-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
válasz Brumi #181161 üzenetére
A motor nem ugyanaz. Ez EA888 Gen 3. Miller ciklusos. Jó hatással van a fogyasztásra, országúton akár 6 liter alatt is lehet tartani, de minek Én még sokkal 7 liter fölé sose mentem, pedig használom Sport módban is. A tank elég kicsi, 40 literes, igen hamar kiürül.
Jó a hangja, de az OPF nélküli jobban szól. Nekem is OPF-es van. Nekem nincs állítható futóművem, már sajnálom, de így se rossz. Persze rossz állapotú magyar utakra nem való.
Amit én nem szeretek benne, az a fényszóró. Hiába LED-es, elég béna. A szervízben feljebb kellett állíttatni, mert gyárilag túl lent volt, de sokat nem segített.
Amiben kellemesen csalódtam, az az ülés. Meglepően kényelmes, jó a tartása. Az egész család kényelmesen befér, és még akkor is simán lehet előzni
Tavaly alig bírtam ki a bejáratást, 2 hét alatt megvolt A tél is nagy visszalépés volt a vékonka 17-es kerekekkel.
Neked milyen gumikat raktak rá? -
kisfurko
senior tag
válasz Brumi #181227 üzenetére
Hülye vagyok, 17-est írtam 16-os helyett. Az 185/60-as. Gyárilag csak ez van téliguminak.
A fogyasztást csak azért írtam, hogy nem lesz vészes, igaz, városban nincs tapasztalatom. Az Eco módot egyszer próbáltam ki, hogy ez meg mi , meg tényleg vitorlázik-e (vagy hogy hívják magyarul), ha nem adok gázt. Egyébként nem vagyok nagy tudora a motoroknak, csak direkt utánanéztem, hogy ez miféle, meg a váltónak is, nehogy valami ótvarabb sorozat legyen, amivel később sok probléma lehet. Állítólag nem lehet olyan egyszerűen chipelni, de engem ez nem izgat annyira, elég nekem ez is, amit tud. 2000 környékén érezhetően "vált" a motor, onnantól megtáltosodik (nem turbólyuk), kb. 2500-tól ott a teljes kakaó 6200-ig, ahol elvált. Sport módban nem is engedi 2000 alá.
Én is Bridgestone-t kaptam, nem tudom, mitől függhet ez.
Kirándulás nem tudom, mennyire összehozható, mert nem Magyarországon élek. -
kisfurko
senior tag
válasz Brumi #181257 üzenetére
Nálam a kipufogó kb. 7000 km után öblösebb lett. Az elején meg nem volt rendesen rögzítve, és úgy 3500-as fordulatnál berregett, elég vagány hanggal. A szervízben nem ajánlották, hogy úgy maradjon, mert a végén széthullik
Sajnos mostanában nem sokat leszek Magyarországon, mert a korlátozások miatt sok fogyott a szabadságomból Ha a tó az, ami az arborétum felől van, akkor az szuper kis út. -
kisfurko
senior tag
válasz bitpork #181768 üzenetére
Ezt nekünk a 4 éves Octavia is eljátszotta tavaly.
Olyat is tud, hogy minden előzetes jel nélkül max. hangerőn nyom egy digitális sikolyt (eddig 3-szor csinálta). Először azt hittem ott halok meg az országúton, mire rájöttem, hogy ki kéne kapcsolni a "rádiót". Se hibajelzés, se hibakód, nem reprodukálható. Megkapott minden szoftverfrissítést, idén még nem csinálta. Fel se tudjuk venni, mert mire eljutnál oda, megőrülnél, olyan hangos és zavaró. Legalább valami fehér zaj lenne, de nem, olyan, mint ha valami földönkívüli üvöltés lenne. -
kisfurko
senior tag
válasz Richard #182500 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy a Polo GTI Miller-motorja ennyivel takarékosabb. Nekem ekkora átlagsebességhez 6.8l tartozik. Ha folyamatosan Sport módban megyek, akkor lesz 7.2l. Ok, kisebb turbó, könnyebb kasztni, de na. Országúton 6 alá is befigyel, ha átlagosan vezetek.
-
kisfurko
senior tag
válasz reflxx #182814 üzenetére
A benzines mindig hamarabb bemelegszik, mert több veszteséghőt termel, mindegy, hogy új-e. Az újabbak hamarabb bemelegednek, ezt tapasztalatból is mondom (Octavia 3-as 2013-as 140 LE-s vs. 2016-os 150 LE-s 1.4 TSI). A váltót passzolom (nekem mínusz tíz alatt volt érezhető, hogy lomhán vált a GTI , de az ugye tök más motor és váltó) A sima indulás még mínusz 20 alatt is megvan, az akku miatt meg nem kell aggódni, mert a start-stop amúgy is nagyobb akkut kíván. Ilyen kevés kilométerre nem hiszem, hogy előnye lenne egy dízelnek.
Én is napi 5,5 km oda és vissza utat járok, úgy 8-10 km kell neki, hogy bemelegedjen (nagyon hidegben, -10 alatt több). Szerintem, ha minden hétvégén mész 3-400 km-t, akkor mindegy, hogy hétköznap keveset mész. -
kisfurko
senior tag
-
kisfurko
senior tag
válasz Lacess #188888 üzenetére
A Polo GTI, ha rövid távokat mész, regenerál. Nekem 15000 km alatt kétszer csinálta (rohadt korona miatt alig megyek valamit). Sokkal öblösebb lesz a hangja, mint ha lyukas lenne, meg ömlik a meleg a kocsi alól. 20-30 km-et megyek, és kész is. Ja, a fogyasztás is felmegy 11-12 literre Először megálltam megnézni, hogy mi van, ki rágta ki, de aztán ment tovább, majd elcsendesedett.
-
kisfurko
senior tag
válasz BigBlackDog #189803 üzenetére
Ja, csak ne kelljen hirtelen kikerülni valamit/valakit, mert akkor olyan, mint a szervó nélküli autó (a 4-es Octaviában). Félre is álltam, hogy kikapcsoljam, de megjegyezni nem tudta (kölcsönautó volt, lehet, hogy ha van felhasználód, akkor megjegyzi).
-
kisfurko
senior tag
válasz venom8888 #193503 üzenetére
2018-as Jettát írtál, gondoltam kortárs TSI motort írok. Az Octavia 2013 óta 140 lovas, gondolom a konszern többi autója is, de lehet, hogy tévedek.
Szerk:
Városi tötymörgős fogyasztásról nem tudok írni, egyszer 10 literes átlagot produkált egy egyórás dugóban. Országúton napi 4-szer 5,5 km-nél (nem melegszik be) 6,7-es átlagot produkál.[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz Winne #193527 üzenetére
Én egy dolgot nem szeretek benne, az pedig az ülés, üléspozíció. Nekünk szövethuzatos, memóriás ülés van (2016-os, utolsó prefacelift, Style felszereltség). Nekem (186 cm, 75 kg) túl széles, érzésre lapos, de azért le lehet 500 km-t simán vezetni benne. Én nem tudok olyan pozíciót beállítani, amiben jó lenne a lábaimnak, karjaimnak (másik autó egy Polo GTI, annál igen hamar megvolt az ideális beállítás, meg az az ülés sokkal jobban tart). A motor (1.4 TSI) jól viszi a könnyű kasztnit, nekünk nem eszi az olajat, vizet. A kötelező szervízeken kívül csak egy lámpát a hátsó lábtérnél, meg most 5 évesen (50k km) a hátsó fékeket kellett kicserélni, de azt is valószínűleg a sok téli állás miatt. Bárhol elmegy, durva hegyi emelkedőn is, amíg van turbónyomás Pöccre indul -25 fokban is. A szélvédőfűtés szálai kicsit zavaróak, de jó dolog télen, csak -10 fok alatt kell sokat várni rá. ACC is jól működik, persze kicsit nagypapás, a Poloé pontatlanabb az észlelésben. A Bi-Xenon fényszóró is jó, a Polo LED-es lámpája elég szar hozzá képest. Sok ablakmosó kell a fényszóróknak, mert minden 2. mosásra rájuk nyom vagy fél litert, és kb. 5 literes a tartály. Hátul sok hely van, magam mögött is simán elférek, talán kényelmesebb, mint elöl
-
kisfurko
senior tag
-
kisfurko
senior tag
válasz szabonagyur #195594 üzenetére
Aztán beleülnél, és látnád, hogy a kijelző ugyanaz, mint a Poloban, a tapi gombok olyan igénytelenek, mint a Golf 8-ban. Én már bánom, hogy nem cseréltük le az O3-at 3 éve egy akkori Arteonra, akkor még nem volt ilyen drága, a belseje is igényesebb volt.
-
kisfurko
senior tag
válasz molnarpeter #195745 üzenetére
Én csak a Poloéról tudok beszámolni, de az, azt hiszem, ugyanez. Minden körülmények között jól látható, nem lassú mínuszokban sem, éjszaka nem süti ki a szemed. Szerintem az összesben ugyanaz a kijelző már, az új Arteonban is ilyet láttam.
-
kisfurko
senior tag
válasz Doki16 #198105 üzenetére
Igen, többször is "leokéztuk". Ugyanott mérve egy tized se hiányzott. Azóta nem használjuk
Szerk: és teljesen rapszodikusan jelzett be, volt hogy hónapokig minden ok, aztán jött egy nyűgösebb időszak. Aztán megint nem, majd a következő jelzés utáni cserénél már nem állítottuk be.[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz aero. #198853 üzenetére
A venti nekem is szokott menni néha még akkor is, ha már nem meleg az olaj, nem tudom, olyankor mit csinál
Nekem regeneráláskor jól befűt a kipufogóba, érezhetően jön a meleg, meg a hevült fém szaga a kocsi alól, pár literrel megnő a fogyasztás, talán az alapjárat is magasabb hidegen. Meg hangosabb lesz és öblösebb. A gázreakció is másabb lesz, tunyul.
Egyszer leálltam, amikor csinálta (igaz, csak pár órára), majd később folytatta gond nélkül.
Az elsőnél azt hittem, valami kilyukasztotta a kipufogót Néha jó lenne, ha tudna ilyen hangja lenni, de autópályán megőrülnék tőle. Így néha van egy kis móka.
Az is lehet, hogy ezt csak sok rövid út után csinálja, nem tudom. Majd egy-két hónap múlva kiderül, mert most szinte csak hosszabbat megyek vele (125 km). -
kisfurko
senior tag
válasz Kiskokó #199813 üzenetére
Van csúsztatás, csak a kuplung helyett a fékpedál tetejével játszol. A GTI-m már nem bólogat (DQ250), valahogy megtanulja, hogy kell kuplungolnia, váltania. Eszméletlenül kényelmes dugóban (hát még radaros tempomattal kombinálva).
A szervíz nyilván drága lesz, majd akkor el lesz döntve, hogy új autó kezdőrészletébe megy a pénz, vagy marad még, mert pl. rühellem a tapicskolós izéket Remélem lesz még valaha normális gomb a kormányon... Vagy legyen a hangvezérlés normális, és ne teljen a reakcióig el annyi idő, amíg lefő egy kávé -
kisfurko
senior tag
válasz MunezXBK #200000 üzenetére
Hát, ja, nagyon nem, én is csak tucatautókat tudom otthagyni (a nagymellényes TDI-ket ), mert 100 felett már nem olyan virgonc, 40 alatt meg elkapar.
Kell majd valami olyan, mint aeronak van De azzal a belsővel, kösz nem. Szemezgettem az S3-mal, de olyan fapad sok pénzért, hogy hűha.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen