-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #266935 üzenetére
Egy esetleges PS5 Pro mennyiben befolyásolna bármit is? A PS4 esetén is egy prémium alternatívát jelent, nem leváltotta, hanem kiegészítette az alapgépet. Ha attól tartasz, hogy emiatt már a generáció felénél is cserélni kellene, akkor az egészen biztosan nem lesz így. Erre jó példa a mostani Pro, ami mellett sokkal több Slim fogyott, a játékkínálat pedig teljesen közös.
<-ƘƘ->
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #266937 üzenetére
Na ezek miatt is, egyáltalán nem biztos, hogy lesz Pro a PS5 esetén. Itt nyilván az UHD tévék elterjedése volt a fő indok, és a legtöbb játékban a magasabb felbontás amivel többet nyújt.
Amúgy miért kellene, hogy a Cyberpunk 2077 legyen a példa, ami egyértelműen nincs optimalizálva, tekintve, hogy még azt a temérdek bug-ot sem tudták kiirtani a megjelenési dátumra. Én a The Last of US Part II-t tekinteném a generáció végének, amire megmutatták, hogy igazából mire is képes a masina. Arra pedig egyáltalán nem lehet panasz.<-ƘƘ->
-
saelin
veterán
válasz FunPro #266937 üzenetére
Azt a 120 fps-t felejtsük már el. Nem ez lesz a sztenderd. Biztos lesz pro változat és azokat a játékokat amik fix 30-al futnak, majd tudja 60 fps-el futtatni valamivel nagyobb felbontáson. Az igazi előnye egy pro konzolnak a VR-ban jönne ki. Nagyon drukkolok a Sony-nak most, hogy egy sokkal jobb VR headsetet és kontrollert adjanak ki Ps5 mellé, mert akkor végre én is beszállhatnék. Ps4-en engem nem győzött meg a látvány, sem a kontroller, így nem is vettem vr hardvert.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
heihachi
addikt
válasz FunPro #267381 üzenetére
Nem fogják kifingatni a cdpr-t szerintem (csak tipp, nincs belső infóm), de ha csak annyit elérnek, hogy ezt az undorító hozzállást, mint amit a cdpr tanusított többet nem látjuk, és a jövőben inkább tolják még a kiadók egy évet a játékaikat, de már csak készen adják ki, akkor megéri, ha egy fejesztőcég belebukik SZERINTEM.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #267381 üzenetére
A lootboxosnak pont volt értelme.
Ennek iparági szempontból azért nincs, mert amerikai, azon belül is kaliforniai jog szerinti keresetet nyújtottak be, mint általában ezekben az ügyekben szokták, így nem lehet európai országok számára is elfogadtatni az eredményt.
Akkor lenne a játékosok számára is rögtön megfogható eredménye egy ilyen ügynek, ha mondjuk a lengyel állam perelné a CD Projektet, amiért elherdálta az állami támogatást és utána ez kerülne az Európai Bíróság elé. Anno az EA lootbox sztori is úgy indult, hogy Kaliforniában, az Egyesül Királyságban és Belgiumban nyújtottak be keresetet az EA ellen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #267401 üzenetére
Állítólag anyagilag sikeres, de a CDPR csak azokat a visszatérítéseket számolta amiket közvetlen hozzájuk adtak le. A befektetők közül csak azok jártak valamennyire jól akik már jóval korábban csatlakoztak.
Akárhogy is nézzük, a hazudozásnak ez az ára, nem is tudom, hogy mit gondoltak, hogy ebből mi fog kisülni.<-ƘƘ->
-
Moby
addikt
válasz FunPro #267425 üzenetére
Nagyon cuki ez a narratíva, hogy csak pécén kellett volna megjelennie, de az igazán rohadt vicces az, hogy pécén is olyan mocskosul bugos, hogy arra szavak is alig vannak. Csak ott nem szaggat, mint a rohadalom, ha van egy jó gép alá. Bár ez megintcsak kevéssé a lengyelek érdeme.
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #267425 üzenetére
Nyilván ha ilyet nyilatkoztak volna, akkor bevállalták volna azt is, hogy a konzolos megjelenést azt elcsúsztatják a PC-hez képest. Normál esetben egy döntéshelyzetben levő főnöknek ezt kellett volna tennie. Igaz, nem így a vége felé, hanem már jóval előtte, mert akkor vesztettek volna rajta a legkevesebbet. Egyértelműen túlvállalták magukat, szóval vagy jóval több programozó, vagy több idő kell ehhez, ahogyan a nagyok is csinálják.
<-ƘƘ->
-
hombre[EU]
veterán
-
Xaels
félisten
válasz FunPro #267502 üzenetére
Végül is a TLOU az nem scifi
(#267503) saelin [link] ezen nem tudtam sírjak vagy nevessek.
Nekem a Days Gone volt meglepetés mert alapból nem nagyon szeretem sem az OW, sem a zombis játékokat de ez valahogy még is el tudott kapni. A HZD csalódás volt számomra. A GOW istenj de sajnos így megszűnt a kínálatból a klasszikus üsd vágd HnS, azt lehetne még pótolni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
saelin
veterán
-
RangerFox
Topikgazda
válasz FunPro #268585 üzenetére
Oh igen, nagyon japános, annak minden előnyével és hátrányával együtt. Kicsit elfogult vagyok a sorozattal kapcsolatban, hisz ez a játék volt az, ami végleg ledöntötte a falat köztem és a "nagyon japán" játékok közt. És ezért mindig is hálás leszek, hisz rengeteg kiváló játékból és élményből maradtam volna ki, ha anno ez nem történik meg.
Én mindenkinek ajánlom, hogy tegyen egy próbát az egyik részével. Pihenjen rá előtte egy kicsit, legyen befogadó, adjon neki 3-4 órát, mert ha nem is fog tetszeni a gameplay minden eleme, a karakterek és a sztori felvezetése elérik, hogy benntartsák a játékost azalatt a 25-30 óráig, amíg a végére nem ér. És nagyon egyedi élményt nyújt a kontraszt a vicces melléktevékenységek és a komor fősztori között, amit más játéktól nem igazán kap meg az ember.
-
saelin
veterán
válasz FunPro #268628 üzenetére
Amelyik Yakuzával játszottam nem az volt a baj hogy nem volt szinkron, hanem hogy volt ahol volt és volt ahol nem. Sőt, még néhány átvezető is ilyen merev képes diavetítés volt. Ez annyira hullámzó minőséget éreztet az emberrel hogy csak na.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Frod
addikt
válasz FunPro #269462 üzenetére
Annak ellenére, hogy imádtam a Sands of Time féle trilógiát (bár töredelmesen bevallom a Two Thrones-ra olyannyira nem emlékszem egyáltalán, hogy néha abban is kételkedem, hogy valaha végigvittem - ami pedig beugrik foszlány nem vagyok meggyőződve nem-e trélerekből rémlik), nálam is nagyon betalált a grafikával a 2008-as, nagyon jól állt a játéknak!
Én tuti megint játszanám, ha lenne PS4-re, de a Dead Space mellett ez a másik franchise amiből lazán el tudnék viselni egy remastered collection-t, így nyilván nem lesz.(A remake-et most hagyjuk, egyelőre ott sem többnyire pozitív az érzés...)
Do you see the white shadow?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269584 üzenetére
Vannak nagyon is egyedi játékok, vagy legalábbis olyanok, amiknek vannak egyedi, remek elemei. De az ördög itt is a kapitalizmus maga: a játékok azért lesznek tömegcuccok, néha tényleg jellegtelen, egykaptafa termékek, mert egyre drágábbak lesznek, úgyhogy nagyobb tömegeket kell elérniük és vissza kell hozniuk a befektetett tőkét. Amint egy játékban megjelenik egy egyedi elem, ami sikeressé teszi, rögtön elkezdik másolni, fejleszteni, sztenderdizálni, hogy minél több stúdió minél több játéka tudjon profitálni a sikerből.
Így lett alap ma már szinte minden tps kalandjátékban az AC álca mechanizmusa, kivégzési rendszere, így alakult meg a soulslike szubzsáner, de így lett például alapvető a matchmaking a Halo 2-ből, vagy a multi fejlődési rendszer a CoD-ból. Mindegyik a maga idejében korszakalkotó ötlet volt, ma meg már bele se gondolunk, milyen lenne nélkülük egy-egy játék.
És többek között ezért is volt most nagyobb felhördülés a WB miatt, mikor levédették a Middle-Earth játékok nemesis rendszerét, mert ez is egy olyan ötlet, amit széleskörően tudnának a fejlesztők használni, alakítani a játékaikhoz, ezt előzte meg a WB, így legalább ha visszamész majd a Shadow of Mordorba évek múlva nem azt fogod érezni, hogy ez egy kezdetleges nemesis rendszer (mint pl. most a teljes első AC), hanem egy tényleg egyedi és fun mechanika, ami sok-sok órára leköti az embert.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269591 üzenetére
Ebben van igazság, de nem csak a játékkészítés, a teljes szórakoztatóipar így működik. Felkapott lett a Harry Potter, mindenki young adult könyveket írt orrvérzésig, felkapott lett a Marvel moziverzum, mindenki moziverzumba akarta terelni az elfekvőben lévő IP-it, felkapott lett a tps akciójáték, mint zsáner, az elmúlt 5 év másról sem szólt, mint tps akciójátékokról minimális rpg elemekkel, felfedezéssel, lopakodással, stb. De ezek között is voltak remek könyvek, filmek és játékok.
Kotor 3 is lehet jó, ha rászánják az időt és energiát, hogy az első kettőre építve modern jtáékot készítsenek. Van rá példa, ott a Baldur's Gate 3, Wasteland 3, remekül implementálták a régi rendszereket és tudtak modernek maradni ezzel együtt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
erahurka
félisten
válasz FunPro #269591 üzenetére
Dehogy készült így! Nem egy kreatív emberke volt, hanem egy marketinges csoport, ami arra jutott különböző adatok feldolgozása után, hogy a vikinges setting most menő, és eladható téma. Ezt dobták oda a kreatív embereknek, hogy ehhez tessék kitalálni valamit, de ezeket és ezeket a pontokat tartsuk be, mert az adatok alapján szeretik az emberek.
A mainstream AAA játékfejlesztés nem kreatív alapokon történik, hanem fókuszcsoportokra történő marketinges célzással. De ugyanez elmondható minden mainstream termékről. Nyilván vannak kivételek, pl. a Sony szerintem egész nagy mértékben ad szabad kezet a stúdióinak, és ott tényleg a kreativ fazon talál ki valamit, amit megmutat a fejeseknek, és ők eldöntik mehet-e. Még egy AAA cím esetében is, mint a Cusima.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen