Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    A fő problémám a középszerűség volt a játékkal. Egy barátommal toltam végig, és hiába vártuk a katarzist, az nem lett meg. Az átvezetők elég jók, de van vagy 2-3 darab a játékban, és kifújt, a sztorit nekünk kell összerakni, ami persze nem lenne rossz, de valahogy nem tudták érdekessé tenni az ECHO-kat, vagy az üzeneteket. Nagyon rámegy a játék a farmolásra és a grindra, legalábbis a főküldetések mentén haladni lehetetlen, mivel annyira magas az újban az ellenségek száma, hogy muszáj előtte kisebb missionöket és encountereket csinálni, amikben azonban semmi változatosság nincs.

    A statisztika alapú harcoktól is teljesen ki voltam akadva. Az egy dolog, hogy a golyó simán eltalál fedezék mögött, vagy néha befordul utánam, de az, hogy adom mesterlövésszel a fejeseket az ellenségeknek, azok pedig csak rohannak felém a bunkós botjukkal, teljesen megöli a feelinget.

    A fő problémám azonban az, hogy nem igazán látom, hogy mi akarna lenni a játék. Single cuccnak nagyon sovány a benne lévő tartalom (még Ubisoft mértékkel nézve is), MMO-nak megint nem elég kidolgozott. Bemegyek a Dark Zone-ba, ott egy banda, akinek az az élvezet, hogy halomra lő mindenkit. Oké, elfutok, túlélem a találkozást... és akkor most mi van? Mi lenne a DZ célja? Nincsenek küldetések. Vagy a tárgyak sikeres kivitele a lényeg?

    Sajnos nekem nagyon nem jött át a játék, pedig a Ubisoft cuccokkal alapból szeretek játszani, szokták hozni a kötelezőt, de itt valahogy nem éreztem át a dolgot. Pedig poszt apokaliptikus cucc, az nálam nagy előnnyel indít!

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

Új hozzászólás Aktív témák