-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz #20844032 #53121 üzenetére
De ahogy írtam a pacing problémákat csak vertikális szinkronizációval lehet megszüntetni, ott pedig teljesen mindegy, hogy hányszorosa az FPS a frissítési rátának, ott mindenképpen megvárja a GPU a bufferváltásnál azt, hogy "felzárkózzon" a kijelző (tripla bufferelés esetén ennek a hátránya valamelyest csökkenthető). A lényeg az, hogy teljes mértékben megoldható, hogy a fejlesztők akárhány FPS-re limitálják a játékot és hozzá engedélyezzék a vertikális szinkronizációt amivel megszűnnek a pacing problémák.
What I cannot create, I do not understand
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen