-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
Üdv kedves fórumtársak!
Csatlakoznék egy Skoda Octavia Tour 1.4 16v 2006-os autóval. Első autóm, állapota nem újszerű, de a sok szar között 3 hónap keresés után tényleg megkíméltnek tűnt. 274500 km-t futott, minden jel szerint valós, és nem is volt rommá törve. Cudar a használtpiac, na, majd egy blogbejegyzésben bővebben taglalom kalandjaim). Terveim szerint szépen megcsinálgatom, a kuplung már nagyon fent fog, 2 hét múlva cserélve lesz. Addig "gyakorlok", lévén a jogsi is friss. Az ajtókárpitok hasonlóan lógnak, szőnyeg is kell bele, olajak, szűrők cserélve. Klímája nem jó (mint a millió alatti kocsik közül rengetegnek). Gumik majd pénteken lesznek cserélve. Váltóolaj majd a kuplunggal. Holnap szépen ki és letakarítom, kép pedig majd ha kívül belül kijavítgattam minden apróságot . (Sorrend: csütörtökön klímás, majd gumi, szőnyeg, kuplung, majd kormánybőrözés, váltógomb, ajtókárpitok, illetve a kőfelverődések, apróbb lakkhibák javítása).
A belseje egészen rendben van, néhány elem karcos, kopott, de az ülések kifejezetten jók, tetőkárpit nem lóg, műszerfal szép. Igyekszem majd gondos gazdája lenni, mint mindenemnek, amim van.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Adott egy Skoda Octavia Tour 2006 1u2 Bca 1.4 16v.
Nem rég óta van meg, szépen javítgatom, ahogy a pénzből telik, lenne némi kérdés.
A motortérből a pirossal karikázott alkatrészek hányoznak, a zölddel bekarikázott pedig törött a blokkrögzítésnél. Pótolnám, javítanám, kérdés, milyen alkatrészeket keressek? Mert nem igazán találtam semmi értelmeset, és nem értem, miért nincsenek bent. A piros műanyag cikkszáma 1U0805961E, az elágazós zöld pedig 1J0 129 594 G vagy 1J0 129 594 D (nem tudom, mi a különbség). A gégecsőre semmit nem találtam, csak mások keresését. Nem akarok több tízezret adni műanyagokért.
Ezen kívül egy hete volt egy Pécs-Szolnok táv, szűrők, olajak cseréje után, és az odaúton klímával kb 150 km után 100 körüli folyamatos tempónál becsipogott és bevillant az olajnyomás. olyan 30-33 °C volt, és tűzött végig a nap. Kocsi leállít, olajszint megnéz, minden oké, hab/sár nincs. Nem kerepelt, indítás után gond nélkül mentünk tovább, és haza is hozott, azóta is megy. Mi okozhatta?
Köszönöm előre isSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv mindenkinek! Köszönöm az eddigi tippeket, újabb kérdéseim lennének a 2006-os 1u2 Skoda Octavia Tour 1.4 16v bca autómmal kapcsolatban. Sok kép következik, a pontosabb problémabehatárolásért, linkekkel. A kaszni alapvetően egyben van, viszont a lámpái furcsák.
(Szemből) a bal és a jobb oldal is "hézagos", csak az összehasonlítás miatt, egy utcán parkoló Octavia lámpái ilyenek: bal, jobb.
A lökhárító nem lóg, a homlokfal ép, a rögzítések ilyenek: bal, jobb.
A két index sem egyforma, és kicsit furán is áll egyik-másik: bal, jobb. Ezen kívül a motoros állítás nem megy. Jól sejtem, hogy a lámpa nem gyári? Akkor milyen? Az index közül a tiszta búrás az eredeti? Kinek mi a tippje? Milyen cikkszám való az 1u2 tour kiadáshoz? Változott az egyéb Octaviáktól?
Illetve még annyi, hogy az normális, hogy az autóban nincs rögzítési pont a szőnyegekhez? Csak az alap kárpit, azon a szőnyeg. (Kicsit zavaró, hogy egyszerre volt Octavia 1u2 különböző felszereltésgekkel, Tour, Octavia II, az évszámok nem egyértelműek sokszor).
Köszönöm előre is!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv urak (hölgyek?)!
Adott a jó kis Skoda Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca 75le. Imádom, nem bántam meg, októberben esedékes egy újabb pofozgatás (szíjak, görgők, vízpumpa, stb), illetve műszaki.
Viszont ugye jönnek az apróbb dolgok is a tervezetten felül: a jobb hátsó ajtó vásárlás óta volt, hogy nem nyílt elsőre, de ma egyáltalán nem tudom kinyitni, többször is próbáltam. Ugye kézzel nem lehet felhúzni a zárat. Kulcsos központi zár van, az első ajtók nyithatók vele. Jól sejtem, hogy szívni fogok vele?
A másik, ami már az első mosáskor is feltűnt, hogy a bal hátsó padló gumi vizes volt a bekarikázott részen, még kicsit nedves, az ajtó alja is olyan volt (még mindig vizes, a többit letöröltem fotózás előtt). Ez normális? Mikor kinyitottam, nem kevés víz kifolyt. Minden esőzés után körbe kell törölni az ajtókat és a kédereket, ajtóíveket? Nem megyek vele minden nap, de aggaszt.
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv! Skoda Octavia Tour 1u2 bca 1.4 2006. Ez ugye a 96-os 2000-ben picit frissített, majd 2004 után párhuzamosan tovább gyártott Oktáv (éljen az alkatrészkeresés).
Az első lámpák az enyémben cserélve lettek a facelift előttire (jszp, 2020), az kicsit "párhuzamosabb", ezért eláll. Így vettem. Cserélném, 3 okból: nem néz ki jól, és nagyon rezeg menet közben, és a motoros állítás sem megy.
Milyet vegyek?
A bontott
B Tyc/Depo
C Hella (egy vagyon, 50k/darab).
KöszönömSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
-
chopin42
őstag
Kedves Mágus és többiek!
Valószínűleg nagyon tudatlan kérdések következnek, de minél jobban kutatok, annál bizonytalanabb vagyok.
Ezen bejegyzésben már érdeklődtem, kaptam választ is a fényszórókra. Bontott lesz valszeg, de az utángyártott még nem egészen esett ki.
Kérdés: hogy lehet az, hogy az első fényszórókra rengeteg különböző cikkszámú, de látszólag teljesen egyforma bontott és utángyártott alkatrészt találok?
Illetve azt sem tudom pontosan, kell-e ködlámpa, ilyen a világításkapcsoló, de nem tudom bal lentre fordítani, ami elvileg a hátsó ködlámpa kapcsoló, én vagyok a béna?
Cikkszámok az első fényszóróra pl: 1U1941015E, 1U1941017C, 1U1941017N. Elvileg mind ugyanolyan, bal oldali, ködlámpa nélküli megfelelő formájú octavia fényszóró. Honnan tudjam, milyen kell? Ebben nem szerepel az összes, és némelyikre nem talál semmit.
Utángyártott márkák: Abakus, Prasco, kismillió van, tényleg mind kuka?
Hellától holnap délután négyig 100k lenne a kettő, az gyári, de nagyon sok
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Asbee #202723 üzenetére
Áháá, nem nagyon feszegettem, rémlett, hogy ki kell húzni, de csak kikapcsolt állapotban próbáltam
Egy paraméterrel kevesebb, szóval: facelift utáni, egyes oktáviához való, ködlámpa nélküli állítómotoros fényszóró kell. Ebből van 8 féle cikkszám...[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz molnarpeter #202726 üzenetére
Hát...ez van jobb oldalon, ez pedig bal oldalon. A gumik helyenként hiányosak...A bal index pedig depo, egész korrekt. De az is cserés, mert eltér a búrája. Ma volt köd, tudtam használni a kapcsolót XD
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv! Skoda Octavia Tour 1.4 bca 2006 1u2.
Itt, itt, és itt már érdeklődtem, de megőrülök, semmivel nem vagyok előrébb.
Találtam bontott lámpát, a csatlakozó 2x4-es. A beépített facelift előtti fényszóróké pedig 2x3-as. A kábelkötegek ilyenek a kocsimban: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép].
Miért őrülök meg? Ez ilyen gyárilag, vagy tökéletesen jól sejtem, hogy szarrá gányolták, és emiatt nem tudom visszarakni a gyári csatlakozós lámpákat? A cikkszámok megvannak, a faceliftes lámpák csatlakozói mind 2x4-ek, tehát a kocsimban gyárilag is ilyen kellene hogy legyen. Vagy én vagyok a hülye? A bontott lámpák mentek vissza mert volt egyéb bajuk is, de így mégis hogy keressek akármilyet? Kérem, aki tud bármit ami segíthet, az írjon.
Ha egy mód van rá, nem vinném (még) autóvillamosságishoz, hogy pénzért megmondja, amit esetleg eltaláltam én is.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdvözletem!
Skoda Octavia Tour 1.4 bca 2006 1u2.
A csomagtartó zár kb 2 hete eljátszotta, hogy harmadszorra nyílt csak ki. Utána működgetett, de egyre gyakrabban fordult elő, hogy nem,vagy alig tudtam nyitni és tegnap végleg feladta.
Ki tudom valahogy nyitni roncsolás nélkül?
Mindenképpen zárcsere, vagy csak a hideg idő miatt beragadt?
KöszönömSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz macilaci78 #203132 üzenetére
Tegnap apósjelöltnél sikerült bemászni (nem volt egyszerű) és kinyitni kézzel. Leszedtük a burkolatot, és a zárnyitó motor vezetékében nincs áram. Sajnos. Úgyhogy megy autóvillamossághoz a héten. Ezen kívül egy érdekes rozsdafolyás nyomai is vannak, ami valószínű a hátsó ablakmosó csöve, de ez még komolyabb tesztelést igényel.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdvözletem! Az alany egy 2006-os Skoda Octavia mk1 1u2 1.4 16v "Tour"
Segítséget kérnék. Sok link lesz, képeket tartalmaznak, illusztráció. Amennyire lehet tömör és részletes leszek egyszerre.
Írta valaki, hogy nagyon párásodik a kocsi, belül is fagy a szélvédő. Minap velem is ez történt. Klíma nem megy 5 fok alatt (használati útmutató szerint) és 10 perc sem elég a páramentesítéshez/jégolvasztáshoz. A szélvédő 50-50%, hogy cserélve volt, egyedül az alvázszám van elmozdulva minimálisan, ennyi árulkodhat.
Ezzel lehet összefügg, hogy valamiért a csomagtartó ajtó doblemez vizesedik belül. Ez úgy derült ki, hogy a parkolóban rám folyt kb egy pohár víz innen, benyúlva tócsa. Néha a kéder hátul vizes volt, de más tünet nem volt, nem rég vettem észre. A rendszám így van rögzíve: 1, 2. Felteszem, ez gányolás, a gyári az ez lenne? Ha ezeket a gumikat kiveszem, akkor kifolyhat a felesleg? Összefüggnek? Eléggé aggaszt, nem akarom, hogy szétrohadjon az egész ajtó...
A műanyag burkolat egy ideje lent van, míg meg nem oldom. A csomagtér ablakmosó cső ma nedves volt és a műanyag betét belső oldalán rozsdás folyás van. Hol folyhat, hogy javítható?
Zárjavítás: van egy kis ellenőrző lámpa a vezetőoldali ajtón. Gond volt a jobb hátsó és csomagtartó zárral, megjavíttattam, de azóta szökőévente egyszer villog. Előtte többnyire jó volt. Nem különösebben zavar, csak fura. Mitől lehet?
Nagyon köszönöm, remélem tudtok segíteni, mert kissé tanácstalan vagyok, azt se tudom, hol kezdjemSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Szada85 #203726 üzenetére
Köszi, mindenképp erre fogok elindulni, bár én a csomagtérajtóra gyanakszom, tekintve, hogy onnan dőlt a nyakamba a víz és találok is rendszeresen (ha vizes idő van, ami manapság gyakori). A burkolatot vissza se raktam.
Más kérdés, hogy dolgozok reggeltől estig, a kocsival meg ha nem megyek, parkol. 8 körül amúgy sem sokat tudok már diagnosztizálni, sötét és hideg van. Mosni két ünnep között fogom tudni valószínű. Egynyanyanéni így is kérdőre vont, mikor körbejártam reggel az autót, alig akarta megérteni, hogy a sajátom és átnézem, nem ellopni akarom XDSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Boldog új évet!
Skoda Octavia MK1 Tour 1.4 16v, 2006.
Napi első/full hideg indításnál ugye magasabb az alapjárati fordulatszám (1100), kb 1 perc alatt esik lejjebb. Nem régóta míg nem esik le, kicsit "rángat", bár lehet korábban is csinálta, páromnak tűnt fel, aki ritkán ül mellettem. Ma este is csinálta, de mikor lejjebb ment, akkor sem simult ki teljesen és villogott a "check engine", majd elaludt és minden oké volt. Majd lesz nézve hibakód, de addig is: mi lehetett?
Ezen kívül a sofőrablak "csattog" lehúzásnál és felhúzásnál, 2 napja csinálta először, akkor alig akart felmenni. Bowden?
KöszönömSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
A Skoda Octavia Tour 1u2 1.4 bca 2006-ban csattog/recseg az első bal ablak, múltkor alig tudtam felhúzni, azóta egyszer próbáltam. Halódik az emelőszerkezet, azt tudom, hogy ez kell bele: 1U0837461B, viszont árban nagyon nagy a szórás az utángyártottak között. Melyiket érdemes? Magam tervezem cserélni, egy szabad délutánt szánok rá, első alkalom lesz.
Köszönöm.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Mágus2 #204632 üzenetére
Ha már felújítás (mindenkinek szól):
Közérdekű kérdés, teljesen új vagyok az autózásban, szóval zéró gyakorlati tapasztalat a gyártókról.
Márciusban esedékes ugye, akkor van a szülinapja, kvázi szülinapi ajándék is lesz a kocsinak.
1.4 16v bca Oktáv, a következőket kapná:
Vezérműkészlet: SKF VKMC 01121-1
Hosszbordáskészlet: SKF VKMA 31207 VAGY Gates szíj és Ina feszítő
Gyújtógyertya: NGK 2397
Üzemanyagszűrő: BOSCH
Motorolaj: CASTROL EDGE
És ha Mágus javasolja, szelepemelő: INA 420 0098 10
Ez ma appból 160k alatt kicsivel kijön, gépről 165k, illetve Bárdinál 227 de ott a szerelőmnek van kedvezménye, kb ugyanennyi lehet annak is a vége. Skoda partról viszont megjön 145k körül.
Jól válogattam össze? Esetleg van ugyanolyan jó, de olcsóbb alternatíva bármiből?
Igyekeztem a gyári katalógus és a skoda parts alapján belőni, mi kell a kocsinak.
Köszönök minden segítségetSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz molnarpeter #204649 üzenetére
Rendben, köszi a tippet. Meg is néztem, gyorsan, lényegesen olcsóbb, akár 130k-ból is kijön
#204648 tibbike01majd nála is megnézem, kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Ezen projekt lassan élesbe lép. 90%-ban megvan, milyen alkatrészt vegyek, de a hosszbordás szíjfeszítő görgője fejtörést okoz: Ina/Gates/Skf stb csak karral együtt árulja, ami 15k+. Viszont görgő külön csak vagy nagyon noname számomra vagy nincs módon találok. Kauffer menne vagy Bárdi, ha valami csoda folytán onnan kedvezménnyel kb egykutya a komplett pack.
Cikkszám (komplett alkatrészre): 032145299A
70x24 mm-es görgő kell 17-es belső átmérővel, kaufferből ez van: KAMOKA R0210.
Vehető? A többi boltban 10k alatt van nagyobb választék, de ilyen ridex meg maxgear stb cuccok vannak, ami legjobb tudomásom szerint kerülendő.
Vagy marad a bárdi sajátmárkás vagy Magneti Marelli, de ezek ott horror áron mennek, lehet jobban járok, ha komplett karral együtt megveszem máshol.
Minden segítséget nagyon köszönök!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Egy hét múlva megkapja a törődést az Oktáv
AZ olaj összesen 4 liter. Még kell fagyálló, 2 skf görgő+vízpumpa és az olajszűrő, Bárdiból jönnek, mert a szerelőmnek még a Kauffernél is olcsóbb.
Mivel először veszek ilyesmit, adódik a kérdés: a vezérléskészleteket mindig ilyen "puritán" kiszerelésben adják? Semmi jelölés a dobozon, belül ina vezetőgörgő van, a másik 3 is csak szabadon lófrál, egy van becsomagolva közülük mindössze.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
A conti hosszbordás az a képen is ilyen. Az skf vezérlésben csak ez volt becsomagolva, a többi csak a dobozban volt, ez pedig ina volt közülük. Amúgy rendben lévőnek tűnik, meg tudom, hogy mindeki gyárt mindent. Csak valahogy flancosabbnak gondoltam.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Octavia 1-em hátsó ablaktörlője fura dolgokat művel egyre gyakrabban: bekapcsolom, majd ki, hogy egy-kettő töröljön, de soha nem akar leállni, mint egy valós sztachanov. Kapcsolgathatom én a bajuszkapcsolót előre hátra. Ha leveszem a gyújtást abba szokta hagyni, de ma úgy is küzdeni kellett.
Mi adta meg magát szép lassan? Kontakt, kapcsoló, relé, motor?
Köszönöm.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Bárdítól ezek közül melyik ablakemelő vehető? Octavia 1u2 1.4 16v, bal első. Máshonnan nemigen van idő rendelni, vagy nem biztos, hogy olcsóbb (szerelőm veszi). Kivéve ha van fele annyiért, mert akkor ma megpróbálom beszerezni.
Illetve hibakódolvasásra ki mit használ? A vcds kicsit húzós...legalábbis az eredeti.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
chopin42
őstag
Üdv!
A skoda octavia 1.4 bca-m, megkapta az összes görgő cseréjét, az összes szíj és gyertya cseréjét (skf, conti, ngk), olajkád tisztítást (kissé okafogyottan), hidegen lett mérve olajnyomás és kapott hengst üzemanyag és olajszűrőt. Valamint mobil 1 esp ment bele.
Következő projekt a lámpahelyreállítás, mert eladás előtt szétgányolták és kell index és főfényszóró csatlakozást, kábelezést és lámpákat is szereznem. Illetve kicsit le is zúztam a bal elejét, de majd megy karosszériáshoz is, úgy is tervben volt.
Hidegen sokszor produkál gyújtáskimaradást, de pár perc után helyreáll, ha kicsit melegebb. Megvételkor nem jelentkezett. Elsősorban a 4. henger érintett a váltó felől. Trafók felcserélése után is megmaradt.
Mi lehet? Injektor, szelepgond? Köszönöm
Illetve Pécsett tud valaki olcsó szerelőt, aki mér kompressziót?[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Amúgy a száraz 7-es dsg mitől olyan rossz? Apósjelölt szalon állapotú E5 Oktávja azzal szerelt, 1.4 tsi, chiptuningos, tuti erősebb 250 nm-nél, szerintem 280+. 150k km van benne, és finoman indul, nem ránt, nem csattog, megy, mint az álom. Bár az is igaz, hogy a kocsi nagyon megkímélt, városban max átutazóban használt, egyébként csak hosszú utakra, és városban kirakja 4-be, hogy ne kapcsolgasson. De ha szar, ettől is szar lesz, nem?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
chopin42
őstag
Üdv! Adott az Octavia 1 tour 1.4 bca.
A fényszórók vissza lettek alakítva gyárira, nagy szenvedés volt: a facelift előtti lámpák és csatlakozók+indexek össze-vissza lettek gányolva. Szóval csatlakozó is kellett. A világítás rendben, viszont az állítómotort sehogy sem lehet életre kelteni. A csatlakozó vezetékei feketék, a kábelkötegen a szürke, vékony barna és sárga maradt, de bárhogy kötöm, nem jó. Valaki tudna segíteni, vagy másik topikot javasolni?
Már a tököm tele, hogy bármit teszek, csak új akadály jönSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv!
Valaki meg tudná mondani ennekaz alkatrésznek a hivatalos nevét magyarul/angolul? csak hogy keresni tudjak rá. Nem az övre gondolok
Illetve valami ötlet, miért néz így ki az eleje? A hézagok különbségeit nem tudom mire vélni, a bal index nem számít, a lemez nem tökéletes, mert kapott tőlem sajna törődést.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Mágus2 #205667 üzenetére
+ dozó, molnarpeter, macilaci78
Nagyon köszönöm mindenkinek a tippeket. Röviden leírom a teljes sztorit.
Én így vettem. A jszp műszakis képeit elnézve 2018-ig az elejével minden rendben volt. A 2020-as műszakin meg már a megvett állapotban volt. 2022-ben vettem. 2020-után nem használták. Legalábbis megtett 100km-t összesen. Az index a bal oldalon a fl előtti volt, a jobb oldali pedig gyári, de gányolva. A lámpák anyacsavaros távtartókkal voltak feltéve. Most kapott gyári lámpákat, nem az olcsójános fajtát, hanem gyári beszállítóst a skoda partsról. Indexből utángyártottat. És jöttek a meglepik: a csatlakozókat is szétgányolták, a világítás részét sikerült megoldani, a motorállítást még nem. A hézagok ilyenek. Az indexeket alig lehet a helyükre tenni, főleg a balt. A sárvédő kicsit előrébb van, az az 1-2 mm ennyit számít. A bal oldala törve volt, a két ajtó eredetileg kék, az oszlop is fújva van, a sárvédő lehet utánygyártott. De ez 2013ban történt a totalkaros lekérdezés alapján, 1,2 millió, és a jszp képeken szép, elvileg rendesen megcsinálták, ekkor volt 7 éves az autó. És az eleje itt még rendben.
De nem adom fel, megpróbálom rendbetenni, amennyire lehet.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv! Erősen off, de ki milyen alap kulcs/csavarhúzó készletet javasol hobbi autós dolgokhoz? Torx csavarok, anyák, hatszögletű csavarok/stb? Nem futómű csere, inkább ajtópanelek, motorháztető, stb...jelige: ár-érték.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Morris #206102 üzenetére
Nos a lassan 17 éves oktávhoz gyári beszállítósat (visteon) 82 ért kaptam egy párral skoda partsról. Gyönyörű, méretpontos, égőkkel és motorokkal jött. Az "olcsó" utángyártottak 20 körül voltak/db vagy több, a bontottból pedig nem találtam olyat, amit megérné megvenni, azok is 15-től indultak+felújítás. Namost, indexből, mivel filléresnek gondoltam, van wezelt vettem, ami belül már tyc. Az hagyján, hogy a kettő sem egyforma színű, a gumi is felemás rajtuk, de a lámpáktól is eltérő a színük. Elvileg víztiszta, a gyakorlatban kicsit sárgásabb. Szóval nem hinném, hogyha egy 3-4 ezer forintos index ezektől a tyc/depóktól ilyen szar, akkor a fényszóróik 3-4x annyiért jobbak lennének. Ráadásul autóvillanyos óva intett, hogy szép lesz beszereléskor, de másfél év múlva nem látok vele, annyira bemattul.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alany egy Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca. A biztosíték tábla jelenleg ilyen: 1, 2. A használati utasítás (mindkettő) alapján ezek kellenének bele: [kép]. VISZONT ha rákeresek, akkor a 10 nem benzinmotor - vezérlõegység/20A, hanem 10A Ignition, a 37 nem az s érintkező, hanem a Petrol engine: Control unit. Szóval, melyiknek hihetek/hogy deríthetem ki? A biztosítékok megvannak, hamarosan rendbe lesz téve, csak nem akarok rosszat tenni sehová. Az előző tulajnak sikerült...
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Az enyém pedig ugyanígy beázik. Hátul,. leginkább. Nekem is ez lenne a megoldás? :(
Más
Nem tudom, mi manapság az átlag, de ma dobtam egy hátast: a 17 éves 1U2 Octáviám ajtókárpitozása 20 ezer/db ha ÉN viszem, a kormány pedig 35 ezer az alap bőrrel, szintén, ha én viszem. A szerelés további 15-20 ezer. Ezek átlagárak? Egy jó kárpitosnak írtam facen, van sok kép fent.
Ha igen, van valami jól bevált házi módszer a restaurálásra? Illetve a kormány kiszerelésnél mire érdemes odafigyelni, hogy ne verjen arcon a légzsák és visszakötéskor is működjön?Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz F_Zolee #206594 üzenetére
erre gondolsz? csak simán kívül körberagasztom?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz F_Zolee #206598 üzenetére
Az ajtópanelek már voltak levéve zárcsere/ilyenek miatt, így a legtöbbről hiányzik belül az az ezüstös felragasztott fólia. Azt is pótoljam? illetve mekkora profílos gumi megy a kárpit alá? Közvetlen a lemezhez van csavarozva, nincs közötte semmi (és nem is volt).
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest