 üzenetére
Szedd le minimumra a vizet, torold le a nyomokat es nezd meg ugy, hogy kijon-e. Ha nem, akkor a nyomas szamitott.
Volt valaha szerelve az a tartaly/vizcso? Szedtek mi valami miatt, mert utban volt?
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #192849 üzenetére
Most patyolattiszta és a minimumon van, holnap próbakör. (Még nem volt hozzányúlva.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen