Új hozzászólás Aktív témák

  • boost

    addikt

    válasz krx21 #6784 üzenetére

    krx21, egy dolog, hogy mint egyszer vásárlóként úgy látod, hogy az üzletnek az érdeke csomagolni, és kezelni a problémákat, de azt is vedd észre, hogy onnantól kezdve az elégedetlen vásárlók is az üzletben csapódnának le, pedig az üzletnek semmi köze a hibás termékhez, hisz nem ő gyártotta, nem ő okozta a gondot, neki annyi a felelőssége, hogy az importőrtől eljusson Bivalybasznádra, ahol te bemész a boltba, és megveszed. Miért lenne felelős, és miért terhelné őt többletfelelősség azért, hogy a rossz termékeket postázza, reklamáljon, utánatelefonáljon, és természetesen váégül rajta csattan az ostor, és nem mennek többet hozzá vásárolni, mert biztos nem intézte el, hogy az az 5 nap kicsúszás a gariból ne legyen kicsőszás, biztos ő keres rajt, hogy rossz a termék, biztos utángyőrtott alkatrészt rakatott bele, stb stb. Egy "rossz" ügyfél sokkal többet árt, mint amennyit egsy "jó ügyfél" használ. Ha megveszel valamit, és működik, akkor használod, ha nem működik, akkor elmondod, hogy az 678asok nem javíttatták meg a konzolodat rendesen.

    Én így látom továbbra is.

Új hozzászólás Aktív témák