Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz boost #29914 üzenetére

    Ezt gondolom viccnek/szarkazmusnak szántad, de biztos lesz olyan aki komolyan veszi, úgyhogy a válasz rém egyszerű: az adott játék olyannyira szar, hogy az XO hardvere is elég neki 1080p30fps -nek, a ps4 -é viszont nem elég 60fps -nek (avagy a microsoft a pénzelést nem exkluzivitásokra költötte mint a sony, hanem arra, hogy ne adjanak 60fps -t a másiknak :DDD )

    ForRedGlory egész pontosan 40% :K . 1.84 Tflops/ 1.31 Tflops = 1.404, vagyis 40%.
    Azt kéne megérteni, hogy az előző generációt véletlen sem szabad idekeverni, mert köze nincs hozzá egyik gépnek sem, valamint még azt is, hogy az XO és a PS4 teljesen azonos architektúrája miatt simán szabadon elvégezhető egy osztás (ahogy fentebb tettem) és kijön a (közel) helyes eredmény.

    Ez így teljesen helytálló ESRAM nélkül, azaz ahogy eddig álltak a dolgok. Ha most beszáll majd az ESRAM gányolás a játszmába köszönhetően az új, csupán egy évet késett (bár mondhatni XO megjelenésével együtt jött, az is késett egy évecskét :DDD ), fejlesztőkörnyezetnek, akkor ez a ~40% nyilván csökkenhet és nem lesz ilyen egyszerű kiszámolni.
    De abban azt hiszem egyetérthetünk, hogy egy pontosan (és ez így marad) 40% -al kraftosabb GPU (igp) az.... gáz.....
    +Bónusz: a programozók lusták és hülyék (nem sértés természetesen, "belsős vicc"). Tippre egy egyszerű rendszerre jobb nekik fejleszteni, vagy egy ugyanolyanra megspékelve még speckó Esrammal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák