Új hozzászólás Aktív témák

  • nemorino

    tag

    válasz Al365 #218077 üzenetére

    Nekem pont az ellenkező a tapasztalatom, az AI hiányát a mennyiséggel akarták ellensúlyozni. Utcai harcokban mindig legalább három ellenséges csoportot rám küld a játék, minden irányból folyamatosan lőnek. Az első részben nem ilyen volt. Ha a missionökre gondoltál, úgy emlékszem az elsőben is véges számú ellenfél volt, talán az x ideig védd meg a területet feladatok kivételével.

    Az ellenfelek csak akkor bújnak ki a fedezékből, amikor leengedem a fegyvert célzásból, ez mondjuk már olyan vicces, hogy ezzel csalogatom őket elő.

    Hangulatra nekem az első jobban bejött, téli New York, ilyennel még nem találkoztam. Ez a Washington meg elképesztően részletes és jól kidolgozott, de úgy néz ki, mint a Last of us vagy akármelyik posztapokaliptikus játék bármelyik random városi pályája. Az elsőben az embernek az volt az érzése, hogy ha a játék végére ér, visszahozza a várost/civilizációt stb. a pusztulás széléről, ebben ez teljesen hiányzik. Minden összeomlott, az erőforrásokért megy a harc az utcákon, ha győzöl egy csatában, akkor jön egy következő ellenfél, Hyenas, Outcasts, Black Tusk, mindegy, a világ nem menthető meg.

    Mindezek ellenére a tartalomban óriási javulás van, a Division 2 sokkal többet és változatosabbat nyújt, csak a vékony sztori miatt céltalan lövöldözésbe fullad az egész.

    "Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon

Új hozzászólás Aktív témák