Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
- PlayStation 5
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Call of Duty: Black Ops 6
- Le Mans Ultimate
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Alkoholista nevelde
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #211026 üzenetére
Értem köszi! Ezt jó tudni!
"Ezért drágább fenntartani a száraz kuplungos DSG-t".
Bár ez a mondtad hibás, mert fenntartani 0 forint a száraz kupungos DSG-t, míg az olajosat kb 200ezer-ft 60ezer kmenként. 240ezer km korára simán ráköltesz 800ezer ftot az olajosra, kb pont annyit, mint egy felújítás a száraz DSG-n.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen