Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    Na szóval, Days Gone pro és kontra 2 óra játék után.

    Mindig is kedveltem, hogy egy játék teljes letöltése előtt már játszani lehet egy bizonyos szintű letöltöttség után, de ez egyben adott is egy pofont, mert bizony egy p4 pronak is tudott meglepetést okozni, feltételezem, hogy a végén jött le a patch, és nem volt a játékba integrálva.

    Mert időnként az átvezető videókban volt 1-1 dadogás, de még motorozás közben is volt néha egy kis állókép, ami 21 ezer forint után egy kicsit kapjátok már be.

    Amit nagyjából eddig is vélelmeztem, azt most végre érzem is, vagy csak valósnak akarom hinni a tévképzeteimet.
    Nálam az openworld mást jelent, mondjuk egy Witcher, RDR2, Assassin Creed utolsó két része, HZD.
    Itt ugyan a látszata megvan, de azért csak érződik egy kis klausztrofób érzés, amikor a motoroddal egy szűk csőben motorozgatva érsz el A, pontból B, pontba, a hatás nagyjából hasonlít a GOW-ra.

    És hogy ez baj-e? Cseppet sem, maximum nincs meg a teljes szabadság érzése, de hiányzik-e ez nekünk, amikor ha csak pár méterrel arrébb megyünk, akkor vagy egy szekta, zombik, vadállatok áldozatai lehetünk?
    Ez a játék a Last of us openworld verziója, igaz ahhoz képest nem volt nehéz annak lennie.

    A motor irányíthatósága valóban szokatlan, de hamar meg lehet vele barátkozni, hiszen miért kéne úgy alkalmazkodnia a járgánynak, mint egy GTA-ban? Amúgy vélelmezem, hogy majd lehet még rajta úgy upgradelni, hogy ez könnyebbé válik.

    A felirat valóban kicsit gáz, mert egyrészt nem nagy, de mellette egyszerre dobálja az arcunkba a párbeszédek feliratait és csak kapkodod a szemeidet, hogy most ezt ki mondta meg mikor, ezt mondjuk színvonalasabban is meg lehetett volna oldani, kicsit gyors, összecsapott munkának tűnik.


    A Last of ussal könnyű volt azonosulnom, az apa-lánya kapcsolat soha nem látott emocionális hullámvasútra ültetett fel játékországban.

    Ugyan nekem kedvencem volt a Sons of anarchy, de ennek ellenére sem tudok közel kerülni Deaconhoz, a drámája nem az enyém, ebben lehet szerepet játszik a szegényesebb mimikai kelléktár, vagy éppen a hivatkozott SOA, ami az egyik legdurvább dráma motoros köntösben.

    És jön a de.

    A hangulat. Ami vmi elképesztően jó. És nem is tudok nagyon kiemelni részelemeket, ezeknek az összessége az ami kiemeli a játékot a többi közül.
    Amikor a tákolmány fegyvereiddel haladsz előre egy sötét alagútban, nem tudod honnan ugrik eléd 1,2,3 vgy több zombi, vagy a fészkek kipucolása, ahol ha rosszkor sül el a fegyveredet, akkor cseszheted.

    Mindezt két óra után és van egy olyan érzésem, hogy ez az élmény fokozódni fog.
    Amúgy is baxtat, hogy megcsináltam egy küldetést, de ott maradt az a három fészeknyi zombi, akiknek nem mertem nekimenni, mert kevés volt a fegyverzet.
    Na majd legközelebb.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák