-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Látjátok nekem nincsenek garázsgondjaim. Igaz garázsom sincs.
Ez a következő tervek egyike.
Egy kicsit húzós téma, mert garázs lesz + kazánház + misimagakinek kis műhely (nagyon kicsi) , és a tetején szoba, konyha, kis fürdő. De remélem a falak hamar realizálódnak, és akkor fedett helyen állhat a kocsi, mert unalmas a jeget kaparászni róla.
Visszatérve pár szó erejéig a vonóhorogra, van a ki azt állítja, hogy bepróbálkozott a szalon. Lehet igen, lehet nem. Én pillanatnyilag még várakozó állásponton vagyok.
A kettő közt anyag szinten kb. 10 eFt a különbség, a többi uaz. Szerintem ennyiért nem éri meg. Bár, illett volna az átvételkor kitérni a vonóhorog fej eltávolítására, meg izé.
Tudom, tudom évvége volt, sok volt az átadandó autó, meg izé...
Szóval a volt márkaszervízben dolgozó kollégám történeteit hallgatva.... Nem tudom...
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Nekem a Samaran volt vonóhorog. Tavaly szerintem 3-4 alkalommal volt mögötte utánfutó, amit béreltem. A bérlés volt kb 600-1000 Ft. Amit elvittem vele, hiába nem volt nehéz simán lett volna alkalmanként min. 2500 Ft, de volt olyan fuvar, amit 10 eFt alatt nem vállaltak.
Volt olyan fuvar, amikor 300 kg helyett 800 kg kulé (kavics) volt az utánfutón. Nem volt nagy az utánfutó, és az is csak félig volt. Nem hittem el a kavicsbányában a mérleges néninek. Hazáig azon imádkoztam, hogy ne szakadjon szét semmi.
Szóval jó az. Meg a nagy darab vas is jól jöhet, amit a lökhárító mögé rejtenek...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen