-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #185328 üzenetére
Nekem is gyanús az a km... Ekkora dízelautót business felszereltséggel nem azért szoktak venni, hogy álljon. (Persze lehetséges, a Peugeot-omban is csak 250k volt 20 évesen. ) Meg Pátyról nem ingázós autó? Akkor gondolom majd látni fogsz a tulajnál egy másik autót...
Ha igaz, akkor jó vétel lehet. Csak unalmas Skoda.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
veterán
válasz vzsryl #185340 üzenetére
Gratulálok, mit vettél Superben belül? (Már nem él a hirdetés.)
@ Qru. Nem lehetne, hogy engem nem törölsz azonnal mikor csak megemlítem, hogy talán eladom az autómat?
Esetleg valami bérletes tagság? Úgyis visszatérek. Új képeket nem készítettem, fehér Golf, 2015-ben láttátok. Momentán nincs lemosva.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #185342 üzenetére
Azok bírják, olyan csereautót kaptam egyszer 400k km-rel (a mi 1.8 TSI-nk éppen motorcserére várt akkor).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #185461 üzenetére
Én drukkoltam neked, mert hirtelen felindulásból nem szabad autót venni. Pont erre mennek rá az eladók, hogy leessen a vevőjelölt álla, és villogjon az ember fejében az "ez nekem kell" (a profik a 20 éves autó belsejét is úgy rendbe tudják rakni, hogy ihaj).
De akkor talán rendben lesz, és más szempontból is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #185605 üzenetére
Nekem is gyanús a dolog. Magától sokára van gond, inkább akkor problémás, ha rövideket mennek vele, vagy befecskendező rendszer/turbó probléma van. Egy jól működő motornál a DPF adatai is visszaigazolást tudnak adni, hogy minden rendben teszi a dolgát, nem pedig egy koromgyár a szerkezet, mert drága lett volna Ezt-azt ezt-azt felújítani.
-
molnarpeter
nagyúr
-
1stVikman
senior tag
válasz vzsryl #185683 üzenetére
Megállsz otthon, és nem esik le az alapjárati fordulat 800-850 környékére, hanem 1000 körül marad, akkor ne állatsd le, hanem menj vele egy kört még.
Ennyi a történet röviden.
Ha biztosra akarsz menni, akkor ELM327+ akár az ingyenes VagDPF (fizetős sem drága).
Az megmondja a pontos értékeket.[ Szerkesztve ]
-
-
-
BullZeye
veterán
válasz vzsryl #185814 üzenetére
Keréknyomás mérő benne nem túl megbízható.
Nekem defektem volt pár hete, és az autópályán szólt csak, hogy keréknyomás csökkenés van.
Ráfújtam, SET majd 2 nap alatt leengedett megint, de a 2 nap alatt nem szólt egyszer sem, pedig reggelente bölcsi előtt néztem a kereket mindig, és láthatóan szépen komótosan csökkent a nyomás benne, de a rendszer nem szólt miatta...Kút tőlünk 800 méterre van, így minden másnap ráfújtam 2.2 barig, de 2 nap alatt 1 barig lement.
Ehhez képest az elmúlt pár évben 3x fordult elő, hogy tökéletes nyomásnál jelezte, hogy csökken a nyomás, közben semmi baja nem volt. Itt pedig az élő példa amikor tényleg baj volt, akkor csak túl későn szólt, és utána se vett észre 1 bar nyomáscsökkenést.
szerk.: Skoda Octavia III-ról beszélek, nem tudom neked mid van.
[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
válasz vzsryl #185818 üzenetére
Ezen ne múljék, nekem rögtön lenne is kérdésem. Úgy néz ki jövőhéten lerendelik az új céges autómat, és gyakorlati tapasztalatra lennék kíváncsi, hogy ez pontosan hogy működik:
"KESSY FULL" - Keyless Access
- automatikus nyitás/zárás (minden ajtó)
- kulcs nélküli indítás
- központi zár rádíótávirányítással
- SAFE-zárás nélkülVideókon nem nagyon látom ennek a működését, vagy csak nem úgy működik ahogy gondolom.
A) Kell nyomkodni az autón vagy a távirányítón bármit is, hogy nyíljon az autó, vagy
B) Zsebembe a kulcs, és ha közel megyek az autóhoz automatikusan kinyílik?szerk.: Skoda Octavia IV styleról van szó, és youtubeon egy Golf 8as az egyik videóban egy érintős gombot kellett megnyomni a kilincsen, de nem látok ilyet az Octavias videókban.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #185911 üzenetére
Vagy üljön be más autójába.
Majd kiépítik a töltőhálózatot és hogy ne olvadjon el azonnal a vezeték, nem csak kapacitást veszed meg, hanem azt is, hogy milyen gyorsan tolja bele a kocsiba.Barátom Finnországban, Tamperében él. Ott a lakóparkokat eleve úgy építik, hogy minden egyes parkolóhelynél ott az oszlop az autó állófűtéséhez. Ha nem 30-40 percig van használva, hanem egész éjszakán át, fel is tölti a gépet ugyanazzal az áramerősséggel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
6030D
Ármester
válasz vzsryl #186209 üzenetére
Én is sok autóval mentem, ami ilyen volt. Ezért is megmosolyogtató, amikor írják, hogy 300 km-t elment és még 3/4-ig van a tank. Ja, csak utána a másik 300-on meg elfogy a maradék.
Egyszer szívtam meg após CR-V-jével, én hoztam el a szervizből, és ha már alattam volt, gondoltam elvégzem a napi dolgokat. Felvillant a lámpa, ok van még benne 70-80 km-nyi, erre 15 km múlva megállt. Séta a kútra benzinért. Elfelejtette mondani, hogy ha jelez, akkor irány az első kút....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
atos19881101
senior tag
válasz vzsryl #186587 üzenetére
Ha egy kézifék normál állapotban van és rendesen használva is van, akkor nem fog - pár fokban befagyni szvsz. (Persze ha nem épp kocsimosás után támasztod
le a szekeret)
A sebességben hagyás nem a legjobb. Olyankor az autó terhe arra a pár fogaskerékre terhelődik. Arról nem is beszélve, ha netán egy ügyes versenyző parkoláskor kicsit megtolja a kocsit, na azt szeretni fogja a váltó./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
hdanesz
senior tag
válasz vzsryl #186859 üzenetére
Igaz, nekem még eddig csak 5 tankolásom a Fabia-val (1.4 CR TDI - 2016), de mindig +2-3dl volt a különbség az autó által írthoz képest.
Anno volt hatos Golf-om, 1.6 szívó benzin, azzal kicsit nagyobb volt a különbség (5-7dl pluszban). Nem tudom ennek ahhoz van-e köze hogy a Fabia-nál eleve kisebb a fogyasztás mint a benzines Golfnál és ezért exponenciálisan nőne a különbség?
Vagy csak véletlen alakult így.A Fabia értékei:
5.2 autó szerint - 5.39 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.52 visszatankolva
5.1 autó szerint - 5.38 visszatankolva
3.7 autó szerint - 4.01 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.55 visszatankolvaA Golfnál kb. ilyenek voltak:
6.5-6.9 autó szerint - 7-7.6 visszatankolva -
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #187067 üzenetére
A műszerfal már +4°C-nál már jelez, az ónos esőnek magasabb a fagypontja.
Ha hőmérséklettől függően tiltaná a funkciót, akkor logikusnak tartom ehhez igazodni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187113 üzenetére
Ne haragudj, de ez egy hulyeseg. Akkor veszelyes az elozes, ha nem tudod idoben befejezni vagy nem marad eleg biztonsagos tav a be nem lathato utszakasz elott(mert barmikor felbukkanhat egy szembejovo). Attol meg, hogy te veszelyesnek gondolod egyaltalan nem biztos, hogy az.
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187115 üzenetére
De ha a szerpentin hajtukanyarja utan, az egyenes szakaszanak elso harmadaig be tudod fejezni az elozest, akkor nem fog kozel kerulni egy felbukkano szembejovo sem, mert neki a 2/3-at kene megtenni, ugyan ugy kb 10-15 km/h-rol felgyorsulva. Es egyaltalan nem veszelyes.
Ha 110 lovas autom lenne, akkor en meg azokat a manovereket gondolnam veszelyesnek, mint amiket te a 140-nel meg epphogy megengedhetonek tartasz. Ez ilyen, nehezen lep ki az ember a sajat tapasztalatainak buborekjabol. Teljes indukcioval bizonyitani is lehetne ezen az elven, hogy meg kell tiltani az elozest. Ezert is nem szabad ilyen teves feltetelezesekbol kiindulni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187117 üzenetére
Sajnos csak vizszintes utban tudsz gondolkodni
Te a hajtukanyaros szerpentin emelkedojen(10% vagy feletti emelkedo) a 60 loerovel orulsz, ha felgyorsulsz 40-re, mire elered a kovetkezo kanyart. Na pont az ilyen autokat akarjak masok megelozni. De a 140 lovas autod is hasonlo, csak az mar epphogy eleri talan a 80-at. Egy eros autoval meg siman megelozol egy ilyen autot kozben.Ha meg mindegyik autoval ugyan ugy elozol, az azt jelenti, hogy neked tenyleg felesleges az erosebb auto, mert ugysem hasznalod ki.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187120 üzenetére
Ha neked oda egy 60 loeros auto eleg eros, akkor szinten...
(#187119) gzbotii: En mondjuk francia alpokban autoztam sokat, meg fogok is, ha vege lesz a lezarasnak. Altalaban evente tobb ezer km-et megyek ott 1km folotti magassagokban. A szerpentinen az ilyen 60 loero mindenre eleg embereket kettesevel lehet elozni kanyaronkent. Sajnos pont a hetkoznapi utakrol nem csinaltam videot, csak olyanokrol amikor elegge durva volt az idojaras stb., de akkor nem az auto teljesitmenye a donto.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen