Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz pomk #59973 üzenetére

    No, kicsit vegyük ez át.
    Térleképzése a játékokban ugyanúgy van 2 hangszóróval is. Persze, nyilván nem olyan, mintha fizikailag léteznének a hangszórók, de a játékokban lévő audioenginek (mondjuk fmod) ugyanúgy leképzik a teret hangzásban a scene alapján, ahogy a garfmotor lerendereli a grafot ~ugyanabból (nem egészen, de vegyük ezt az egyszerűség kedvéért). Ami megszólal az persze sztereoban szólal meg (ahogy a képet is végül kettődében látod a monitoron) de egy 3d világ hangkép leképzése van leveítve rá (ahogy a monitoron).
    Namost jönnek ezekkel az virtuális őrültségekkel, amikkel elkezdik fázisban szarrányomorgatni ezeket a már leképzett hangokat, éshát továbbleképzik, adnak még hozzájuk pér dét, meg pét, meg csatornát, meg ilyen nem-is-létező mennyiségeket, merthát mindehol a legtöbbet foglakoztatott osztály a gimmick bullshitet előállító részleg. Ez esetben is tökéletesen állítják ezt elő.

Új hozzászólás Aktív témák