-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #211699 üzenetére
Ha mozgathato marad akkor oke. En a Skodan az elengesett kedert azzal raktam vissza.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
A témában megegyezik a véleményem, ne a rendszámmal vagy épp átalakítással foglalkozzanak mely nem jelent veszélyt másokra (pl. nem vakító menetfény) hanem szigorítani kellene a műszaki vizsga elvárásain, szabályok betartásán a vizsga folyamán.
-
tibbike01
őstag
válasz imyourfriend #211702 üzenetére
Vagy annak sok rendőrnek, akik a parlamentet őrzik vagy random behajtani tilos utcákban bírságolnak, inkább ki kellene állni az útra és non-stop ellenőrizni és azonnal bevonni a forgalmit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
Jah bezzeg a sok kormolo tdi az teljesen rendben van. Dilettansok.
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
Lehet ünneprontó leszek, de a PHEV nem foglal helyet? Nem koptatja az utat? Én alapjában véve nem értem, hogy miért kiváltságos az, aki elektromos autóban ül. Költői kérdések…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #211705 üzenetére
A lokális szennyezés minimalizálása miatt talán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211707 üzenetére
Akkor semmilyen autóval sem szabadna menni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
Hat, a PHEV mivolta a forgalmiba be van irva, igy eleg konnyu elvenni toluk, lenyegeben egy tollvonas.
A kepen levo autoval is lehetne mit kezdeni igy, ha be van irva a forgalmi a rozsdas, hianyzo darab. Szerinted benne van?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Sok Ford is lógó kédergumival jött vissza...
A gomb egy pálcában folytatódik, igazából ez egy kis króm kupak, annak a belső oldalán látszott hogy hol van kopás (ahol felfekszik mikor a helyén van) - oda tettem a ragasztóból, remélhetőleg bírja. Aztán ha kell, következő körben epoxi.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #211705 üzenetére
Nem arról van szó,azért van rá kis kedvezmény mert aki ilyet vesz mint én megpróbál egy kicsit környezettudatosabban közlekedni.Itt van egy fontos dolog mondjuk egy dízel után amit be kell tartanod vagy teljesen felesleges a phev,és az nem más mint az áram töltés valamilyen formában és azzal járni ahol lehet.Ha már én erre a közlekedési formára álltam át és még csak most kezd az egész itthon kibontakozni,ne üldözzék már!Majd akkor kezdjék el mikor lesz minimum 1 millió phev Magyarországon,de jelenleg 35 ezer van.A legnagyobb gond,hogy sok a céges vásárlás és üzemanyag kártya mellett senki nem fogja töltögetni,meg nem kell céges autó adót fizetni.Első körben aki NEM magánszemély arról levenni a zöld rendszámot,így lenne korrekt.Ha tőlem elveszik akkor évi 25 ezer forintom bánja meg ugyan úgy spórolok a dízelemhez képest évi 500 ezret üzemanyagban,szóval nagy jelentősége nem lesz Engem az ingyenes parkolás hidegen hagy.
#211709 Reggie0 Akkor szerinted ez így jó,hogy így néz ki mert rozsdás ha be lenne íratva?A helyszínen be tenném egy zúzó gépbe,aztán hajrá gyalog.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Arra lennék kíváncsi mi a teendő ha a kicserélt izzó, kevesebb mint 1 nap alatt megint kiégett a féklámpában? 2 Octavia 2005 mpi
Pedig jobbat raktam bele mint ami volt, BOSCH P21/4W 12v e2 2:2 278 , lehet hibás volt, és próbáljak még egyet? A rövid szál égett el, az elsőnél, a 2. at még nem vettem ki, de a ott is csak a féklámpa nem megy.
Nagyon nem érnék rá szerelőt keresni és egy ilyen apró probléma miatt otthagyni az autót. Volt már valakinek hasonló gondja?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Khaosz55
addikt
válasz yodamester10 #211711 üzenetére
Nem vagyok elfogult, benzines autóm van előtte diesel volt. Én jogosnak tartom hogy le akarják venni a zöld rendszámot a plugin hibridről. Már mitől zöldebb egy 40km hatótávolságú V6 autó egy diesel vagy sima benzineshez képest? Számomra az elektromos sem zöld, de ez az én véleményem.
Mint mindenben zajlik a beetetés, aztán amikor sokan használják jön a fekete leves. Elektromossal is ez lesz majd, mert a benzin-diesel utáni jövedéki adó kiesést egy ország kormánya sem fogja lenyelni. Volt erre már példa számtalanszor sok más dologban is. -
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #211711 üzenetére
Nem jo, de a ket intezkedes nem osszehasonlithato. Almat a kortevel.
-
-
bul07
nagyúr
válasz IntelKiller7 #211716 üzenetére
Fogyasztás/káros anyag kibocsájtás nem lehet érv, mert akkor a kicsi motoros városi kisautók ugyan úgy kérhetnék a kedvezményt a városi 3-4l fogyasztásra(0.8 dízel Smart pl)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
atos19881101
senior tag
válasz bul07 #211717 üzenetére
Pontosan. Ahogy Khaosz is írta, ez csak a beetetés része. És pont amit nem értek, hogy akinek van pénze megvenni egy elektromos autót (mert azért az még mindig jóval
drágább mint egy belső égésű), annak annyira fáj az a pár ezer ft adó, parkolójegy. Akinek meg csak benzinre vagy dieselre telik, azt sarcoljuk./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
vlevi
nagyúr
válasz IntelKiller7 #211716 üzenetére
A baj inkább ott van, hogy a gyártók nem érdekeltek, ill. nem tudnak kicsi, városi, olcsó elektromos autót gyártani. Egy batár SUV árába belefér az elektromos hajtás felára, de egy Fiesta, Póló méretűbe nem Így tulajdonképpen elvész az elektromos hajtásnak az az előnye, hogy kevesebb a karbon lábnyoma, mert pl 1 helyett 3 tonna nyersanyagot kell felhasználni, megmunkálni az autó előállítása során.
-
-
-
IntelKiller7
veterán
válasz vlevi #211719 üzenetére
Hát ez inkább a vásárló közönség hibája. Mindenki minél nagyobb autót akar. Amit mondjuk meg is lehet érteni, mert lehet bele pakolni, kényelmesen el lehet férni. Csak hát ezek már kinőtték a parkolókat meg mindent.
Imádtam a Rangerünket, pedig az is egy matchbox egy igazi F150-hez képest.
De ugyan úgy imádtam a Sciroccot is, volt barátnőmmel pont ideálos volt elmenni vele horvátba nyaralni stbstb.
Most a B8 Passattal is ugyan úgy elvagyok mint az előző kettővel.Most, hogy nincs barátnőm, gondolkoztam, hogy mit vegyek a Passat helyére. 8-10 millióban azért van választási lehetőség.
Nekem nagyon tetszik a Tesla Model 3. Szeretem az ilyen hightech cuccokat is. Otthon tudom tölteni, a munkahelyemen tudom tölteni(100km oda-vissza), a konditeremnél tudom tölteni... A legköltséghatékonyabb megoldás ez lenne. Persze nem most, mert még nem igazán van 10 alatt Model 3. De, ha hó végén elkezdik átadni az új Highland modelleket, talán megmozdul a piac.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Reggie0
félisten
válasz IntelKiller7 #211722 üzenetére
Szerintem sokan szeretnenek jo kisautot, csak nincsen. Ha a (elektromos) smart fortwonak megduplaznak az inverteret, motorjat, hogy negykerekhajtasu legyen 160-200 loval, meg 20-at is adnek erte.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz IntelKiller7 #211722 üzenetére
Neked tényleg tetszik egy Passat után a model 3. belseje? Számomra a tesla belseje minden csak nem elfogadható.
-
IntelKiller7
veterán
válasz Khaosz55 #211724 üzenetére
Nem tudom hosszútávon milyen lehet együtt élni az anyagminősggel, de az a Passatban sem kirívó.
a B8-ban az tetszik, hogy a légrések egybefüggőek, és a virtual cockpiten meg az órán kívül nem bontja meg semmi. Nyilván, ezt a Model 3-ben nem is látod, csak a fa/fém dekort.
Ha egy szebb kormány lenne benne, szerinte sokkal szebbet mutatna az autó bele. Magával a kijelzővel nincs bajom.Nekem bejön ez a minimalista stílus.
De inkább maga a technika ami megfogott az autóban.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Khaosz55
addikt
válasz IntelKiller7 #211725 üzenetére
Nekem B8 volt és az férfias autó egy modell 3-hoz képest. Persze ez az én véleményem és lehet oldscool vagyok és nem birkózom meg, hogy rakjuk egy TV-t előre és akkor kivan pipálva az autó belseje... Nem lesz kevés mire megszokom ha ez lesz az irányelv a gyártóknál.
-
Khaosz55
addikt
válasz atos19881101 #211718 üzenetére
Céges autót vettem és többször átszámoltam a dolgokat (lehet rosszul), de a számításaim alapján nem döntöttem a hibrid vagy elektromos mellett.
A sok város miatt most benzinest vettem ami a korábbi 2.0TDI után kb +2 literes fogyasztása van varosban talán kicsit több. Rövid távon használom 90%-ot városban, de pakolás miatt nem lehet kis méretű. A TDI télen be sem melegedet mire a munkahelyemre értem. Korábban sokat utaztam most már szerecsenre nem.Volt lehetőség plugin hibridet venni, de 5,5millió felára, 1.5-ös motorra. Minden nap kell tölteni, ha lemerül az akksi akkor a 1.5 motor cipeli a többszáz kg akksit. Nincs pótkerék, na ez nekem nem fér bele. Illetve töltő helyet is ki kell otthon alakítani. Előnye, hogy nincs cégautó adó, de lehet az is elveszik amin nem lepődők meg...
Elektromos, nagyobb méretben meg +10-15 millió. Nincs gazdasági megtérülés.
Tételezzük fel van lóvé a +5.5 vagy 10-15 millióra. Már a 5.5 milliót lekötve a kamatokból ingyen tankolok. Elektromos esetén meg +15millió hoz éves szinten 1.5milliót.
Ha viszont nincs lóvé akkor még rosszabb a helyezt a hitel miatt. Pl 10 millió esetén 5 év futamidővel évente +1 milliót fizetsz ki kamatra, ez csak a kamat...
Tehát nem tudnék annyit eltankolni amennyi gazdaságilag megérné a felárat hibrid vagy elektromos autó esetén, főleg azért mert azt is kell tankolni és tölteni ami nincs ingyen.
Persze csak VW-et néztem, mert konszern autót jöhet szóba más gyártóknál nem tudom mi van. -
TheMarci
addikt
Sziasztok,
Golf 7-ben az alabbi modon van megoldva az autos tolto, ami eddig remekul mukodott, de most sajna nem tolt. A szellozot kiszedtem, mogotte bal alul egy lukban eltunnek a kabelek. Meg lehet tippelni, hogy hova van vajon a tap bekotve, hol nezelodjek?
Do You Dream?
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
2022-es Leon kombi elektromos csomagtérajtó nyitással van megáldva.
Amikor nyílik az ajtó égtelen csipogással adja tudtára ezt mindenkinek.
Van arra lehetőség, hogy ne csipogjon amikor kinyílik. (Amikor becsujkódik azt csendben teszi)? -
tibbike01
őstag
válasz MunezXBK #211735 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ha ilyen jellegű mókolások vannak (pláne, ami biztonság jellegű, csipogó hang), akkor arra simán tud hivatkozni a gyártó és megtagadja a garanciát. A garancia füzetben is benne van, hogy idegen által módosított SW garivesztéssel jár.
Persze be lehet próbálkozni, de szerintem simán ki tudják olvasni, hogy mikor-ki piszkált bele a SW-be, sőőt hogy beletudj piszkálni fel kell nyitnod a rendszert. Ha egy 2010 előtt Seatról lett volna szó, akkor no problem, de a mai gépek már nem ilyen egyszerűek.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Be került a Power Flex a helyére és azt kell mondjam nagyon jó és érezhető a hatása.A sárga ha jól tudom a legpuhább szilikon sokat nem szerettem volna változtatni.Kb 12 perc volt a beszerelés még a motorvédőt sem kellett levenni és megkértem a szerelőmet fújkálja már be a szilenteket is ha már lent babrál mert utálom ha nyüszög
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #211740 üzenetére
Helyes de utáltam a Passat-ban is a hidegebb időben nyikorgó szilentket...
#nincsbennetarcsi
-
válasz makszi #211732 üzenetére
Szerintem ne kaCCSoltasd ki mert a műszakin megbukhat miatta. Ez azért van hogy ha valaki ott van akkor jelezze hogy lefejezés jön, és szerintem a biztonsági szempontokat és faktorokat a tipizálási engedély tartalmazza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
grizlisandor
addikt
válasz K Norbi #211743 üzenetére
Ezt akartam én is linkelni!
Más:
Haver vett egy Golf 7 típusú gépjárművel, CHPA motorkóddal.
Magyar nyelvű kezelésivel nem találkozott valaki? FB csoportokban kerestem sikertelenül.A szervizintervallumokon lenne a hangsúly.
A lényeg a vezérléscsere lenne, az eladó (autószerelő) szerint 210 ezer kilométernél ráér.
Szerintem meg időszerű lenne, mert tuti van rá évben megkötés, csak 10 éves a vezérműszíjról beszélünk, amúgy jelenleg ~180 ezer kilométer van a kocsiban. -
zoo8800
veterán
válasz grizlisandor #211745 üzenetére
Ha jól rémlik, 7 év után ellenőriztetni (!!!) kell
Ennyi idő után tuti cserélném.rip and tear, until it is done
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #211745 üzenetére
Azt simán ledobnám róla.
-
grizlisandor
addikt
(#211746) zoo8800 & (#211747) MunezXBK:
Én is ezt mondom, de haver különleges állatfaj, hátha hivatalos dokumentumokkal meg tudnám értetni vele, hogy cseréltesse le.
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #211745 üzenetére
..nem láncos véletlenül?
ezt találtam róla:
#211749MunezXBK:
küldj évjáratot, pontos típust, és váltókódot, megpróbálom összeszedni neked.[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen