-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Doki16
addikt
válasz syIex #180970 üzenetére
Ne vedd meg, ritka típus. Szinte senki nem fog hozzányúlni, ha csak nem képzed ki magad. Még a szakszerviz se akarja normálisan leszervizelni a hibrideket. Simán az volt a POHU válasza, hogy a DSG-ben soha nem kell olajszűrőt cserélni. Egyik srác elment a szervizbe és megkérdezte, hogy ez tényleg igaz-e és azt mondták, hogy ez a gyári utasítás, mert macerás szerelni. Mondjuk ez DQ400e volt, de a Jetta hybrid még ritkább modell. Amúgy jó típus, bátran veheted, meglepően jól sikerült elsőre a VW-nek. Alapból mindegyik Highline modell, de vigyázz mert könnyen bele lehet futni amerika modellbe amit itthon nem lehet szinte sehol gépre kötni vagy csak szervizelni.
Vegyél egy jó kis CFFB 2.0 crtdi-t és amikor vége lesz a pályázós korszakodnak akkor eladod. Majd veszel egy offos hibridet amikvel sokkal jobban jársz. Autópályára teljesen felesleges a hibrid autó a GTE kivételével. Az is csak akkor ha mindenáron benzines kell, de taposni akarod neki.
(#180960)Atomgeszi: Ez a konkrét típus nekem furcsa. Elvileg R-line, de belül nem látszik. Se kormány se az ülés nem az. Ez nem Highline hanem Comfortline. Amúgy valóban egy nagyon jól felszerelt példány, alig pár extra hiányzik belőle. Mondjuk a Full extra duma itt is full kamu
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz syIex #190791 üzenetére
jobb alsó sarokban a fogaskerékre böksz, ott van olyan menüpont, hogy adólogók
szerzel egy pendrive-ot, rámásolod a kívánt logo-kat .png-ben max 300x300 pixel méretben, és egyesével betallózod őket(szerk: lehet 250*250 vagy esetleg más méret fog működni, majd kipróbálod, nekem ment a 300x300)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz syIex #190789 üzenetére
Hamár multimédia: RNS 510-es gyári médián van TV-tuner funkció. Namost németországban a világon nem fog be semmit, se analóg se digit nemtommé.
Magyarországon a Duna, M1, stb látszanak, de kép nincs (talán audió van ha jól emlékszem).
Lehet ezt a büdös életben bármire használni? DVD van benne de egyrészt ki a lópikulának van már dvd-je, másrészt ki akartam próbálni, találtam itthon egy 'Ötödik elem' DVD-t, valami újsághoz volt, és meg kellett volna nyomni az OK gombot a lejátszáshoz
Nincs OK gomb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
1stVikman
senior tag
válasz syIex #190855 üzenetére
Csak okosítással.
Sajnos vcds nem tudja. Látja, hogy hol melyik értéket kéne átírni, de változtatni nem tudja.
Házi körülmények között az obd 11 tudja, de a VIM (video in motion) aktiválásához pro verzió kell, meg egy valag kredit. Ennyit szerintem nem ér.
Anno olvasgattam jó sokat, jött vag can pro kábel is, de nem látta a kocsit.
Aztán már nem érdekelt. Végül úgy hozta a sors, hogy szoftverfrissítéssel egybekötve meg lett oldva ez is 35€-ért.
2x használtam...
Este meg zavaró is a villogó kép. -
Doki16
addikt
válasz syIex #190855 üzenetére
Persze kirakod a telefont ami kétszer akkora és BT-n keresztül hallgatod a kocsiban. DVD-N tud lejátszani de nem lenne nagy élmény 460*320-ban filmet nézni. Nekem a nagy Discover Pro navi van, de az is gyagyi már bármilyen telefonhoz képest.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz syIex #190912 üzenetére
Egyáltalán nem sok az, ha nyomod neki a 4x4 mellett. Országúton normál tempóban lehet csak jó értékeket produkálni, ha sok a város akkor nem csoda a nagy fogyasztás.
Amúgy meg az a véleményem, hogy inkább tankold el azt az összeget, mint motormodosítást csinálj.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz syIex #190917 üzenetére
Nem mondom h ne csipelj de azt tapasztalatból tudom h városi fogyasztásnak nagyon rosszat fog tenni a mókolás. A Maxon megcsináltattam és nagyon érződik hogy más. Ha városból kimegyek és a pályán egyértelműen jobb jobb lett 1 literrel. A városban meg 14 liter. Ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz syIex #190914 üzenetére
Szerintem ezek a motoroptimalizációk 90%-ban abból állnak, hogy felnyomják a nyomatékot alacsony fordulaton, így ritkábban kell pörgetni, ezért fogyaszt kevesebbet. A DQ250 váltóban pedig a mostani 380Nm-en felül nincs nagy tartalék ha hosszú távon vigyázni akarsz rá, 400Nm alatt kéne maradni.
Nem kevés, de annyira nem is sok. Most nekem is kb annyi a nagyátlag, de jelenleg szinte kizárólag 2 üzemmódban használom: hidegen rövid távra, és tempomat 150 autópálya. Csak az enyém több mint 200 kilóval nehezebb, 1725 kiló és emelt hasmagasságú, elég rövid váltóval (6-os 2000rpm picivel 100 alatt) és "csak" 170 lóval. Legútóbb 9,46 lett 630km átlaga.
Nem épp dízeles fogyasztás, az előző kocsim a 2004 Mazda6-osom 6,3-mat evett pedig a belét kitapostam.
Amúgy a technika azért van, hogy kiszolgálja az igényeket, nem pedig fordítva, mint ahogy azért dolgozunk hogy éljünk, nem azért élünk hogy dolgozzunk. Ha lecsippelteted 110 lóra nem fog ennyit enni[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #190912 üzenetére
Az nem sok, nekem a Passat 2.0 TDI is annyit evett meg most a Skoda is (pedig egyik sem 4x4-es). Ha erősebb lesz a motor akkor a fogyid is nőni fog, a fizikát nem lehet megkerülni. Ha nem nyúlnak a DSG szoftveréhez akkor 400 Nm amit tartósan elvisel, ha belemókolnak a DSG-be is akkor picit többet is elvisel hosszútávon.
#nincsbennetarcsi
-
válasz syIex #190923 üzenetére
Azért abban a hamis hitben ne ringasd magad hogy egy Bp -Vác út elég a DPF tisztán tartásához az a 15 km v mennyi arra elég max h belekezdjen a regenbe de hogy be nem fejezi az is tuti. Akkor meg rosszabb a helyzet mintha nem is lenne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz syIex #190910 üzenetére
Szívem szerint én megcsináltatnám.
2 okot látok, miért ne:
- a DSG miatt nem nagyon kellene 400 Nm fölé vinni,
- ennél is jobban aggasztana a DPF, valami kókány tuner megírja neked kormolósra, de ezt csak akkor veszed észre, mikor már kinyírta a DPF-et.Illetve nyugtasson meg a tudat, hogy a GTI vegyesben 9 litert kér a 95-ösből.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz syIex #190910 üzenetére
Gyári erősebb verziókat lehetne nézni, másolni. Passat BiTDI-vel mondjuk össze lehetne hasonlítani, mik térnek el - akár DPF, váltó, összkerék, csak tippelgetek. Ami gyári, azt meg lehet oldani utólag is valószínű megbízhatóan. DS performance rémlik, hogy talán sajátban is reszelt DSG-t.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz syIex #191143 üzenetére
Tedd üresbe, emeld fel egyik oldalon elől, egyik kezeddel fogd meg a rugót, másikkal forgasd gyorsan a kereket. Amelyik oldalon vibrációt érzel a rugón, ott a rossz csapágy. Mindkét oldalon ki kell próbálni vagy akár hátul is. 4000 lesz.
A módszer régi, mint a csapágy, de mindig beválik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz syIex #191154 üzenetére
Végül a jobb első kerékcsapágy volt (szerencsére).
Tegnap csináltata meg az ismerős, de azért volt köszködés, mert cikkszám alapján 3-szor küldtek rosszat míg végül sikerült beszerezni a pontosat...
56K + szerelés lett volna (van ára rendesen), de összvissz 40-be megállt ismerősnek hála...
Remélem mostmár nem lesz baja jó darabig semminek..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Hobby elektronika
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kupon kunyeráló
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen